Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Da er endelig listen med datoer oppdatert! :danse:

:dagens-rose: Gratulerer så mye til alle nyforlovede. Dere har en spennende tid fremover med planlegging til dere ser rosa skyer flakse over skjermene.. :ler:

Skal ta meg litt tid å lese gjennom alle de nye innleggene og skrive litt her inne..

Mange nye 2010 bruder - det er bra! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

da har vi bestemt dato for bryllupet. 05.06.10 gleder meg så masse. til og med min far er blitt en ivrig planlegger og har begynt å finne lokaler til oss:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucky08
hei

da har vi bestemt dato for bryllupet. 05.06.10 gleder meg så masse. til og med min far er blitt en ivrig planlegger og har begynt å finne lokaler til oss:)

klem

så artig at til og med din far er ivrig på planlegging-kommer til å bli et flott bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 26 juni 2010:D har bestilt kirke og lokal, brudgommen har bilen klar, men ellers er det meste bare tanker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også! :jepp:

Vi skal gifte oss 21.08.2010! Da har vi vært sammen i over 6 år og forlovet i nesten 4! Gleder meg veldig! :strix:

Kirke er bestilt, men ellers er det meste bare på tenke-stadiet..Ble jo nesten litt stresset nå når jeg ser hvor langt mange andre har kommet, men bør jo fortsatt ha god nok tid :jepp:

Var på bryllupsmesse idag, ser at det kan bli vanskelig å bestemme seg for mange ting...Men det er jo da det er greit med en slik tråd som dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Slenger meg med her jeg også:) Vi skal endelig gifte oss! Dato blir 12.06.2010!

Så langt er det bare lokale og kirka som er ordnet, ellers er det mest på tenkestadiet her også!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye 2010 bruder! :klemmer:

Jeg har lagt dere til på listen.

Noe som jeg har lagt merke til, hvorfor er det ingen som gifter seg i juli 2010 ? Kun meg så langt :lete: er det noe som skjer i juli i 2010 som jeg ikke vet noe om ? :ler::ler:

Vi fant ut at det var best gifte seg den 31 juli for da er folk akkurat begynt eller ferdig med ferien sin og det er lettere å reise til et bryllup..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye 2010 bruder! :klemmer:

Jeg har lagt dere til på listen.

Noe som jeg har lagt merke til, hvorfor er det ingen som gifter seg i juli 2010 ? Kun meg så langt :lete: er det noe som skjer i juli i 2010 som jeg ikke vet noe om ? :ler::ler:

Vi fant ut at det var best gifte seg den 31 juli for da er folk akkurat begynt eller ferdig med ferien sin og det er lettere å reise til et bryllup..

Hehe, skjer ikke noe spesielt i juli som jeg vet om... Men vi valgte juni fordi vi skal ha selskapet på et veldig landlig sted og i skogen. Så det er av hensyn til at det meste ute har en friskere farge tidligere på sommeren... og for å unngå at gjestene blir spist opp av mygg osv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye 2010 bruder! :klemmer:

Jeg har lagt dere til på listen.

Noe som jeg har lagt merke til, hvorfor er det ingen som gifter seg i juli 2010 ? Kun meg så langt :lete: er det noe som skjer i juli i 2010 som jeg ikke vet noe om ? :ler::ler:

Vi fant ut at det var best gifte seg den 31 juli for da er folk akkurat begynt eller ferdig med ferien sin og det er lettere å reise til et bryllup..

Jeg skal på studietur hele juli :) Kanskje alle 2010 brudene skal dit? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marrii_*

Melder meg inn her jeg, siden vi skal gifte oss 14. august 2010 (totusenogti) :yvonne:

Har vært forlova i godt og vel 8 år, men har ikke hatt hastverk for å si det sånn :fnise: Men nå har vi fått ei nydelig lita tulle, og har i mange år sagt at vi skal gifte oss i 2010 (har alltid svart det når vi har blitt spurt om dato for giftemål, for det har liksom alltid hørtes så langt opp og frem ut....), så da er det bare å hive seg rundt og starte planlegginga! Vi er midt i et husbyggerprosjekt som forhåpentligvis blir ferdig til den tid, for ellers kan det bli forferdelig travelt :gjeiper:

Har bestillt kirke og lokalet, ellers er det nok fint lite som er gjort til nå!

