Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Innom en runde i bøkene for å få noe annet å tenke på.. :tristbla:

Høres ut som du har full kontroll til festen deres neste uke. Det blir sikkert kjempebra!! Høres bra ut å få brukt kjolen to ganger. I mitt tilfelle hadde det blitt en dyr affære - jeg var innom renseriet og leverte kjolen her om dagen, og fikk beskjed om at det kom til å koste borti 2000 kr å få den renset!! :hakeslepp: Jeg har tenkt å selge den, så jeg må jo rense den, men om jeg skulle brukt den en gang til selv også, måtte jeg gjort det to ganger.. :dåne: Og den MÅ renses - jeg har en kaffeflekk på den, pluss at jeg danset og svettet rimelig mye utover kvelden, slik at spray-tannen har smittet masse av inni.. Stilig.. :fnise:

Fortsatt fin helg til deg!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle liksom også rense og selge min.. ØH.. Det er bare 9 måneder siden jeg brukte den.. Kanskje litt sent å skal rense den nå.. :sjenert: Kostbar kjole for en dag, gitt. Mye lurere å få brukt den to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen til festen :strix: Jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempefint, og at du blir kjempefin :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror faktisk ikke det er så mye ekstra. :klø: Må jo fikse oss to dager da, men det er jo bare stas. ;) Vi bruker de samme klærne. Syns det er herlig å få brukt kjolen min en gang til. :strix:

Ja, det gleder jeg meg til og :Nikke: Jeg kommer heller ikke til å selge den, men bruke den hver eneste byllupsdag :fnise: Bare sånn at mannen ikke glemmer datoen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg skal aldri selge min kjole :hjerte: Den er jo spesiallaget til meg også, så det er jo ikke sikkert noen andre syns den er noe fin en gang :ler:

Hvordan er ståa, klar for lørdag? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å få brukt den to ganger da :):nigo:

Og alt er boks hos deg også?

:klem: og lykke til på lørdag, regner med at det blir stille fra meg nå en liten stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten dag igjen til bryllupsfesten, satser på at det kommer til å gå bra og at dere får det hyggelig :kose:

Ha en fin helg :bryllup: paret :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg opptatt fra morgen til kveld, så i tilfelle jeg ikke får tatt en tur innom her på morgenkvisten, så sier jeg det nå:

:dagens-rose:

:hjerte:Ha en fantastisk bryllupsfest Muffin!!:hjerte:

:dagens-rose:

Varme tanker og store :klem:'er fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si at jeg håper dere koser dere masse, masse i morgen! :strix: Gleder meg til å høre om dagen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Det blir ikke mye tid til kg når første uken i ny jobb er samme uke som siste uken før bryllupsfesten, og vi i tillegg er nyinnflyttet. Ting har skjedd fra morgen til kveld. Men jeg lover å komme sterkere tilbake, både i min og deres bøker.

Veldig koselig at dere ikke glemmer meg, men titter innom her med koselige ord. :klemmer: Takk for alle ønsker om at det blir en bra fest i dag. Det tror jeg at det blir! Jeg gleder meg hvertfall kjempemasse! :bolledeig::strix::hoppe:

Nå skal jeg straks til frisøren, men får pile innom boka til Devilina først vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dagen deres ble strålende:D Såå koselig å få brukt kjolen to ganger da (det er en av mine baktanker med å gifte meg i bunad og:P ). Gleder meg til å lese referat fra festen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så på FB at dere var fornøyd med dagen i går, så bra! :strix: Gleder meg til å høre mer om hvordan festen var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Takk for alle søte ord. :hug:

Festen var veldig vellykket. Helt super! :hoppe: Jeg har skrevet referat fra den i bloggen min. Det har kommet noen bilder på fb allerede også. Jeg vet ikke om dere kan se dem, men jeg kommer nok til å legge ut noen jeg også etter hvert (må bare få dem inn fra de som tok bilder).

Håper og tror hverdagen blir litt roligere fremover, selv om det ikke blir noe ferie. Heldigvis trives jeg kjempebra i den nye jobben. Det virker som en spennende jobb, og det er hyggelige mennesker. :)

Det var jo ikke bare mas og stress forrige uke da, om det virket sånn. Hadde noen fine sosiale kvelder også. :) Men syns det ble litt lite tid til bare meg og kjære. Vi er litt rare sånn, må ha noen kose/slappe av-timer sammen i løpet av uka. ;)

Ellers må jeg vel skaffe meg en ny bok snart. Nå er jo all bryllupsmoroa over. Selv om vi har kaker igjen da. ;) Tok med en del på jobbene våre begge to, og hadde noen naboer over på kaffe og kaker i går, men har fortsatt mye igjen. Jaja, det forsvinner nok. ;)

Vil forresten gjerne ha tips om steder å bestille takkekort. :jepp:

Nå skal jeg ENDELIG få tatt meg en runde i bøkene deres. Det er mange det nærmer seg for her nå! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...