Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt merkelig at ingen har lagt ut noe link før! Her er gruppa :eeeh:

Takk!

Har sendt request nå.

Initialer HJ.

(har også lagt ut bilde av meg som prøver kjole nå i ettermiddag i annen tråd i dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Septemberbrud her! Vi gifter oss 10.09.10 :rødme:

Min kommende kone må ha en dato som er enkel å huske :fnise: Siden 10.10.10 er en søndag, og 20.10 2010 er en onsdag, så ble det den datoen det ble.

*gleder meg*

Har forøvrig sendt forespørsel til facebookgruppa. Har samme profilbilde der som her :)

Vi skal faktisk gifte oss 20/10-2010 klokken 20.10 =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg og sambuar skal gifte oss 14.august 2010. Dette blei bestemt forrige laurdag. Litt seint ute, men sånn blei det. Vi har komt så langt at kirke, lokale og kjole er i boks. Lokalet fekk vi tak i igår. Prest derimot har dei ikkje ledig i området her den helga vi skal gifte oss. Kjekt!

Eg har sendt request om å få bli med i gruppa på facebook. Initialane er SB.

Skriv nokon meg opp på lista på første sida?

Grattis med satt dato :)

Det er fullt mulig å bruke kort tid på å planlegge bryllup. En kompis av meg planla sitt bryllup på 6 uker, og de hadde visst noe slikt som 200 gjester!

Min bror ga 24 timers varsel på sitt bryllup (det hører med til historien at et familiemedlem er pastor, og kunne stille opp på så kort varsel, samt at de ville ha vielse ute, og ikke fest)

Jeg og min kommende kone bestemte datoen rett før 17. mai, og vi gifter oss 10. september. Vi skal ha det helt enkelt, blir vel 14 stk hjemme hos oss selv. Jeg hadde blitt gal av å vente i evigheter for å gifte meg. Synes nesten det er lenge å vente nå, og det er under 3 måneder igjen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen i dag alle 19 juni bruder!!!

Håper dere får en strålende dag!!

19 - Brud2010

19 - Tusle

19 - Prestekrage

19 - leandra

19 - Sommerbrud2010

19 - Blomsten80

19 - Imya

19 - krem

19 - Kim Q

Bare en uke igjen for meg nå!!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på avataren min at det er 19 dager igjen til vi gifter oss!

(Det er jo "nesten" 14 dager som ikker er mye.....)

Tiden går så fort-fort!!!!

Altfor fort-fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag pakker jeg sakene mine, og reiser til Skjåk, der vi skal gifte oss førstkommende helg. Nå er det kun de siste småtingene som står igjen. Takk for gode råd og innspill dette siste året - nå er det 5 dager igjen til jeg blir frue / kone / kjerring (kall det hva dere vil!! ;) )

Lykke til, til dere andre som også gifter dere den 26. juni!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei!

Ser denne tråden ikke er blitt skrevet på siden juni, men er det ikke flere som skal gifte seg på slutten av året?

Jeg skal gifte meg neste fredag og begynner å bli litt stresset! Kjolen er blitt for stor samt at de som hadde ordnet med syingen har klippet av stoffet som ble til gode etter den ble lagt opp og den ble for kort... Litt frustrert kan man si....

Men vi får i allefall snø til bryllupet! Hvordan går det med siste innspurt til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...