Lille Blåklokke Skrevet 13. oktober 2008 #81 Skrevet 13. oktober 2008 Oi hær hadde det skjedd litt de siste dagene:) Jippi for hotell, høres jo bare helt fantastisk ut. Dere blir å få det såååå romantisk. for bror til forloveden din som vil ha bryllup akkurat da.
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #82 Skrevet 13. oktober 2008 Veldig bra beliggenhet på hotellet! Midt i gryta! Og det ser kjempefint ut da!!! Heldiggrisene...
Muffin! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #83 Skrevet 13. oktober 2008 Hei - og takk for hilsen i dagboka mi! Dere skal til Roma og gifte dere?! Så stilig! Begynte å drømme litt om å bare reise bort å få det unnagjort jeg også når vi så på bryllupsreiser og leste om vielser på stillehavsøyene. Sikkert litt lettere å holde fokus der det bør være, på dere to som skal være sammen for alltid, når en slipper å planlegge festen med alle de millioner detaljer som skal på plass... Nå skal jo dere faktisk ha en vennefest når dere kommer hjem da, så blir vel litt planlegging uansett. Skal se om jeg får klippet av ansiktet mitt på bildene jeg har av meg i kjolen og lagt dem ut etterhvert. Er jo litt redd for at L er innom og sniker da, skal jo ikke se meg i kjolen før bryllupet etter planen... Så må sensurere dem litt først. Ha en super søndagskveld! Koselig at du tok turen hit. Kun fokus på oss to passer veldig bra for oss på bryllupsdagen vår. Ja, festplanlegging blir det jo, men er ganske avslappet i forhold til det. Det blir en litt mer uformell fest, og da er vi jo gift, så er nok ikke så mye nerver. Egen terrasse og jacuzzi høres veldig deilig ut! Da skal dere vel ikke ha vanlig rom, men sånn luksusrom da? Hatt en fin helg ja, men veldig mye å gjøre på studiene, så har lest endel og gjort endel oppgave... ellers jobbet og slappet av med kjæresten, og så var vi en tur innom en fest hos noen venner i går, men tidlig hjemme igjen... Huff, må gå å legge meg nå... satt oppe med skoleting til ca midnatt, så ble det litt kos med kjæresten før han skulle legge seg, var ikke trøtt etterpå, begynte å surfe på bryllupsting, og vips er klokken altfor mye... Hehe... Må heldigvis ikke stå opp så altfor tidlig akkurat i morgen. Natta Ja, vi skal faktisk ha junior suite. Kanskje litt i overkant siden vi kommer til å være mye ute i byen, men vi drar jo bare på bryllupsreise én gang! Og vi kommer vel til å tilbringe litt tid på hotellrommet også. Så flink du er med skolearbeid da. Det er rart det der med klokka som plutselig viser altfor mye. Oi hær hadde det skjedd litt de siste dagene:) Jippi for hotell, høres jo bare helt fantastisk ut. Dere blir å få det såååå romantisk. for bror til forloveden din som vil ha bryllup akkurat da. Ja, vi er effektive når vi først setter i gang! Gleder oss masse til turen nå! Veldig bra beliggenhet på hotellet! Midt i gryta! Og det ser kjempefint ut da!!! Heldiggrisene... Ja, har skjønt at det har en sentral og fin beliggenhet. Har du vært i Roma eller? Kom gjerne med tips!
Muffin! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #84 Skrevet 13. oktober 2008 I dag tenkte jeg faktisk på bryllup mens jeg trente. Hopp og sprett - hmm, hvilke farger skal vi ha - armhevninger - nå må jeg snart ta en tur til byen for å se etter undertøy - mer hopp og sprett osv. Litt opphengt i bryllup for tida kanskje?
