Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei alle sammen

Så gøy at det faktisk finnes et forum for oss som skal gifte oss i 2010 :jepp:

Vi skal gifte oss 16 juli 2010, hadde egentlig tenkt å velge en lørdag :ler: men innen vi rakk å bestemme oss (tenk: to dager) var allerede lokation booket for de lørdagene vi hadde tenkte, så da valgte vi en fredag. Gikk unna det der gitt.

Husbonden fridde julaften 2005. Det har tatt tid, men nå er vi endelig her. Jeg har endel nerver om dagen, innbydelsen burde vel allerde vært sendt???

Kjole, dress, kirke,lokalet, mat ol, forlovere, frisør er i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 16 juli 2010

Jeg har endel nerver om dagen, innbydelsen burde vel allerde vært sendt???

Kjole, dress, kirke,lokalet, mat ol, forlovere, frisør er i boks :)

Hei og velkommen i 2010 tråden og forumet! :klemmer:

Dere har kommet langt i planleggingen og nerver kjenner vi godt til. Begynner å føle på det nå. Ikke sant vel jenter? :fnise:

Jeg fikk innbydelsene i hus i dag og er strålende fornøyd. Blir nok sendt ut i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

Ja nå nærmer det seg plutselig! :bryllup:

Her ble invitasjonene sendt ut mandag og kjenner at jeg gleder meg til responsen på invitasjonen! Håper jo selvsagt at flest mulig vil komme!

Her er forresten et bilde av sånn ca hvordan våre invitasjoner ble ;)

post-30930-1263503996_thumb.jpg

post-30930-1263504027_thumb.jpg

Ellers er kirke, festlokale, meny, antrekk til begge, overnatting, barnevakt, forlovere og toastmastere i boks.

Gleder meg! Lykke til alle bruder, tenk, under 6 mnd igjen for mange av oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine innbydelser, Cilla2010.

Våre er snart i boks, må bare bli helt enige om tidspunkt for middag, så sendes de nok ut om en liten måned :)

Men, i dag jubler jeg for fotograf :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for velkomst hilsen Christal :)

Godt å høre at jeg ligger sånn nogelunde greit an med ting.

I dag har jeg vært på panduro og kjøpt inn noen ting til innbydelsene, men er redd jeg kommer til å bestille noen ikveld. Føler jeg har så dårlig tid siden vi skal tipse om eventulet overnatting og det er greit å booke i god tid.

Så fine innbydelsene dine er Cilla2010, deilig å være ferdig med det tenker jeg. Hvor lang svarfrist har dere satt?

Gratulere med fotograf Møffi, det er deilig å krysse av ting som er gjort :jupp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine innbydelser, Cilla2010

Så fine innbydelsene dine er Cilla2010, deilig å være ferdig med det tenker jeg. Hvor lang svarfrist har dere satt?

Tusen takk! Det var hyggelig :)!

Og grattis med fotograf Møffi!

Vi har satt tre ukers svarfrist fra de mottar invitasjonen, Hvitstil, 7 februar. Overnattingsstedet starter høysesongen når vi gifter oss og pleier være fullbooket da, så de reserverer ikke rommene for oss lenger enn til midt i februar, derfor den tidlige fristen..

Lykke til uansett om det blir egenproduksjon eller bestilling! Resultatet blir sikkert bra uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi.. nå kjente jeg ihvertfall at jeg ble stressa *ler litt*

Samtidig som jeg igjen legger inn et innlegg i denne tråden, hvordan er FB gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gifter meg 26.06.10

Da er du lagt til listen :klemmer:

Jeg skal gifte meg 24. juli 2010 :)

Har søkt om medlemsskap på FB, mine initialer er VH.

Da er du lagt til listen og godkjent på facebook :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine invitasjoner, Cilla2010 :) Ser ut som vi har samme type design på pappen til invitasjonene..

Jeg vil gjerne bli med i gruppa på facebook, hva heter den, og kan jeg bli med? :)

Nå er fotografen i boks, og fikk papir fra kirken i går, så nå begynner ting å bli virkelig.. :rødme: Har begynt på invitasjonene, så håper jeg blir ferdig med de til mai.. :fnise:

Så et spm; hvordan er det vanlig å gjøre det med tanke på hotell for gjester? Vi har en del familie som kommer nord fra og ned hit og som trenger et sted å overnatte..

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine invitasjoner, Cilla2010 :) Ser ut som vi har samme type design på pappen til invitasjonene..

Jeg vil gjerne bli med i gruppa på facebook, hva heter den, og kan jeg bli med? :)

Nå er fotografen i boks, og fikk papir fra kirken i går, så nå begynner ting å bli virkelig.. :rødme: Har begynt på invitasjonene, så håper jeg blir ferdig med de til mai.. :fnise:

Så et spm; hvordan er det vanlig å gjøre det med tanke på hotell for gjester? Vi har en del familie som kommer nord fra og ned hit og som trenger et sted å overnatte..

:natti:

Du kan søke facebook etter Kvinneguiden - Vi som skal gifte oss i 2010! og send en request :klemmer:

Angående hotell har vi fått en deal med hotellet vi skal leie suiten hos og fikk grupperabatt der. Får også en del nordfra som skal ligge på hotell. Fikk et bookingnr som jeg gir til de som ønsker å bestille rom og så er alt i boks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 25.09.2010 :yvonne: Kan du legge oss til på listen?

Så langt er følgende i boks:

- Invitasjoner (laget selv siden jeg holder på med scrapbooking, men ikke sendt ut enda)

- Lokale med kokk, servitører, bestemt meny, oppdekning, rydding

- Kirke

- Fotograf

- DRØMMEKJOLE!!!!!

- Bil

- Forlovere

- Tiara

- Gjesteliste

Mangler:

- Toastmaster

- Klær til mannen

- Ringer

- Sanghefte

- Hefte til kirken

- Underskjørt, sko, undertøy

Føler jeg ennå mangler myyyyyye! Er det noen som ser noe som burde vært med på lista av betydningsfulle ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...