Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Gratulerer til de nyforlovede :)

Jeg er litt usikker på noe da.. Vi har enda ikke booket kirken, for vi vet ikke om det er for tidlig.. Er det for tidlig å booke kirken nå? Er det mange som har booket for sitt bryllup på denne tråden?

Det spørs jo litt på hvor populær kirken du ønsker å gifte deg i er da. Men jeg tenker at det ikke gjør noe å booke snart ihvertfall :) Jeg kommer ihvertfall til å lete etter lokaler og sånt nå snart. Tipper jeg gifter meg rundt sommertider neste år så. Da er det somregel mye trafikk på sånne brudegreier hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestilte kirka i oktober. Gifter oss i januar 2010, så det blir vel ca. 1år og 2 mnd før bryllupet :) Men presten syntes vi bare kunne fremskynde det da, hehe.

Mannensvarte med at jeg skal få tid til å evt. ombestemme meg :) *på fleip*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo fridde på nyttårsaften:D Vi har bestemt at datoen blir 14.August 2010. Da har vi vært sammen i nøyaktig 5 og et halvt år:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo fridde på nyttårsaften:D Vi har bestemt at datoen blir 14.August 2010. Da har vi vært sammen i nøyaktig 5 og et halvt år:D

Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min fridde også på nyttårsaften :rødme:

Det var 2 års dagen vår, og vi skal gifte oss sommern 2010. Var faktisk å bestilte forlovelsesringer i dag og skal hente de på lørdag:) Har ikke fått bestemt dato enda da vi må snakke med kirken først.

Tror nok det blir et passe stort bryllup. Vi har ikke så store familier, men det er viktig for meg at vennene mine er der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweeT July

Da har jeg endelig booket kirken så det er satt! Kateketen sa det var bra vi booket så tidlig, pga at den kirken vi vil ha det i, brukes ikke så ofte lenger :) Så nå har jeg nettopp hatt en telefonrunde til mine foreldre og søsken, og alle begynte å grine i tlf :D Alle syns det er så stas at jeg skal gifte, i allefall siden jeg er den yngste i av oss søskene også :)

Jeg gleder meg så mye at jeg kunne ha gifta meg i morgen :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulrerer - Gratulerer til alle dere "nye" her!! :)

Godt også å se at det er andre med laaang nedtellingstid i signaturen sin, jeg synes det er mere enn nok med et år! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også fått bekreftet dato og det blir 5. juni 2010. Så det er litt lenge å vente, men jeg liker å ha ting å glede meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Update! Vi har nå bestilt kirke og lokale, så da er det i boks! I kirken sa de at mange allerede har booket for sommeren 2010, så hvis vi ville velge dato måtte vi bestille snart. Lokalet er vel egentlig en slags backup mens vi venter på at drømmelokalet skal bli ferdig, men det er en god sikkerhet å ha et sted å være uansett :)

Og jeg lurer på å bestille kjole på ebay, men det er vel litt tidlig, er det ikke?! Skal bestille meg korsett også, men det havner på rett over 200kr og jeg vet ikke om jeg gidder tollavgifter på en så liten sum? Skal kjøpes på ebay det også... Må jo strammes inn der det kan strammes inn, er dere ikke enig?

Her er link til Kjolen... hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker å gifte oss 7.august 2010 om booking av lokale går etter planen! :)

Samme her! Og bookingen gikk etter planen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gir - nydelig kjole :)

Men kan jeg bestille så tidlig da?! 2000kr totalt for kjole, underskjørt og slør :gjeiper: meeeen... det er jo lenge til da? Og ebay forsvinner sikkert ikke med det første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:)

Vi skal gifte oss 14. august 2010, og jeg er helt i ekstase allerede :D Vi har vært forlovet i 3 år, og satte datoen endelig nå i høst. **lykke**

Herlig at det er startet en tråd for oss som skal gifte oss i 2010, kjenner at jeg trenger litt støtte ift at det ikke er FOR tidlig å starte planlegging nå:P, slik som jeg ser flere av dere har jort:)

Vi planlegger utebryllup, på et jorde ved havet. Er et sted jeg brukte å være mye ved som liten - utolig vakker natur:) Vi ønsker å ha både vielsen og festen utendørs, om dette lar seg gjøre - så er nå på leting etter både prest og leietelt:p ...noen som veit hvor jeg kan få leit skikkelige telt m. tilbehør litt oppe i Nord, nærmere Tromsø?

Er det kanskje noen her som har erfaring med utebryllup? ...erfaringer lenger Nord også?:P

...lurer på en liten ting til; hvordan får dere til å lage sånn signaturnedtelling sak? Koster det noe?:]

Klem fra meij^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!

Nå har vi fått booket lokale og kirke, men jøss så mye som er booket allerede!!!

Vi har måttet flytte på vielsen 3 uker frem i tid for å få det lokalet vi ønsker, og den presen vi ønsker(vi gifter oss i en annen kirke enn den vi tilhører og er avhengig av at presten er ledig til å reise litt).

Men nå er det i boks!!!!!!! *slappe av*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her for nå har vi i hvertfall bestemt året vi skal gifte oss. Hehe... Så får vi se hvilken dato vi ender på. Satser på sommerbryllup, but who knows?! :happy:

Vi har ikke kommet så langt i planleggingen (som mangelen på dato viser :laugh:), men vi vet at vi ikke skal gifte oss i kirken. Vi vil heller ha en seremoni med familie og venner på et vakkert sted uten religiøse innslag. Det skal være på Østlandet og gjerne i nærheten av Oslofjorden, med utsikt.

Noen som har noen gode forslag i forhold til vakre steder langs Oslofjorden? Hotell/gjestegårder eller steder der det kan gå an å sette opp selskapstelt med vakker natur som ramme?

Har ganske klare formeninger om hvordan jeg vil ha det, så nå gjenstår det bare å finne det som passer med det jeg har i hodet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...