Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe: Vi har endelig fått nett hjemme!

Hei vennen : )

så bra flyttingen går bra :Nikke: må bare si meg enig i at Muffinland og Misoland absolutt ikke er langt fra hverandre, neeeesten naboland gitt :fnise

ha en god helg du også, jeg får helg i natt jeg da. skal jobbe til ca 01:00 :dåne

men du får helge litt for meg når du tar helg :klemmer

:ler Det er nok noe sånt som må til her også. Neida, de kan hvis de vil!!

Håper du får en fin helg!

:klem

Ønsker deg en fin helg med stelling av hus og passing av hund ; )

:klemmer

Lenge siden jeg har vært her nå. Har lest litt i bøkene deres, men ikke lagt igjen noen spor. Dagene flyr. Nå er det jo snart helg igjen. :nigo:

Forrige helg suste av sted med masse besøk. Mandag dro kjære for å besøke broren sin, men han kom hjem igjen sent i går kveld. Var godt å ses igjen da, for selv om det ikke var lenge vi var fra hverandre savnet vi hverandre masse. :fnise:

I morgen har vi 6 1/2 årsdag. Begge har fri, så da kan vi kose oss sammen hele dagen. :strix:

Ellers har jeg ganske ufrivillig blitt a-menneske. Sånn går det når man har 8-4-jobb. I går var jeg med på kurs på fylkesbiblioteket da. Fikk servert lunsj og gode greier, så da følte jeg meg litt voksen og viktig. :ler:

God helg! :klemmer

Skal hunden din flytte til dere når dere har kommet ordentlig i stand eller..? Siden den er din, mener jeg.. : )

Vi har snakket litt om det, og vi kom fram til at han skal fortsette å bo hos mamma, men at vi har han hos oss når hun skal bort osv. Han er ganske gammel, 11 år, og liker ikke trapper noe særlig, så sånn sett passer det mye bedre med hennes hus. Tror nok mamma hadde blitt litt ensom uten han der også. ;)

Hva slags hund har du? : )

Jeg lurer også!! :jepp

Jeg også!

:ler Jeg og!!

Så hyggelig at det var så mye interesse for hunden min da. :fnise: Han er en nydelig golden retriever. :hjerte:

--------------------------------------

På tide med litt oppdatering angående bryllupsfesten nå, for den nærmer seg jo veldig!

Vi skal mest sannsynlig leie inn en DJ. Mamma er i mail-kontakt med han. Ellers må vi bestille prøvesmaking for bryllupskaken en dag snart. :sikle: Jeg har fått noen til å bake de andre kakene, men trenger vel kanskje et par til. Og så må vi begynne å kjøpe inn drikke, og fikse litt småtteri som duker osv. Han som har ansvaret for utleie av lokalet vi skal ha er en av naboene mine, så vi tenkte å spørre om vi kunne dra ned og se på det en dag. Jeg vet jo godt hvordan det er der, for jeg har vært der mange ganger før, men det blir jo litt andre ting man tenker på når man skal lage fest der selv. :)

Ønsker dere alle en strålende helg, og en fin 17.mai! :flagg:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å ha internettet på plass :jepp:

Greit å ta hensyn til en gammel hunds hofter... det blir gjerne tyngre for dem med trapper ja! Om moren din har hatt den lenge så hadde hun nok merket det godt om den plutselig skulle flyttet!

Og så er det ikke lenge igjen til festen, det blir sikkert kjempegøy :hoppe:

Skrevet
Vi har snakket litt om det, og vi kom fram til at han skal fortsette å bo hos mamma, men at vi har han hos oss når hun skal bort osv. Han er ganske gammel, 11 år, og liker ikke trapper noe særlig, så sånn sett passer det mye bedre med hennes hus. Tror nok mamma hadde blitt litt ensom uten han der også. ;)

Det er ufattelig mye selskap i dyr, ofte bedre enn i et menneske :ler: så det blir fort et tomrom etter at en hund eller katt blir borte. Skjønner godt at han ikke liker trapper, men jeg ville også vært glad hvis jeg var mamman din, og fikk ha ham hos meg ;)

Skrevet

:hoppe: for internett hjemme! Er blitt så vant med det jeg, at jeg hadde følt meg helt handikappet uten. :sjenert: Tror vi er litt bortskjemte. :fnise:

Håper dere får se lokalet deres snart, og håper at DJ er med. :Nikke:

Ha en kjempefin helg! :kose:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hurra for internett hjemme igjen :hoppe:

Og gratulerer med kjærestedagen deres, håper dere får en fin dag :hjerte:

Så bra det ser ut til å ordne seg med festen også. Ikke lenge igjen nå :)

Ha en strålende :flagg: 17.mai du også!

Skrevet (endret)

Hei vennen :klemmer:

hurra for internett hjemme :hoppe: så deilig at du kommer deg på KG igjen :fnise:

håper du får en strålende helg :klemmer:

og selvfølgelig GRATULERER MED 6 1/2 års dag :strix:

Endret av Miso
Skrevet

Gratulerer med dagen!! :strix:

Skrevet

Så kjekt at dere har fått nett hjemme igjen :hoppe:

Hva må dere gi for DJen? Og hvordan kake tenker dere på?

