Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Kjempefine bilder, dere er så utrolig søte sammen!! :rødme :

Og fin kake også! :jepp : Du har nok rett i at vår blir enda mer snirklete, gleder meg til å se den, og er litt nervøs for at den ikke skal stå til forventningene... Men, så snakker jeg strengt til meg selv og sier at da er det ingen andre enn vi som merker det.... :ler :

Håper du får en bra torsdag!!! :klemmer :

:ler: Det er sant. Er det noe som ikke blir akkurat som man har tenkt er det bare dere som vet det. ;) Dere får nok en fantastisk dag, og en nydelig kake!

Fredags- :klem: tilbake.

Flotte bilder!! Må slenge meg på twisted, dere er virkelig så søte sammen :hjerte :

:opplyser : Snirkelkake, eller prikkekake er det som duger :nigo :

Håper du har en bra dag i sommervarmen

:klemmer :

Kjempefine bilder! :hoppe : Dere er så søte. :rødme :

Håper du har en fin dag og at det er strålende :sol: der du befinner deg.

:klem :

:hoppe : For fine bilder :strix :

Takk alle sammen. :rødme:

Er jeg teit som ikke finner bilder av snirkelkake?? :klø :

Så koslige bilder fra festen deres!! :strix : Dere er så søte sammen :rødme :

Shorty - jeg tror snirklene det er snakk om er snirkeldekoren på bryllupskaka, men kaka i seg selv er ikke snirklete.. Eller tar jeg helt feil nå, Muffin?

:Nikke: Riktig det. Er ikke såå mye snirkler det er snakk om. ;)

-------------------------

I dag er det fredag. Bare 7 timer til helg! :hoppe: Fordelen med å komme tidlig på jobb er at jeg kan gå tidlig også, og det er jo ikke dumt når det er strålende :sol:

I går fikk vi brukt et gavekort vi fikk til bryllupet. Kjøpte mini-/håndstøvsuger. Hadde tenkt å kjøpe Guitar Hero: Metallica også, men det var utsolgt. Da får vi pent vente litt til. Lurer litt på å bytte noen av gavene. Liker det egentlig ikke, men det er jo grenser for hvor mange karafler og cognac-glass vi egentlig trenger. :sjenert:

I kveld skal jeg på jentekveld med reker og hvitvin for å feire min søsters 30-årsdag. Det blir nok koselig. Resten av helgen skal nytes i finværet sammen med min kjære. Det er festival her i byen i helga, så vi tar oss nok en tur på den også. Er bedt med på stort vors i morgen hvertfall. Ønsker dere alle en super helg! :nigo: Skulle gjerne tittet innom alle bøkene, men må begrense meg litt når jeg sitter på jobb. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Kjære fikk Guitar Hero Metallica av meg i går, hun har bursdag i dag! Gleder meg til å prøve, men kommer nok til å være elendig til å begynne med.... :ler:

Ha en kjempefin helg Muffin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære fikk Guitar Hero Metallica av meg i går, hun har bursdag i dag! Gleder meg til å prøve, men kommer nok til å være elendig til å begynne med.... :ler:

Ha en kjempefin helg Muffin! :klem:

Bra gave. :jepp: Håper din kjære hadde en fin bursdag. :hoppe: Vi fikk tak i spillet på fredag, har ikke hatt tid til å prøve det enda, men skal nok spille litt etterpå. :nigo:

:klemmer:

---------------------------

Nå har jeg laget en ny bok. Følg linken i signaturen min. :)

Takk for følget i bryllupsdagboken. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...