TuttaV Skrevet 14. oktober 2008 #85 Skrevet 14. oktober 2008 (hmmm.... hvorfor har ikke jeg vært her inne før? :klø Virker som om du har utrolig mye på plass! Så bra! Roma høres f.o.f. superromantisk ut!! :rødme: Og jeg er enig i at man må unne seg litt luksus, så en juniorsuite hørtes veldig behagelig ut, og bildene var jo et pent syn for øyet Jeg leste også noe om en kjole?? *hint, hint* Må si jeg kjente jeg ble skikkelig sint når jeg leste om lillebroren til din forlovede og hans forlovede - det går jo ikke an å gjøre sånt! Var utrolig dårlig gjort syns jeg. Er jo mye hyggeligere å få hvert sitt år og sole seg i glansen! Ikke skulle måtte dele den med noen som helst! Jeg vil jo si de egentlig bare gjør det verre for seg selv. Din familie vil vel heller ha lettere for å ta en tur til bryllupsfest tidlig på sommeren når de kanskje har ferie, enn midt på våren?! Pluss at det virker som om dere har gjort dette ut av kjærlighet - på deres egen måte med tur til Roma og deretter fest for at DERE skal feires. Får inntrykk av at lillebrorens forlovede bare vil være "først og best" når de flytter det frem på den måten Og når det er sagt, så syns jeg du bare skal sende ut invitasjoner tidlig, det er veldig greit for de du inviterer også - så kan de legge inn bryllupet i sin ferieplaner! I dag tenkte jeg faktisk på bryllup mens jeg trente. Hopp og sprett - hmm, hvilke farger skal vi ha - armhevninger - nå må jeg snart ta en tur til byen for å se etter undertøy - mer hopp og sprett osv. Litt opphengt i bryllup for tida kanskje? er godt å høre at man ikke er alene om å tenke på bryllup i alle mulige situasjoner
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #86 Skrevet 14. oktober 2008 Bryllupstanker når man trener er kjempemotiverende! Får masse ekstra energi av å se for meg meg selv i brudekjolen (ser selvfølgelig smashing ut oppi hodet mitt!), pluss at jeg glemmer hvor sliten jeg er fordi jeg er så opptatt med å tenke!
Lilywhite Skrevet 14. oktober 2008 #87 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, vi skal faktisk ha junior suite. Kanskje litt i overkant siden vi kommer til å være mye ute i byen, men vi drar jo bare på bryllupsreise én gang! Og vi kommer vel til å tilbringe litt tid på hotellrommet også. Så flink du er med skolearbeid da. Det er rart det der med klokka som plutselig viser altfor mye. Så deilig da Vi tenker litt på det samme, at vi kommer sikkert ikke være sååå mye på hotellet... vil selvfølgelig ha et fint rom på sentralt hotell, men vet ikke om vi gidder betale for noe utover vanlig dobbeltrom... selv om blir nok litt tid på hotellrommet og ja Ja, var flink søndag kveld, men har dessverre ikke vært så flink i går og hittil i dag, så tror jeg må logge av og begynne å lese snart
Muffin! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #88 Skrevet 14. oktober 2008 (hmmm.... hvorfor har ikke jeg vært her inne før? :klø Virker som om du har utrolig mye på plass! Så bra! Roma høres f.o.f. superromantisk ut!! :rødme: Og jeg er enig i at man må unne seg litt luksus, så en juniorsuite hørtes veldig behagelig ut, og bildene var jo et pent syn for øyet Jeg leste også noe om en kjole?? *hint, hint* Må si jeg kjente jeg ble skikkelig sint når jeg leste om lillebroren til din forlovede og hans forlovede - det går jo ikke an å gjøre sånt! Var utrolig dårlig gjort syns jeg. Er jo mye hyggeligere å få hvert sitt år og sole seg i glansen! Ikke skulle måtte dele den med noen som helst! Jeg vil jo si de egentlig bare gjør det verre for seg selv. Din familie vil vel heller ha lettere for å ta en tur til bryllupsfest tidlig på sommeren når de kanskje har ferie, enn midt på våren?! Pluss