Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

:strix: :strix: for en vellykket bryllupsfest :strix: :strix:

det er godt å høre at festen var vellykket og at dere er fornøyde :klemmer: gleder meg til referat og bilder :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: :strix: for en vellykket bryllupsfest :strix: :strix:

det er godt å høre at festen var vellykket og at dere er fornøyde :klemmer: gleder meg til referat og bilder :jepp:

:klemmer:

:strix: Ja, den var veldig vellykket. :jepp:

:klem:

Hvordan var dagen? :hoppe:

Dagen var helt super! Står referat i bloggen min her.

Leste at du hadde en fantastisk dag også. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimalprint har helt greie og enkle takkekort :Nikke: preus foto har litt mere lekre, men de koster jo også litt mer da :)

Skal suse inn i bloggen å lese nå :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hørtes ut som en fantastisk dag!!! :rødme:

Jeg vil se snirkelkake, er det mulig eller? Spent på hvordan deres så ut, og hvordan vår blir! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen hørtes kjempefin ut :strix: Skjønner godt at du er fornøyd :jepp:

Får ta meg en titt på FB og se om jeg finner noen :foto:

Godt å høre at du trives i den nye jobben :jepp: Da gjør det gjerne ingenting at du ikke har noe ferie ila sommeren.

Ha en fin dag vennen :klem:

Fant ikke noen :foto: jeg.... Kanskje du kan legge ut i KG gruppa? :sjenert:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en herlig bryllupsfest!! :) Bare du skriver at noen holder på å begynne å grine, så blir jeg blank i øya... skikkelig sippeguri :fnise:

Finner ikke noen bilder på fb jeg heller? Spent :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koselig å lese om dagen deres!! :strix:

Hva gjør du med dagboka nå? Sletter den og starter en ny?? :klø: Lurer litt på hva jeg skal gjøre selv nemlig... Blir jo litt feil å fortsette med bryllupsdagbok... :vetikke:

Fotografen vår anbefalte kortshop.no, kanskje det er noe? Ser Agnethe også nevner dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimalprint har helt greie og enkle takkekort :Nikke : preus foto har litt mere lekre, men de koster jo også litt mer da : )

Skal suse inn i bloggen å lese nå :jepp :

:klemmer :

Takk for tips!

:klem:

Det hørtes ut som en utrolig koselig og vakker dag :rødme :

Nååh, takk, vi hadde det helt topp!

kortshop.no har fine takkekort :jepp : anbefaler dem : )

Høres ut som en super dag :strix :

Takk, så cypress også anbefalte dem, så de skal absolutt sjekkes ut. :)

Nydelig! : )

Er det skikkelig IN med snirkelkaker for tiden, eller? :ler :

:jepp: Det er det hotteste. Noe enhver hottie bride må ha. ;)

Nydelig historie :rødme :

Nå gleder jeg meg til bildene!! :strix :

:rødme:

Gleder meg til å få sett (flere av) bildene jeg også. :fnise:

Hørtes ut som en fantastisk dag!!! :rødme :

Jeg vil se snirkelkake, er det mulig eller? Spent på hvordan deres så ut, og hvordan vår blir! :strix :

Det var det absolutt. :jepp: Kunne ikke toppe bryllupsdagen selvfølgelig, men var nesten like bra. ;)

Ja, har bilde av kaka nå, så det kan du få se. Tror egentlig deres blir enda mer snirklete. Den blir sikkert veldig fin!

Dagen hørtes kjempefin ut :strix : Skjønner godt at du er fornøyd :jepp :

Får ta meg en titt på FB og se om jeg finner noen :foto :

Godt å høre at du trives i den nye jobben :jepp : Da gjør det gjerne ingenting at du ikke har noe ferie ila sommeren.

Ha en fin dag vennen :klem :

Fant ikke noen :foto : jeg.... Kanskje du kan legge ut i KG gruppa? :sjenert :

Det er to venninner av meg som har lagt ut bilder, men da har de vel på innstillingene at man må være venn med dem for å se bildene. Har tenkt å lage et album selv på fb med bilder fra festen når jeg får inn fra de som tok, men jeg kan legge noen få på gruppa så lenge. :jepp:

Det er litt kjedelig å sitte inne på jobb nå som det er så flott vær, men vi lunsjer hvertfall ute i sola. Og så slutter jeg jo tre, og da er det fortsatt mye igjen av dagen. I morgen skal vi grille. :hoppe:

:klemmer:

Høres ut som dere hadde en herlig bryllupsfest!! : ) Bare du skriver at noen holder på å begynne å grine, så blir jeg blank i øya... skikkelig sippeguri :fnise :

Finner ikke noen bilder på fb jeg heller? Spent :popcorn :

:fnise: Søt du er.

Hei! Koselig å lese om dagen deres!! :strix :

Hva gjør du med dagboka nå? Sletter den og starter en ny?? :klø : Lurer litt på hva jeg skal gjøre selv nemlig... Blir jo litt feil å fortsette med bryllupsdagbok... :vetikke :

Fotografen vår anbefalte kortshop.no, kanskje det er noe? Ser Agnethe også nevner dem.

Ja, har planer om å slette denne og starte en ny. :Nikke: Det bør vel skje ganske snart også. Så hold utkikk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt ut noen få bilder på gruppa nå. Kommer i litt varierende rekkefølge, men det er vel ikke så farlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjempefine bilder, dere er så utrolig søte sammen!! :rødme:

Og fin kake også! :jepp: Du har nok rett i at vår blir enda mer snirklete, gleder meg til å se den, og er litt nervøs for at den ikke skal stå til forventningene... Men, så snakker jeg strengt til meg selv og sier at da er det ingen andre enn vi som merker det.... :ler:

Håper du får en bra torsdag!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Flotte bilder!! Må slenge meg på twisted, dere er virkelig så søte sammen :hjerte:

:opplyser: Snirkelkake, eller prikkekake er det som duger :nigo:

Håper du har en bra dag i sommervarmen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefine bilder! :hoppe: Dere er så søte. :rødme:

Håper du har en fin dag og at det er strålende :sol: der du befinner deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslige bilder fra festen deres!! :strix: Dere er så søte sammen :rødme:

Shorty - jeg tror snirklene det er snakk om er snirkeldekoren på bryllupskaka, men kaka i seg selv er ikke snirklete.. Eller tar jeg helt feil nå, Muffin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...