Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Takk takk. :)

Å klare seg uten signaler er en ting, men uten selve tv'en hadde vært noe helt annet. Vi ser mye mer på dvd enn vi gjør på tv.

Tre oppgaver er litt i overkant ja. Godt med noen KG-pauser innimellom da. ;)

Helt enig med deg her! Vi ser nesten ikke tv, men ser derimot veldig mye på dvd! Min kjære er så stolt av min filmsmak i forhold til fruene til hans kamerater, så han skryter av den når som helst! :fnise:

:hoppe: litt, for i dag kom dressen!!! Det gikk fort! Og den er kjempefin!Kjære prøvde den i stad, og han er superfornøyd (og veldig kjekk i den)!

Og jeg har kjøpt meg bryllupssko! :strix: Det ble de jeg linket til tidligere. Klarte ikke å glemme dem. ;)

Har vært skikkelig på :shoppe:. Har kjøpt to par sko til, ny ytterjakke og skjerf. Og så kjøpte jeg lakkstenger og stempel til å forsegle innbydelsene våre med. Stempelet er to hjerter, slik som er i midten her.

Åh! Så moro med dress i huset - og at din kjære blir kjekk i den!! :strix:

Den kom jo kjempefort jo! (Hvor blir det av mitt slør?! :klø:)

Du har hatt skikkelig shoppedilla du! :lur: Er jo så moro, så skjønner deg godt! Stempelet så veldig fint ut! :hjerte::hjerte: Har litt lyst til å gjøre sånn jeg å... Men vet ikke helt om jeg gidder... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, noen bibliotekarer er jo litt tørre, skal jeg innrømme :fnise: Men selve utdannelsen virker spennende synes jeg da, jeg liker å lese :) Så gøy med så mye som skjer når du er ferdig :) Skal dere flytte langt?

Nei, jeg liker ikke seminarer så godt jeg heller, er så mange oppgaver å forberede seg til at det blir vanskelig å forberede seg veldig inngående til hver, og hater å bare bli pekt ut til å svare på et spørsmål uten å være 100 % forberedt...

Takk for det :) Natta! :klem:

Vi skal flytte til hjembyen min. Det er ikke så veldig langt herfra, ca. 12 mil. Blir veldig spennende og gøy å kjøpe noe eget! :hoppe:

Helt enig med deg her! Vi ser nesten ikke tv, men ser derimot veldig mye på dvd! Min kjære er så stolt av min filmsmak i forhold til fruene til hans kamerater, så han skryter av den når som helst! :fnise:

Åh! Så moro med dress i huset - og at din kjære blir kjekk i den!! :strix:

Den kom jo kjempefort jo! (Hvor blir det av mitt slør?! :klø:)

Du har hatt skikkelig shoppedilla du! :lur: Er jo så moro, så skjønner deg godt! Stempelet så veldig fint ut! :hjerte::hjerte: Har litt lyst til å gjøre sånn jeg å... Men vet ikke helt om jeg gidder... :vetikke:

Hva slags filmsmak har du da? Her ser vi det meste, alt fra Clockwork Orange til Love Actually, via Braveheart og Pirates of the Caribbean. :fnise:

Ja, skjønner ikke at det går an å lage noe så fort engang jeg! Sløret kommer nok snart skal du se! :kose:

Shoppedilla ja! Er helt ekstrem for tida. Shoppedilla mi går litt i bølgedaler. :fnise: Nå har jeg snust masse på Ebay i det siste, så mitt første kjøp der kommer nok veldig snart...

---------------------------

Tok en fridag fra skolen i dag, men har ikke vært lat av den grunn. Har både :trene: og :husarbeid: . Og er i tillegg ferdig med den ene oppgaven! :strix:

Ønsker dere alle en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags filmsmak har du da? Her ser vi det meste, alt fra Clockwork Orange til Love Actually, via Braveheart og Pirates of the Caribbean. :fnise:

Ja, skjønner ikke at det går an å lage noe så fort engang jeg! Sløret kommer nok snart skal du se! :kose:

Shoppedilla ja! Er helt ekstrem for tida. Shoppedilla mi går litt i bølgedaler. :fnise: Nå har jeg snust masse på Ebay i det siste, så mitt første kjøp der kommer nok veldig snart...