at det virker som om dere har gjort dette ut av kjærlighet - på deres egen måte med tur til Roma og deretter fest for at DERE skal feires. Får inntrykk av at lillebrorens forlovede bare vil være "først og best" når de flytter det frem på den måten Og når det er sagt, så syns jeg du bare skal sende ut invitasjoner tidlig, det er veldig greit for de du inviterer også - så kan de legge inn bryllupet i sin ferieplaner! Velkommen i boka mi! Ja, begynner å få ting på plass nå. Takk for fine ord. Du har mange av de samme tankene rundt det som jeg har. (Great minds think alike!) Merker at svigermor og svigermormor er mer støttende til at vi gifter oss, enn at broren og forloveden gjør det. Det er jo flere grunner til det, men må innrømme at jeg gleder meg litt over det, barnslig nok. Sender deg en PM med kjolen jeg. Bryllupstanker når man trener er kjempemotiverende! Får masse ekstra energi av å se for meg meg selv i brudekjolen (ser selvfølgelig smashing ut oppi hodet mitt!), pluss at jeg glemmer hvor sliten jeg er fordi jeg er så opptatt med å tenke! Ja, det er jo en kjempefin motivasjon! Project Hottie Bride 2009! Så deilig da Vi tenker litt på det samme, at vi kommer sikkert ikke være sååå mye på hotellet... vil selvfølgelig ha et fint rom på sentralt hotell, men vet ikke om vi gidder betale for noe utover vanlig dobbeltrom... selv om blir nok litt tid på hotellrommet og ja Ja, var flink søndag kveld, men har dessverre ikke vært så flink i går og hittil i dag, så tror jeg må logge av og begynne å lese snart Hadde det ikke vært for at vi ble sponset hadde vi nok ikke hatt råd til så fint rom. Det er deilig å få luksusfølelse en gang i blant, og dette er jo absolutt rett anledning. Det med effektivitet går litt i bølgedaler her også. Tror det er et vanlig fenomen.
TuttaV Skrevet 14. oktober 2008 #89 Skrevet 14. oktober 2008 Velkommen i boka mi! Ja, begynner å få ting på plass nå. Takk for fine ord. Du har mange av de samme tankene rundt det som jeg har. (Great minds think alike!) Merker at svigermor og svigermormor er mer støttende til at vi gifter oss, enn at broren og forloveden gjør det. Det er jo flere grunner til det, men må innrømme at jeg gleder meg litt over det, barnslig nok. Sender deg en PM med kjolen jeg. Fikk PM - flott kjole!! Tror den vil passe veldig fint i Roma Kan få de samme barnslige følelsene over ting - og i dette tilfellet er det helt greit syns jeg Kanskje din kommende svigerinne tar hintet når hennes kommende svigermor er MYE mer begeistret for deres bryllup?!
Muffin! Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #90 Skrevet 15. oktober 2008 Fikk PM - flott kjole!! Tror den vil passe veldig fint i Roma Kan få de samme barnslige følelsene over ting - og i dette tilfellet er det helt greit syns jeg Kanskje din kommende svigerinne tar hintet når hennes kommende svigermor er MYE mer begeistret for deres bryllup?! Takk! :rødme: Hehe, ja, men tror ikke hun merker det. Vi bor i samme by som svigermor nå, så vi har ganske mye kontakt, mens de bor på andre siden av landet. Så ser dem vel bare til jul før bryllupet. Nå har kjære sagt han ikke har lyst til å dra i bryllupet deres da, men jeg syns vi må. Vil jo ikke lage en konflikt heller. Men vi får se. -------------------------- I dag syns jeg egentlig jeg har fått veldig mye ut av dagen. Vært på skolen, gjort noen ærender jeg måtte få unna, trent, jobbet med skolearbeid og spist en god biffmiddag med kjære, for vi har månedsdag i dag. Vi er kanskje litt rare som feirer hver måned, men det trenger ikke være store greiene, for eksempel litt ekstra god mat. Neste måned har vi årsdag, så da blir det vel litt mer feiring.
