Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hatt en del usikkerhet rundt bryllupet fordi et familiemedlem er veldig syk. Vi har derfor vært i tvil om vi måtte utsette eller ikke, og nå har vi bestemt oss for å heller ha to ulike feiringer hvis personen ikke blir frisk. En rolig vielse for de aller nærmeste, og en stor vennefest på andre kanten av landet der vi i utgangspunktet tenkte å gifte oss. Det er så godt å ha det avklart :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noen gruppe på facebook jeg :sjenert:

Hvis du søker med disse ordene: Kvinneguiden - Vi som skal gifte oss i 2010! finner du gruppen lett som bare det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er nå oppdatert med alle de nye vakre brudene som skal gifte seg i 2010 :klemmer:

En liten sak angående facebook, til dere som vil bli medlem der inne, vil gjerne at dere sender en liten pm med initialene dine eller skrive de her inne slik at jeg vet hvem jeg skal godkjenne på gruppen eller ikke. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får henge meg på her siden jeg også er i kategorien 2010...trodde ikke det skulle skje men igår bestemte vi oss- dato er 15. januar 2010! :yvonne: det blir bare borgerlig vigsel på tinghuset. Vi har overhodet ikke råd til noe fest i januar og kanskje ikke til sommeren engang så det blir "todelt bryllup" med langt mellom seremonien og festen. men vi vil gjerne gifte oss til januar likevel. det for være en rar måte å gifte seg på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering her jenter. Det er evigheter siden jeg var her inne.

1. Ny dato, 17 juli

2. Har bestilt kirke, og lokale.

3. Har bestilt kjole fra ebay til den nette sum av 1500 inkludert frakt, toll osv. Den ligger nå til fortolling i oslo, så den er ikke langt unna.

4. Vi får dekket all alkohol av mine foreldre!!!! JIPPI!!!!

Sånn...så langt er jeg kommet... :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique
Gratulerer så mye Problematique - du er nå lagt til på listen :klemmer:

Hehe, uvant med gratulasjon, merker jeg. Vi har vært forlovet i to og et halvt år og skulle egentlig giftet oss i år, men vi endte opp med å utsette til neste år. Så for meg er det litt "old news" på en måte :fnise:

Vi har på plass kirke, lokale, forlovere, fotograf, 99% sikker gjesteliste, selve dressen til samboeren min (mangler skjorte, sko, vest og kravat/slips), sko til meg og brudesvenner. Kjolen skal en venninne designe for meg, og buketten lager jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gammelt nytt er en nyhet for noen som aldri har hørt om det før :ler::ler:

Dere har kommet kjempe langt med planleggingen!

Hva slags bukett har du tenkt å lage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste vi har klart er vigsler, og den bekreftelsen fikk jeg for to dager siden :ler:

Eller det er ikke helt sant for vi har ordnet leverandør av telt og tilbehør, nesten klar gjesteliste, bestemt oss for blomster og pynt (jeg skal også lage egen bukett), og så går budrunden på kjolen min ut i morgen kveld :strix: Jeg håååper jeg får den!

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjolen! :hoppe: En ekte Maggie Sotterokjole til 1500 inkl. frakt er jo fantastisk! Med moms og tollgebyrer koster den vel omkring 2200. Den har vært utstillingsmodell og må renses og legges opp. Skredderjobben tar jeg selv, og rens koster ikke så mye.

I tillegg fikk jeg ja fra han vi ville ha som toastmaster i går, så da er det også i boks! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: Melder meg inn her!!!

:strix: Vi gifter oss 12 juni 2010!!! :strix:

:bryllup:

Hei hei:)

Jeg skal gifte meg 28. August 2010 :D

Gratulerer så mye :bryllup::duskedame:

:tommelopp: Da er dere lagt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jeg står oppført i både september og oktober...har ikke tenkt å gifte meg 2 ganger altså bare så det er sagt! hehe:) den rette datoen er 16 oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jeg står oppført i både september og oktober...har ikke tenkt å gifte meg 2 ganger altså bare så det er sagt! hehe:) den rette datoen er 16 oktober :)

Flott at du sa i fra :klemmer:

Så du vil ikke gifte deg to gang? Så kjedelig da! :lur::ler:

Blir ordnet med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...