Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, det er ganske spesielt!! Hvorfor flyttet de bryllupet et helt år frem?? Merkelig... Jeg hadde også blitt sur av det der... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det. De er noen år yngre enn oss, så skjønner ikke hvorfor de har det så travelt. Det tok ikke lang tid etter vi annonserte vår forlovelse at de var forlovet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh! Kansje de ikke tåler å se at andre tar skrittet uten at de kan henge på? på en måte? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo lure. Stakkars lillebroren. Tror det blir litt mye for han litt tidlig jeg. Men han burde jo tørre å si fra også da. Han må bli litt tøffere.

Syns egentlig det hadde vært fint for alle at vi fikk "hvert vårt år" til bryllup jeg da. Men, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner tickeren min! Får lage en ny hvis den ikke kommer tilbake snart. Må jo ha oversikt! :lol:

Tok en fridag i dag jeg, men har fått gjort ganske mye. Fått unna endel skolearbeid, trent, hatt besøk og spilt litt buzz og viktigst av alt: kost meg med kjære. Og dagen er jo ikke over ennå. :) Og nå har vi bestemt reisedatoer og hotell, så da er det ingenting i veien for å bestille! Skal bli godt å kunne stryke det av lista. :Nikke:

I morgen etter skolen tar jeg turen til hjemstedet mitt. Skal i bursdag til ei venninne i morgen kveld. :nigo: Og før jeg vender snuta hjem igjen på lørdag så skal jeg besøke det herlige tantebarnet mitt. Kjære må jobbe, stakkar, mens jeg bare skal kose meg. :lol:

Ønsker dere en fin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Neimen Mazilla da, hvorfor har du ikke vært innom her før?? :kjefte: )

Kjemperomantisk med bryllup i Roma da! :jepp: Skal dere ikke ha med dere noen? Trodde man måtte ha med forlovere eller noe i det minste jeg? :klø: Kanskje jeg har misforstått.. Har ikke satt meg så godt inn i bryllup i utlandet... ;)

Jeg synes også det var merkelig med det andre bryllupet som er planlagt mellom "deres datoer"! Blir litt i stil med at min (eks)bestevenninne skal gifte seg uka etter oss.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt litt skuffa jeg også om noen i så nær familie valgte å legge bryllupet sitt som broren til din blivende mann har gjort... Jeg ville først og fremst tatt hensyn til at dere hadde bestemt dato først og deretter tenkt som så at jeg ville hatt min egen feiring, ikke presse den inn mellom noen andre sin :roll:

Hadde din manns lillebror vært min lillebor hadde jeg nok snakka med han, men om det er som du sier og forloveden og mora hans styrer med jernhånd så er det vel ikke mye å få gjort med det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Neimen Mazilla da, hvorfor har du ikke vært innom her før?? :kjefte: )

Kjemperomantisk med bryllup i Roma da! :jepp: Skal dere ikke ha med dere noen? Trodde man måtte ha med forlovere eller noe i det minste jeg? :klø: Kanskje jeg har misforstått.. Har ikke satt meg så godt inn i bryllup i utlandet... ;)

Jeg synes også det var merkelig med det andre bryllupet som er planlagt mellom "deres datoer"! Blir litt i stil med at min (eks)bestevenninne skal gifte seg uka etter oss.. :roll:

Velkommen hit! :klem:

Nei, vi skal ikke ha med noen. Forloverne våre skriver under papirer her hjemme, og så stiller ambassaden med vitner, så da går det fint. :)

Gifte seg uken etter dere ja! :dåne: Hva er det med folk da? Tåler de ikke å la andre få være litt i sentrum for oppmerksomheten? Ble hun eksvenninne pga dette? Skulle/skal dere dit?

Jeg hadde nok blitt litt skuffa jeg også om noen i så nær familie valgte å legge bryllupet sitt som broren til din blivende mann har gjort... Jeg ville først og fremst tatt hensyn til at dere hadde bestemt dato først og deretter tenkt som så at jeg ville hatt min egen feiring, ikke presse den inn mellom noen andre sin :roll:

Hadde din manns lillebror vært min lillebor hadde jeg nok snakka med han, men om det er som du sier og forloveden og mora hans styrer med jernhånd så er det vel ikke mye å få gjort med det :kose:

Forloveden min har snakket litt til han, hvertfall fått han til å skjønne at vi ikke liker det. Men vi vil jo ikke lage noen sur stemning heller. Tror vi bare må forsone oss med at sånn blir det, og så får vi se på deres bryllup som en "generalprøve" og gjøre riktig alt det de gjør feil i sitt. :lur: Det blir vel litt forskjellig type selskaper da. Får bare håpe slekta ikke er lei festligheter når vi kommer til juni.