Lille Blåklokke Skrevet 15. oktober 2008 #91 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) :strix: månedsdag :strix: Endret 15. oktober 2008 av Bambi85
Lilywhite Skrevet 15. oktober 2008 #93 Skrevet 15. oktober 2008 Hurra for månedsdag!! Vi har også årsdag neste måned!! 5-årsdag faktisk, så litt ekstra rundt da Litt kjekt å vite at familien til din kjære støtter dere i at det er dumt av broren hans å kile bryllupet sitt imellom deres. Så gjenstår det å se om det hjelper noe da
TuttaV Skrevet 16. oktober 2008 #95 Skrevet 16. oktober 2008 Hurra for månedsdag! Kos dere! Skjønner godt at du ikke vil lage konflikt heller, er liksom noe med det å heve seg over det å vise at man faktisk ikke er så lavmål at man går inn for å lage konflikt! (slik som de gjør når de putter sitt bryllup på den tiden)
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #96 Skrevet 16. oktober 2008 :strix: månedsdag :strix: Takk, søta! For noen fantastiske planer dere har Takk! Vi gleder oss utrolig mye! De aller fleste vi har fortalt det til syns dette høres supert ut. Noen har blitt litt overrasket da. En av venninnene mine kalte meg teit, men det var bare sånn vennskaplig. Hun ville så gjerne se meg gå ned kirkegulvet osv. Alle ble veldige glade da de hørte vi skal ha en fest for å feire etterpå da. Hurra for månedsdag!! Vi har også årsdag neste måned!! 5-årsdag faktisk, så litt ekstra rundt da Litt kjekt å vite at familien til din kjære støtter dere i at det er dumt av broren hans å kile bryllupet sitt imellom deres. Så gjenstår det å se om det hjelper noe da Takk! Så gøy! Hvilken dato da? Har dere noen romantiske planer? Ja, det er godt med all støtte man får. Alle jeg har fortalt det til syns det bare er tåpelig gjort av dem. Men the bride-to-be der borte er helt i hundre hun. Så det bryllupet blir nok noe av ja, med mindre brudgommen trekker seg.
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #97 Skrevet 16. oktober 2008 Hvor mange år har dere da? 6 år. På bryllupsdagen til Miso! Hurra for månedsdag! Kos dere! Skjønner godt at du ikke vil lage konflikt heller, er liksom noe med det å heve seg over det å vise at man faktisk ikke er så lavmål at man går inn for å lage konflikt! (slik som de gjør når de putter sitt bryllup på den tiden) Takk! Ja, vi får vise hvem som er de voksne av oss. Svigermor fortalte meg at hun og (eks)mannen hennes (altså faren til forloveden min og lillebroren hans), og broren hans og kona giftet seg med en måneds mellomrom de også. Så historien gjentar seg!
Lilywhite Skrevet 16. oktober 2008 #98 Skrevet 16. oktober 2008 Takk! Så gøy! Hvilken dato da? Har dere noen romantiske planer? Ja, det er godt med all støtte man får. Alle jeg har fortalt det til syns det bare er tåpelig gjort av dem. Men the bride-to-be der borte er helt i hundre hun. Så det bryllupet blir nok noe av ja, med mindre brudgommen trekker seg. 18. november Blir vel "det vanlige" Ut og spise og kanskje på kino Og sikkert litt action på soverommet Hehe... Skulle gjerne reist bort, men jeg reiser til en venninne i Tsjekkia bare 1-2 uker før 5-årsdagen, og samboer jobber så mye at han har egentlig ikke tid + vi sparer til bryllupet... så får ta det igjen med bryllupsreisen Men har en kompis som studerer i Køben som har veldig lyst at vi skal besøke han igjen (vært å besøkt han for halvannet år siden), så mulig vi tar en langweekend dit til våren om vi finner billige billetter. Har vært i Køben x antall ganger, men blir aldri lei, er virkelig en nydelig by
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #99 Skrevet 16. oktober 2008 18. november Blir vel "det vanlige" Ut og spise og kanskje på kino Og sikkert litt action på soverommet Hehe... Skulle gjerne reist bort, men jeg reiser til en venninne i Tsjekkia bare 1-2 uker før 5-årsdagen, og samboer jobber så mye at han har egentlig ikke tid + vi sparer til bryllupet... så får ta det igjen med bryllupsreisen Men har en kompis som studerer i Køben som har veldig lyst at vi skal besøke han igjen (vært å besøkt han for halvannet år siden), så mulig vi tar en langweekend dit til våren om vi finner billige billetter. Har vært i Køben x antall ganger, men blir aldri lei, er virkelig en nydelig by Det høres jo veldig koselig ut det. Københavntur hørtes ikke så dumt ut det heller. Det er endel sparing til bryllup her også. Det koster sitt. Heldigvis så blir vi sponset, og så skal vi prøve å spare inn der vi kan. Kjøpe alkohol til festen i Sverige osv.
Lille Blåklokke Skrevet 16. oktober 2008 #100 Skrevet 16. oktober 2008 Vi har vært sammen i over 6 år
Fremhevede innlegg