Skal bli kjekt å følge planleggingen til alle 2010 bruder her inne, kommer nok til å plukke opp mange tips og råd fra dere andre i samme båt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg, siden vi skal gifte oss 14. august 2010 (totusenogti) :yvonne:

Har vært forlova i godt og vel 8 år, men har ikke hatt hastverk for å si det sånn :fnise: Men nå har vi fått ei nydelig lita tulle, og har i mange år sagt at vi skal gifte oss i 2010 (har alltid svart det når vi har blitt spurt om dato for giftemål, for det har liksom alltid hørtes så langt opp og frem ut....), så da er det bare å hive seg rundt og starte planlegginga! Vi er midt i et husbyggerprosjekt som forhåpentligvis blir ferdig til den tid, for ellers kan det bli forferdelig travelt :gjeiper:

Har bestillt kirke og lokalet, ellers er det nok fint lite som er gjort til nå!

Skal bli kjekt å følge planleggingen til alle 2010 bruder her inne, kommer nok til å plukke opp mange tips og råd fra dere andre i samme båt :klemmer:

Hadde glemt å logge inn :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gifte meg 26. juni 2010. Kirke er det eneste som til nå er i boks. Har sett meg ut et par kjoler, og såvidt begynt å planlegge resten. Gleder meg til å fortsette med mer seriøs planlegging etterhvert som det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygg og studietur --*knis* vel .. kanskje? :P

Har lagt til to vakre 2010 bruder en i juni og en i august - så nå er jeg enda mer klemt mellom en bråte med juni og august bruder..

Talula gift deg i juli du, er så ensomt i den måneden .. virker som det er få som skal gifte seg, så å få kirke og lokale vil være enkelt.. hehehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokalet booket vi for lenge siden, men i dag ble kirken booket:) Nå er det viktigste på plass! Gler meg masse, og tiden går fort! Vi har unngått juli fordi alle har bedt oss om det egentlig, om folk ikke har ferie da, så kan det være vanskelig å få fri da.. Så derfor ble det august på oss hvertfall:) men, om jeg kunne valgt helt fritt hadde jeg nok valgt juli, fin måned da:) Dere andre koser dere med planlegging? Noen kjoleprøving så langt;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har kjøpt kjole?

Jeg vet det er tidlig altså, men er helt i kjolemodus etter å ha vært med ei venninne på kjoleprøving forrige uke :sjenert:

Edit: så i ettertid at clebra spurte om det samme :tongue:

Endret av Mariajenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Jeg tror du kan fjerne meg fra den 7. august 2010, vi ble plutselig veldig usikre på datoen. Jeg vurderer å begynne på skole i august 2010, det blir da veldig uaktuelt for oss å ha bryllup og flytte omtrent i samme uke. Så det har blitt flyttet fram til juni/juli en gang, men vet ikke datoen helt sikkert enda.

Så nå fortiden driver vi å lager en liste med aktuelle lokaler og vielsessteder, så vi har ikke kommet sa langt da!

også har vi skaffet kokk tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp damer!! Da har vi satt dato vi også! Vi forlovet oss den 08.02 og skal gifte oss den 3 juli 2010. Vi har allerede bestemt oss for hvor, til og med! Så her går det unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt kjole?

Jeg vet det er tidlig altså, men er helt i kjolemodus etter å ha vært med ei venninne på kjoleprøving forrige uke :sjenert:

Edit: så i ettertid at clebra spurte om det samme :tongue:

Jeg har ikke begynt å prøve kjoler enda, men har sett på mange på nettet og i blader og gleder meg til å få prøvd noen på! :) har begynt å se hvilken type kjole jeg vil ha iallefall! :jepp:

Å ett skritt lenger har vi iallefall kommet, jeg har spurt den venninna jeg hadde som førstevalg som forlover om hun kunne tenke seg oppgaven og hun ble kjempeglad! så nå gleder vi oss til planlegging framover!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...