Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg har angst over at det bare er 3,5 mnd igjen!

Min verden har dreid seg om andre ting enn bryllup i det siste. Min kjære storesøster døde brått 3 dager før jul, så jeg synes det er vanskelig å glede meg over bryllup og planlegging :( De siste 3 mnd har bare rast fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg har angst over at det bare er 3,5 mnd igjen!

Min verden har dreid seg om andre ting enn bryllup i det siste. Min kjære storesøster døde brått 3 dager før jul, så jeg synes det er vanskelig å glede meg over bryllup og planlegging :( De siste 3 mnd har bare rast fra meg.

Så trist lesing. Skjønner godt at det er vanskelig for deg å planlegge bryllup når noen som står deg så nær nå er borte. Jeg håper de 3 mnd som gjenstår før din store dag hjelper deg litt til å få sorgen litt på avstand slik at du igjen kan glede deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøver å bruke bryllupsplanleggingen som en flukt fra verden, men det blir veldig mekanisk. Jeg ser liksom ingen stor glede og iver i det lenger.

Jeg er kontrollmenneske men nå har jeg faktisk ingen kontroll. Jeg har mange lister, men klarer ikke se sammenhengen i dem eller sette meg ned og lage en sammenheng. Det føles skikkelig håpløst, men jeg skal sette meg ned en dag og skrive nye og skikkelige lister på pc'en tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 4 september :klemmer: Kan du sette meg opp på listen? Har endelig kommet skikkelig i gang md planleggingen, d blir en spennende tid framover :)

Endret av Stine05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gifter oss om 2 dager :jepp::sukk::skratte:

Jeg kjenner det litt i magen nå. Alt er klappet og klart. Et tips til dere når dagen nærmer seg. Gå i brudeskoene hjemme.. masse!! Jeg har gått bare litt og kjenner at jeg vondt i den ene lilletåen! Som reserve har jeg fått låne min søsters brudesko, kan være godt å ha 2 par å bytte mellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kjenner på meg at det begynner å nerme seg:) å du som gifter deg om to dager må jo være kjempespent:)) du må ha masse lykke til å kos deg masse på den store dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner spenningen med at bryllupet nærmer seg. har eksamener fra 12 mai til 7 juni og så er det ferie til min forlovedes hjemland og så er det plutselig bare fem uker igjen. tror tiden kan gå ekstremt fort...

godt at det meste er i boks. har fått på plass meny, bryllupskake, bil som frakter oss fra kikren, blomster i det siste. holder på med bordkortene og snart skal jeg ut for å teste sminke.skal i planlegginsmøte med fotograf i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Sofia! :strix:

Jeg har klart å kjøpe tidenes vondeste brudesko så jeg har allerede begynt å gå dem ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss om 2 dager :jepp::sukk::skratte:

Jeg kjenner det litt i magen nå. Alt er klappet og klart. Et tips til dere når dagen nærmer seg. Gå i brudeskoene hjemme.. masse!! Jeg har gått bare litt og kjenner at jeg vondt i den ene lilletåen! Som reserve har jeg fått låne min søsters brudesko, kan være godt å ha 2 par å bytte mellom!!

Så spennende! Masse lykke til!

Og ang. sko....joa, har begynt å vandre litt. Men har gjort akkurat det samme som Sunshine. (Men har to par i tillegg da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var å besøkte min amerikanse kjæreste i påsken. Kvelden før jeg skulle dra hjem, så gikk han ned på kne og gav meg en veldig fin ring i hvitt gull med en diamant!!! Vi har kjent hverandre i 10 år, men vært et par i 7 måneder. Vi ønsker å gifte oss snarest, men pga en del papirarbeid så har vi satt bryllupsdatoen til 26. november. Ønsket å ha det i løpet av "Thanksgiving" helgen slik at hans familie har mulighet til å komme i bryllupet :) Siden julebordsesongen starter lørdagen, så bestemte vi oss for å ta det fredagen. Så nå får vi bare håpe at alle papirene blir godkjent i rett tid :jepp:

Har ikke kommet så lang i planleggingen ennå... Bare booket plassen vi skal ha middagen osv i. Må vel hive meg rundt å håpe at lokalet for vielsen er ledig osv!

Har begynt med litt daydreaming og lest en del på forumet her for å få noen tips!

Må vel begynne å se etter brudekjole, men regner med jeg kjøper meg en når jeg drar til usa i sommer!

Litt rart å tenke på at om litt over 7 mnd, så bor jeg i USA!

Føler litt at jeg har det veldig travelt når jeg ser hvor mye dere har gjort allerede! Men kanskje ikke så rart siden fleste av dere skal gifte dere til sommeren :)

Har sendt request på fb med initialene LSS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Septemberbrud her! Vi gifter oss 10.09.10 :rødme:

Min kommende kone må ha en dato som er enkel å huske :fnise: Siden 10.10.10 er en søndag, og 20.10 2010 er en onsdag, så ble det den datoen det ble.

*gleder meg*

Har forøvrig sendt forespørsel til facebookgruppa. Har samme profilbilde der som her :)

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gifter oss 22.07.10 :) Jeg syns kanskje jeg mangler litt "bridezilla" tendenser. Vi gifter oss i Thailand, så jeg tenker lite på blomster, kake osv. Vi tar det litt som det kommer der og da. Men kjolen er iallefall klar! Oi, kjenner jeg ble litt stressa nå som jeg innser at ingenting er klart :gjeiper: men gift blir vi vel uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydligvis gått glipp av noe...

Hva skal jeg søke opp på Facebook for å bli med i den gruppen dere snakker om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydligvis gått glipp av noe...

Hva skal jeg søke opp på Facebook for å bli med i den gruppen dere snakker om??

Litt merkelig at ingen har lagt ut noe link før! Her er gruppa :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg og sambuar skal gifte oss 14.august 2010. Dette blei bestemt forrige laurdag. Litt seint ute, men sånn blei det. Vi har komt så langt at kirke, lokale og kjole er i boks. Lokalet fekk vi tak i igår. Prest derimot har dei ikkje ledig i området her den helga vi skal gifte oss. Kjekt!

Eg har sendt request om å få bli med i gruppa på facebook. Initialane er SB.

Skriv nokon meg opp på lista på første sida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...