---------------------------

Tok en fridag fra skolen i dag, men har ikke vært lat av den grunn. Har både :trene: og :husarbeid: . Og er i tillegg ferdig med den ene oppgaven! :strix:

Ønsker dere alle en super helg! :klemmer:

Vi ser det meste hos oss også... Liker alle sjangre, så lenge filmen er bra! Og de nevnte filmene er jo bare knallbra!! Siste filmen vi så som var overraskende bra var "Margot at the wedding". Litt sær handling, men utrolig bra skuespill, og den overrasker stadig :jepp:

Shoppedilla i bølgedaler høres kjent ut... ;) Hva er det du ser for deg å kjøpe på Ebay? Jeg har tittet litt mer jeg også, men venter liksom på at sløret mitt skal komme først, i.o.m. at det var mitt første kjøp der!

Jeg tok meg også en fridag fra skolen idag, men jeg var ikke like flink som deg :riste:

:hoppe: for superflinke Muffin! :hoppe:

God helg til deg også søta!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser det meste hos oss også... Liker alle sjangre, så lenge filmen er bra! Og de nevnte filmene er jo bare knallbra!! Siste filmen vi så som var overraskende bra var "Margot at the wedding". Litt sær handling, men utrolig bra skuespill, og den overrasker stadig :jepp:

Shoppedilla i bølgedaler høres kjent ut... ;) Hva er det du ser for deg å kjøpe på Ebay? Jeg har tittet litt mer jeg også, men venter liksom på at sløret mitt skal komme først, i.o.m. at det var mitt første kjøp der!

Jeg tok meg også en fridag fra skolen idag, men jeg var ikke like flink som deg :riste:

:hoppe: for superflinke Muffin! :hoppe:

God helg til deg også søta!! :hug:

Den har vi ikke sett, men fikk lyst til å se den nå. :)

Skjønner at du ville få sløret først. :jepp: Men nå leste jeg at du har fått det! :strix: Jeg tenker blant annet på sko til kjære.

Muffin! er ikke akkurat superflink hver dag. Men det er veldig godt med noen sånne dager. Og veldig koselig at andre syns jeg er flink også da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vi ikke sett, men fikk lyst til å se den nå. :)

Skjønner at du ville få sløret først. :jepp: Men nå leste jeg at du har fått det! :strix: Jeg tenker blant annet på sko til kjære.

Muffin! er ikke akkurat superflink hver dag. Men det er veldig godt med noen sånne dager. Og veldig koselig at andre syns jeg er flink også da. :lol:

Den må du se ja! :Nikke: Si i fra da, om du likte den ;)

:nigo: for slør i huset!!

Skoen så naise ut da! :jepp: Skulle dere begge ha svarte sko??

Jeg er ganske så raus med komplimentene jeg, søta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må du se ja! :Nikke: Si i fra da, om du likte den ;)

:nigo: for slør i huset!!

Skoen så naise ut da! :jepp: Skulle dere begge ha svarte sko??

Jeg er ganske så raus med komplimentene jeg, søta! ;)

:Nikke: Vi går for hvitt med noen svarte detaljer begge to. Tror det blir fint. :)

Nå er skoene kjøpt! :hoppe: Mitt første ebay-kjøp!!! :hoppe:

-----------------------

I går var en sånn dag hvor alt gikk i ett. Først skole med både gruppearbeid og timer, så rett på jobben hvor det var ekstra travelt. Da var det godt å komme hjem til kjæresten som hadde ferdig taco. :nigo: Etter å ha spist dro vi på besøk til noen venner. Koselig, men sovnet godt da vi endelig la oss. :) I dag har vi bare slappet av på sofaen med film etter skole og jobb. Det er så godt. Men nå har jeg planer om å få gjort litt skolearbeid. Selv om jeg leverte den ene oppgaven i dag (:hoppe:), så er det andre ting som venter. Merker at jeg gleder meg til juleferien. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet vi opp til :snø: Hvitt teppe, og det laver fortsatt ned. Det er jo koselig med snø, men det som ikke er fullt så koselig er at kollektivtrafikken her blir like overrasket over den første snøen hvert år. :dåne: Jeg gjorde et tappert forsøk på å komme meg til skolen. Kledde på meg med skjerf og votter og tusla ut i snøværet. Etter å ha ventet i en halvtime uten å ha sett snurten av en eneste buss gikk jeg rett og slett hjem igjen. Da hadde jeg mistet to tog, og det var en stund til det neste. Jeg aner jo ikke om togene går som de skal i dag heller. (Det står jo ikke noe om noe trøbbel på nsb-sidene, men man vet jo aldri med dem.) Fant ut at det er liten vits i å komme en time for sent når jeg bare har to skoletimer i dag.

