Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss 4 juni 2010. Skal ha borgelig vielse. Men festen blir 5juni, også tar vi navnefesten til jenta våres samtidig.

Bor på vestlandet, men har familien min på øst og sørlandet. Så bryllupet skjer i porsgrunn.

Fotograf er i boks, det blir pappan min.

Gjestelista er skrevet ferdig.

Skal tegne boroppsettingen og plassere gjestene idag.

Maten er bestemt, dessert og kaker til kaffe er bestemt, og fordelt til de som skal lage.

Lokalet er nesten i boks, venter på svar om det er ledig den dagen. Noe pappa har tatt seg av sien han kjenner de. Men trege er de forde.

Kjole er bestemt, den skal sys av min tante. Så det blir veldig spennende.

Har regnet ut hva mat, drikke og pynt vil komme på, overaskende hvor billig jeg klarte å ha det. Hadde regnet med mye mere. Vi klarer faktisk å ha bryllup til ca 10.000 kr.

Har sendt mail til diverse frisører om pris og avtaler. Men det er ting jeg ikke stresser med. Lokalet er det som står høyest nå. Vielsen er borgelig så trenge rikke bestille kirke/prest til det. Er spennende å planlegge. Men er litt skummelt også. Alt skal liksom gå i orden. Vårt første barn kommer nå i juli, så vi får jo nok å henge fingrene opp i:) Men vi skal klare det. Vi har masse familie som vil hjelpe til med alt, så hjelp mangler vi ikke:)

Endret av Unemi+julibaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unemi+julibaby, gratulerer med valgt dato og du er nå oppført på listen over 2010 bruder :)

Dere har jo kommet kjempe langt i planleggingen og det blir garantert en flott fest og på et budsjett på 10 000 som er toppers! Navnefest blir veldig spesielt også og utrolig koselig for den lille å tenke på når hun vokser opp. Mine foreldre giftet seg på bursdagen min, det var koselig det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har regnet ut hva mat, drikke og pynt vil komme på, overaskende hvor billig jeg klarte å ha det. Hadde regnet med mye mere. Vi klarer faktisk å ha bryllup til ca 10.000 kr.

Gratulerer!

Hvilken meny skal dere ha? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, mindre enn et år igjen! Bare noe sånt som 11 1/2 mnd *ler*.

Ting som er i boks:

- Kirke

- Lokale

- Meny

- Klær (bunad til oss begge)

- Gjesteliste

- Forlovere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slanger meg innpå igjen, litt siden jeg har vært her nå :)

Joda, vi gifter oss som dere kan se av listen 02.01.2010 (blir vi første par ut i 2010 tro? Kirken er bestilt, men vi har slått fra oss det første lokalet vi bestemte oss for. Er redd det kan bli vanskelig med oppvarmingen, og en vet jo aldri om en får 10 minus eller pluss..

Kjolen er på plass, samt det meste av tilbehøret til meg. Ellers har vi tenkt litt på meny, snakket litt om gjesteliste (men dette er vanskelig!!) og handlet inn noe til innbydelsene. Tenkte å begynne med de om ikke lenge, liksom få litt "ånden" over meg bare. Greier på en måte ikke å innse at 10 måneder kommer til å gå sinnsykt fort! hehe :)

I`m in love! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med fler og fler 2010 bruder!

Gleder meg til jeg ser folk begynner å komme skikkelig i gang! Det er så spennende å planlegge!

:strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Må vel slenge meg med her jeg også.

Vi har satt datoen 28.08.2010, så på listen at det ikke var noen på den datoen enda til og med.

Vi har ikke komt så veldig langt i planleggingen, men vi har ordnet med kirke og lokaler og diverse ting man bekymrer seg over at ikke skal klaffe dersom det blir mange bryllup samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nå begynner det å komme mange 2010 bruder!!

Edit: rar skrivefeil...

Endret av Mariajenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Jeg er ny her :) Slenger meg på denne tråden da jeg og sambo har forlovet oss etter å ha snakket om det lenge, og satser på at bryllupet står på høstparten i 2010 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en liten oppdatering også (finnes også i dagboken min).

Jeg har prøvd kjoler i helga! Første runde med prøving, og du og du så vakker man kan føle seg :) Linker til kjolene jeg likte best i dagboka.

Jeg har i hvert fall kommet fram til at jeg er veldig glad jeg prøvde først, for de jeg likte best er HELT forskjellig fra de jeg har sett på nettet og likt.

I tillegg har vi skrevet kontrakt med kirke og lokale. Jeg har bestemt oss (han bryr seg ikke fryktelig mye) for at det billigste alternativet for invitasjoner, som likevel blir veldig fint, er mitt eget design med utprint på akvarellpapir :) Og bilde av oss på frimerket :)

Det var en liten oppdatering fra meg! Nå skal jeg ikke gjøre så mye bryllupsting framover, må jo ha noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny her inne og:)

Jeg som satt og trodde jeg var tidlig ute men kjekt å se at jeg ikke er det:)

Er rimelig nyforlovet men tenkte jeg like godt kunne begynne å planlegge, er jo såå kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Jeg er ny her :) Slenger meg på denne tråden da jeg og sambo har forlovet oss etter å ha snakket om det lenge, og satser på at bryllupet står på høstparten i 2010 :jepp:

Hihi, velg etter 4. september da, så er ikke jeg sistemann ut ;)

Vi har forresten funnet lokale og bestemt oss for familien til middag og venner + fjernere unge slektninger til kaffe og fest :) Blåser i hva andre KG brukere mener om kaffegjester, sånn velger vi å ha det og dermed basta! :gjeiper:

Litt andre smådetaljer er på plass, og sparekontoen har fått to innskudd allerede, så vi er da i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke satt dato ennå, sambo har nettopp fridd, men planen er i løpet av sommeren 2010. Jeg skjønner planleggingen bør begynne snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato er fremdeles ikke satt, men vi mener å ha funnet en optimal løsning siden vi må samle familie fra to land, over en helg, så skal vi prøve å ha sermoni i norge, samt en 2 dagers fest på en av de nye cruise'rene til ColorLine til kiel. Vi blir ikke mer en max 25 personer, og tenkte at kanskje det kunne være en fin opplevelse. Må spare en del da, da vi kommer til å stå for båtreise+mat/drikke. Jeg håper det er en bra løsning ihvertfall. Må snakke med rederiet om muligheter rundt det, Spennende. Datomessig ser jeg for meg mai2010 enn så lenge, ikke helt fastsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...