Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plutselig går ting veldig fort, har kjøpt kjole. Link til hvordan den ser ut: http://www.demetriosbride.com/us/index.php...mp;styleID=2367

ellers så har jeg bestilt fotograf. Så nå skal jeg begynne å se etter musikk, kake og blomster :)

Den var kjempe lekker!! Demetrios har veldig vakre kjoler syns jeg.

Etter et mislykket forsøk på å bestille via ebay har jeg fått låne min mors kjole, hun giftet seg på nytt for ikke så veldig mange år siden. Den skal jeg sy om og gjøre mere meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel kanskje slenge meg med her jeg også. Sambo fridde på søndag og den store dagen blir 24.07.10 :hjerte:

Gratulerer så mye!! :hjerte:

kan du skrive meg opp på 10. juli ? :D

Klart jeg kan :klemmer: Flott dato foressten :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også fridd til nå søndag som var!

Vi har ikke satt noen dato ennå - men det blir i mai/juni/juli neste år.

Vi må bare bli enige om hvordan vi skal feire dagen.:bryllup:

Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble også fridd til nå søndag som var!

Vi har ikke satt noen dato ennå - men det blir i mai/juni/juli neste år.

Vi må bare bli enige om hvordan vi skal feire dagen.:bryllup:

Hege :)

Gratulerer så mye! :hjerte:

Når dere blir enige om dato er det bare å poste den her så legger jeg deg til på listen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Chanelita
Gratulerer så mye! :hjerte:

Når dere blir enige om dato er det bare å poste den her så legger jeg deg til på listen :jepp:

Ble fridd til i går og vi gifter oss 31. juli 2010 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 20.02.2010

Hei,

Vi gifter oss 20.februar. Har kirke og lokale i boks og nogenlunde styr på gjestelista. Mannen vil ha "skikkelig" bryllup, så blir mye større enn jeg egentlig hadde tenkt (og lyst til).

Vi har ikke bestemt meny - jeg vil gjerne ha koldtbord (så lite stivt som mulig), mens mannen er redd vi ikke klarer å underholde gjestene like lenge da (?) Han mener koldtbordbespinsning tar kortere tid enn 3-retters.

Må si jeg ikke har mye annet i boks, og er heller ikke noe stressa. Men det burde jeg kanskje være? Har sett litt etter brudekjoler på nettet, men har et håp om å gå ned en størrelse (eller helst to), så tør ikke bestille noe på en stund enda.

Er det noe jeg MÅ få gjort? Glemte å si at forloveren er i boks - et veldig enkelt valg, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg komme på som "haster" når man er forlovet er lokale, kirke (inkl prest)/ vielsessted, cateringselskap, kjole (tar ofte opp yil 6 mnd i butikk), transport, fotograf og frisør.

Ikke alt haster like mye, men om man absolutt vil ha feks en spesiell fotograf så er det jo litt trist om man er for sent ute og må velge en annen! MEN bryllup blir det jo uansett så lenge man har prest , kirke og mann! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 juni! Litt skummelt, mest gøy! Jeg har jo aldri gjort noe sånt før.. :hår:

Jeg misunner mannen litt da, han må vel bare tenke på antrekk og ring, også kommer jeg helt godzilla med kjole og tilbehør til meg, forlovere, hva slags blomster, åssen kake, hest og kjerre? osv osv osv, HJELP det blir for mye! Og det skal være perfekt til minste detalj, jeg må få tak i noen hvite spiraller til de utvida hullene i ørene mine med stjerner på, noen som vet om?

*besvime*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 20.02.2010
og så glemte jeg her jeg sitter i morgenstunden å si ...

Gratulerer med forlovelse! :strix:

Takk!

Lokalet ordner mat og serivtører, så det er greit. Ellers har vi ikke tenkt å ha fotograf, får heller flere av hobbyfotografgjestene til å ta bilder.

Men det du sier om kjole, gjør meg litt bekymra... Kanskje jeg må kjøpe nå, og heller sy inn(håpe,håpe!!) når dagen nærmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på jeg også! Forlovet St.Hans i år (på bursdagen min!) og plutselig så vi at vår kommende 10-årsdag er en lørdag, så vi skal gifte oss på den dagen :yvonne:

Kjøpte kjole og fant lokale på lørdag, fikk bekreftet kirke i dag. Dato: 9.januar :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på jeg også! Forlovet St.Hans i år (på bursdagen min!) og plutselig så vi at vår kommende 10-årsdag er en lørdag, så vi skal gifte oss på den dagen :yvonne:

Kjøpte kjole og fant lokale på lørdag, fikk bekreftet kirke i dag. Dato: 9.januar :jepp:

Vi skal gifte oss 22 januar :) Har lokalet i boks og bestilt invitasjoner og fotograf, ellers har vi ikke kommet saa langt gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melder meg på jeg også! Forlovet St.Hans i år (på bursdagen min!) og plutselig så vi at vår kommende 10-årsdag er en lørdag, så vi skal gifte oss på den dagen :yvonne:

Kjøpte kjole og fant lokale på lørdag, fikk bekreftet kirke i dag. Dato: 9.januar :jepp:

Vi skal gifte oss 22 januar :) Har lokalet i boks og bestilt invitasjoner og fotograf, ellers har vi ikke kommet saa langt gitt..

Da er dere begge lagt til på listen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pippelipp

å, kan du skrive meg opp på listen på 17. juli? :)

Jeg har kirke, lokale, gjester, musikk, Standesamt i Østerrike (den 22. mai) og bunad klar.

Mangler Brudekrone (sukk.......), kjole til Standesamt, benker til kirka (de blir laget, vi gifter oss i ribbet stavkirke :) ), blomster, kake, eh... og sikkert en drøss med andre ting

Jeg gleder meg og har mange, mange sommerfugler i magen allerede. Jeg synes det er så rart at så mange mennesker kommer så langveisfra for å feire bare oss! Jeg skjønner ikke at vi er verdt all den ståheien. Sånn var det da jeg konfirmerte meg også, skjønte ikke hvorfor det var en kake med en liten konfirmant på BARE på grunn av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også. Vi skal gifte oss 24.07.2010. Sliter veldig med å finne lokaler. Har laget en egen tråd om akkurat det, så ta gjerne en titt innom og hjelp meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...