Da får jeg heller være flink her hjemme med å skrive oppgave og gjøre litt :husarbeid:

Ønsker dere en fin dag, med eller uten snø. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, snø er bare ekkelt og lager masse problemer! :fnise: Her er det heldigvis ikke snø enda... Får håpe du klarer å være flink hjemme istedet da! :jepp:

Du er forresten ikke alene om å glede deg til juleferie... :sjenert: Når begynner din?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delte meninger om snø her. Jeg syns snø for det meste er koselig jeg, så lenge den ikke blir sørpe, men da er det jo ikke snø lenger. :lol: Det er litt kjedelig å måke snø da, men får ta det som trening!

Ja, nå har jeg hvertfall rydda klær, vaska badet og støvsugd. Nå sitter jeg her med matpakka mi. :fnise:

Jeg får ferie 18. desember. Altfor lenge til! Du da, Mazilla? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.desember jeg og faktisk! :fnise: Da har vi i det minste samme deadline, og kan kanskje klare å holde motivasjonen oppe sammen?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også to, 1. og 18. Høres slitsomt ut å ha to stk så tett som det du skal ha! Fysj...

Skal levere noen oppgaver før det blir eksamenstid da... Sitter og jobber med siste finish på en nå faktisk.. :sjenert: Mellom kg, facebook og diverse andre "fristelser"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg "jobber" med oppgave nå jeg også. Neida, det går jo framover! Sakte, men sikkert. ;) Vi har bare undervisning fram til 5. desember, så da har vi litt lesetid før eksamen, så da skal det nok gå fint. Husker ett år hvor jeg leverte hjemmeeksamen, for så å gå rett på muntlig i et annet fag. Og dagen etter skulle jeg ha en tredje eksamen. Det var stress.

Men i tillegg til de to skoleeksamnene i år, så har vi en mappeeksamen. Den er det jo lurt å bli ferdig med så fort som mulig egentlig, så jeg får konsentrert meg om de andre to når det begynner å nærme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervisning frem til 5.desember?? :hakeslepp: Da har jeg som regel hatt juleferie leeenge! :fnise: Da jeg tok bachelorgraden min var jeg ofte ferdig en måned tidligere enn i år! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg savner også å få ferie i slutten av november. Litt overgang å gå fra halvannen måned juleferie til drøye to uker. :dry:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Phew.. :vinke:

Da har jeg lest meg igjennnom hele boka di ;) Det høres ut som et kjemperomantisk :hjerte: bryllup dere skal ha :jepp: Både du og din tilkommende kommer sikkert til å bli kjempefine i Roma :)

Leste at det var kommet :snø: hos deg.. Heldigvis er det ikke kommet noe her ennå ;) Er ikke så glad i snø jeg... Og her blir det bare sørpe med en gang allikevel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew.. :vinke:

Da har jeg lest meg igjennnom hele boka di ;) Det høres ut som et kjemperomantisk :hjerte: bryllup dere skal ha :jepp: Både du og din tilkommende kommer sikkert til å bli kjempefine i Roma :)

Leste at det var kommet :snø: hos deg.. Heldigvis er det ikke kommet noe her ennå ;) Er ikke så glad i snø jeg... Og her blir det bare sørpe med en gang allikevel :gjeiper:

Oj, det var ikke verst at du gadd det! Takk for søte ord. :rødme:

Jada, og det snør fortsatt her. Her blir den nok liggende også, men nede i byen er det nok sørpe allerede. Blir det sørpe kan det likesågodt la være å komme noe. :gjeiper:

Koselig at du er dagbokvennen min. :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...