Men jeg har lurt på å sende ut innbydelser litt tidlig, både fordi det kan være fint for folk å få dem før vi drar til Roma, og sånn at folk ikke planlegger å reise på ferie når festen vår blir. Tenkte da å sette svarfristen før broren sitt bryllup, altså to og en halv måned før festen er. Vet det blir tidlig, men tenkte det var greit å vite når vi møtte slekta der? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, tickeren min er på plass igjen! :hoppe:

Nå må jeg oppdatere lista mi, for de siste dagene har vi vært veldig effektive: bestilt fly, bestilt hotell og bestilt ringer! :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble ikke eksvenninne pga det, vi har glidd litt fra hverandre og bor i forskjellig kant av landet osv.. Men vi skal jo likevel ha mange av de samme gjestene i og med at vi har masse felles venner..! :roll:

Hvis vi skal på bryllupsreise må det bli nokså fort etter bryllupet, så da må vi droppe bryllupet deres, og det er jo egentlig ganske dumt.. Men jeg ofrer ikke bryllupsreisen med min kjære for å komme i et bryllup, det er helt sikkert! :fnise:

Aha, forloverne kan skrive under på forhånd..! Det tenkte jeg ikke på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir helt fantastisk! Byen, omgivelsene, hotellet, alt. Vi unner oss litt ekstra luksus siden det er bryllup. Gleder oss veldig! :bolledeig:

Kjedelig den situasjonen med eksvenninnen. Skjønner veldig godt at du prioriterer bryllupsreisen. :nigo: Har dere tenkt noe på hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde jeg hadde skrevet her inne før, men tydeligvis ikke. Virker veldig romantisk å gifte seg i Italia :)

Jeg hadde nok også blitt litt snurt om min søster (for å lage lignende tilfelle for meg) skulle gifte seg mellom vielsen og festen vår, om vi hadde valgt en slik løsning. Men skjønner jo også at dere ikke vil lage dårlig stemning. Håper det løser seg fint :)

Stilig hotell :) Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får håpe det går greit. Morsom svigerfamilie å få det der. :tunge1:

Håper hotellet er like fint som det ser ut. Skal ha rom med egen terrasse og jacuzzi. :hoppe:

Hatt en veldig bra helg. Synd den snart er over. Enn du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke bestemt hvor bryllupsreisen går enda nei.. Vet ikke helt hvor mye vi kan legge i den, så det er vanskelig å begynne å planlegge! Men det blir ikke noen reise i "titusenvisavkronersklassen", det kan jeg nok si ganske sikkert! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger jo ikke koste all verden heller. Det viktigste er ikke hvor man drar, men at dere får masse kjærestetid (eller mannogkonetid). ;) Det er jo så mye som koster når man skal gifte seg. Dere kan jo kanskje ønske dere litt penger til bryllupsreisen som gave også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - og takk for hilsen i dagboka mi! :)

Dere skal til Roma og gifte dere?! Så stilig! Begynte å drømme litt om å bare reise bort å få det unnagjort jeg også når vi så på bryllupsreiser og leste om vielser på stillehavsøyene. Sikkert litt lettere å holde fokus der det bør være, på dere to som skal være sammen for alltid, når en slipper å planlegge festen med alle de millioner detaljer som skal på plass... Nå skal jo dere faktisk ha en vennefest når dere kommer hjem da, så blir vel litt planlegging uansett.

Skal se om jeg får klippet av ansiktet mitt på bildene jeg har av meg i kjolen og lagt dem ut etterhvert. Er jo litt redd for at L er innom og sniker da, skal jo ikke se meg i kjolen før bryllupet etter planen... Så må sensurere dem litt først. :enig:

Ha en super søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får håpe det går greit. Morsom svigerfamilie å få det der. :tunge1:

Håper hotellet er like fint som det ser ut. Skal ha rom med egen terrasse og jacuzzi. :hoppe:

Hatt en veldig bra helg. Synd den snart er over. Enn du? :)

Egen terrasse og jacuzzi høres veldig deilig ut! Da skal dere vel ikke ha vanlig rom, men sånn luksusrom da? ;)

Hatt en fin helg ja, men veldig mye å gjøre på studiene, så har lest endel og gjort endel oppgave... ellers jobbet og slappet av med kjæresten, og så var vi en tur innom en fest hos noen venner i går, men tidlig hjemme igjen...

Huff, må gå å legge meg nå... satt oppe med skoleting til ca midnatt, så ble det litt kos med kjæresten før han skulle legge seg, var ikke trøtt etterpå, begynte å surfe på bryllupsting, og vips er klokken altfor mye... :P Hehe... Må heldigvis ikke stå opp så altfor tidlig akkurat i morgen.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...