Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg skal gifte meg 10.07.10 på sunnmøre og he spurt gruppa på fcebook om å være med:)

Du er godkjent på fb :-) Hvis du registrerer deg her inne også så legger jeg deg på listen.

Vi skal også gifte oss 10. juli på Sunnmøre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det har blitt litt forandring i planene, så hvis Christal kan fjerne meg fra lista på førstesiden hadde det vært fint? Jeg står oppført 5.juni. Nå blir det 2011-bryllup istedenfor :)

Lykke til til alle kommende bruder og håper dere får en fantastisk dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det har blitt litt forandring i planene, så hvis Christal kan fjerne meg fra lista på førstesiden hadde det vært fint? Jeg står oppført 5.juni. Nå blir det 2011-bryllup istedenfor :)

Lykke til til alle kommende bruder og håper dere får en fantastisk dag :strix:

Du er nå tatt bort av listen for 2010 - lykke til med bryllup neste år og baby :kgbaby: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, i lige måde :klemmer:

Har du kontrollen på alt til bryllupet?

Tja, føler at jeg ikke har helt kontroll. Invitasjonene stresser meg.. :P Du da? Når har du tenkt å sende ut invitasjonene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, føler at jeg ikke har helt kontroll. Invitasjonene stresser meg.. :P Du da? Når har du tenkt å sende ut invitasjonene? :)

Du har jo ennå kjempegod tid på invitasjonene :) Trenger ikke stresse med det :) Mine invitasjoner var allerede ferdige i september i fjor (utenom teksten inni da), men tenkte ikke å sende dem ut før rett før sommerferien :) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg skal gifte meg 24.07.10, vil du legge meg også til på lista? :)

Da er du lagt til på listen over vakre 2010 bruder! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er litt entusiastisk her nå! Vi har virkelig kommet langt i forberedelsene! :jepp:

Hva med dere?

Det eneste vi har igjen nå er:

-Bestemme/bestille blomster (brudebukett, knapphullsblomster, blomster til pynting)

-Kjøpe inn drikkevarer, lys, servietter og hvitt stoff jeg skal bruke til diverse ting i lokale vårt

-Finne sko til meg, og kjøpe vest og tilbehør til mannen

-Sende inn papirer

-levere ringene til gravering + at min skal "fornyes" litt.

-skrive talen.

-lage kjøreplan for dagen

-øve på dansen vår. (vals eller vanlig dans? ikke bestemt oss)

-Bestille bryllupsreise.

Så er vi klare for den store dagen! :biggrin:

Deilig når lista kan være på hva man mangler i stedet for hva man må gjøre. Da begynner ting å falle på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står vist på både 8 mai og 11 juni.. :) Det er 11 juni som er rikktig!

Er det ikke like greit å bare gifte seg to ganger da? :ler:

Beklager, har slettet deg på 8. mai :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo litt moro å lese :)

Vi skal gifte oss 09.10.10 på det blide sørland :) :)

Velkommen til tråden for alle vakre 2010 bruder! :klemmer: Har lagt deg til på listen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er litt entusiastisk her nå! Vi har virkelig kommet langt i forberedelsene! :jepp:

Hva med dere?

Det eneste vi har igjen nå er:

-Bestemme/bestille blomster (brudebukett, knapphullsblomster, blomster til pynting)

-Kjøpe inn drikkevarer, lys, servietter og hvitt stoff jeg skal bruke til diverse ting i lokale vårt

-Finne sko til meg, og kjøpe vest og tilbehør til mannen

-Sende inn papirer

-levere ringene til gravering + at min skal "fornyes" litt.

-skrive talen.

-lage kjøreplan for dagen

-øve på dansen vår. (vals eller vanlig dans? ikke bestemt oss)

-Bestille bryllupsreise.

Så er vi klare for den store dagen! :biggrin:

Deilig når lista kan være på hva man mangler i stedet for hva man må gjøre. Da begynner ting å falle på plass!

Det skal være sikkert å visst. Deilig å komme såpass langt med planleggingen at man egentlig kan begynne å se frem til den store dagen .. den virker ikke SÅ langt unna lengre.. nærmer seg med stormskritt! :fnise:

Hvor skal dere på bryllupsreise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være sikkert å visst. Deilig å komme såpass langt med planleggingen at man egentlig kan begynne å se frem til den store dagen .. den virker ikke SÅ langt unna lengre.. nærmer seg med stormskritt! :fnise:

Hvor skal dere på bryllupsreise?

ja, nå føles det veldig ekte! Dagen kommer faktisk snart :)

Vi har ombestemt oss et par, tre fire ganger... Men vinneren ble MEXICO!! :duskedame: Har ikke bestilt noe enda. Har vært veldig trege på denne fronten, men bestiller nok reisa i løpet av et par uker tenker jeg.

Skal ha en type ferie som er veldig uvant for oss. I og med at vi er litt sent ute, så blir det en type "all inclusive"-ferie på et flott hotell. Uten de store kulturopplevelsene, men masse bading, soling, spising og avslapning. Tror det kan bli topp etter en lang planleggingsperiode :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ennå kjempegod tid på invitasjonene :) Trenger ikke stresse med det :) Mine invitasjoner var allerede ferdige i september i fjor (utenom teksten inni da), men tenkte ikke å sende dem ut før rett før sommerferien :) Hva med deg?

Jeg har tenkt til å sende de ut i mai en gang. Det er rett og slett fordi ca halvparten av gjestene kommer nord fra, og må bestille flybilletter, så hvor tidligere de får invitasjoene, jo billigere blir kanskje flybillettene :)

Hvordan går det med planleggingen nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...