:klemmer: Ha en fin dag :)

Skrevet
Deilig å ha internettet på plass :jepp

Greit å ta hensyn til en gammel hunds hofter... det blir gjerne tyngre for dem med trapper ja! Om moren din har hatt den lenge så hadde hun nok merket det godt om den plutselig skulle flyttet!

Og så er det ikke lenge igjen til festen, det blir sikkert kjempegøy :hoppe

Nei, nå er det ikke lenge igjen! :hoppe: Så nå får vi sette i gang med det som må gjøres for at det skal bli en super fest!

:Nikke: Tror både hunden og mamma syns det er fint at han skal fortsette å bo der. Her om dagen fortalte mamma at han hadde han vært dårlig i magen og gjort litt ting inne. Da skal jeg innrømme jeg var glad det ikke var hos oss. :sjenert:

:hoppe for nett hjemme igjen!! : )

:hoppe: Men selv om jeg har nett hjemme har det ikke blitt mye tid til kg. Føler dagene bare forsvinner. Nå skal jeg snart male vegg.

Det er ufattelig mye selskap i dyr, ofte bedre enn i et menneske :ler så det blir fort et tomrom etter at en hund eller katt blir borte. Skjønner godt at han ikke liker trapper, men jeg ville også vært glad hvis jeg var mamman din, og fikk ha ham hos meg ; )

:Nikke: Mamma lurer veldig på hva hun skal gjøre når han dør. Hun tror ikke hun orker en ny hund, men kanskje en kanin. :fnise: Det er jo ikke langt til mamma, så vi får vært mye sammen med hunden min selv om han bor der. :)

:hoppe for internett hjemme! Er blitt så vant med det jeg, at jeg hadde følt meg helt handikappet uten. :sjenert Tror vi er litt bortskjemte. :fnise

Håper dere får se lokalet deres snart, og håper at DJ er med. :Nikke

Ha en kjempefin helg! :kose

Det er deilig å ha nett hjemme igjen. Selv om jeg ikke får så mye tid til å sitte med pc'en så har jeg hvertfall vissheten om at jeg har nett. :fnise: Jeg har heldigvis kunne sjekket mail og sånn på praksisplassen min de to ukene vi var uten. Ellers hadde jeg vel fått abstinenser. ;) Og så fikk jeg låne mamma sitt mobile bredbånd så jeg fikk brukt nettbank og betalt regninger.

Håper helgen din var fin!

:klem:

Hurra for internett hjemme igjen :hoppe

Og gratulerer med kjærestedagen deres, håper dere får en fin dag :hjerte

Så bra det ser ut til å ordne seg med festen også. Ikke lenge igjen nå : )

Ha en strålende :flagg 17.mai du også!

Takk for det!

Vi hadde en koselig dag. Det var jo så deilig vær så vi cab'et rundt fra ærend til ærend (må begynne å være effektiv på fridagene nå), før vi slappet av med øl og grillmat på kvelden. :)

Hei vennen :klemmer

hurra for internett hjemme :hoppe så deilig at du kommer deg på KG igjen :fnise

håper du får en strålende helg :klemmer

og selvfølgelig GRATULERER MED 6 1/2 års dag :strix

Tusen takk!

Ja, nå har jeg hvertfall muligheten. Da var det bare tida det står på. ;) Skal nok få skvist inn litt kg-tid innimellom. Og jeg pleier å lese bøkene deres selv om jeg ikke alltid skriver noe.

Gratulerer med dagen!! :strix

Takk. :hjerte:

Ha en kjempefin helg Muffin!!

Takk for det! Helgen var veldig fin. Den bestod blant annet av bankbesøk (mye som må ordnes med nytt navn), litt ordning i huset, grilling med venner, shopping, være barnevakt for niesa mi, grand prix-kveld hos oss, og selvfølgelig 17. mai-feiring med is og pølser. :nigo:

Så kjekt at dere har fått nett hjemme igjen :hoppe

Hva må dere gi for DJen? Og hvordan kake tenker dere på?

:klemmer Ha en fin dag : )

Dette med DJ'en går gjennom mamma, så jeg vet ikke alt om det enda. Men syns hun snakket om 3000 kr. Må snakke litt nærmere med henne om det.

Kjære har sterke meninger om kake, men ikke så mye utover det at han vil ha en i tre eller fire etasjer. Smaken og pynten er han ikke så nøye på, så det er vel mer opp til meg. Gleder meg til prøvesmaking hvertfall. :sikle:

Gjest Neferet
Skrevet
Takk for det! Helgen var veldig fin. Den bestod blant annet av bankbesøk (mye som må ordnes med nytt navn), litt ordning i huset, grilling med venner, shopping, være barnevakt for niesa mi, grand prix-kveld hos oss, og selvfølgelig 17. mai-feiring med is og pølser. :nigo:

Hvis du tilfeldigvis har en lur liste med steder man må huske å melde fra, må du gjerne gi meg et hint eller to! :nigo:

Skrevet
Da var det bare tida det står på. ;) Skal nok få skvist inn litt kg-tid innimellom. Og jeg pleier å lese bøkene deres selv om jeg ikke alltid skriver noe.

Samme her! :Nikke:

Skrevet
Forrige helg suste av sted med masse besøk. Mandag dro kjære for å besøke broren sin, men han kom hjem igjen sent i går kveld. Var godt å ses igjen da, for selv om det ikke var lenge vi var fra hverandre savnet vi hverandre masse. :fnise:

Det føles veldig fint å fortsatt savne hverandre, synes jeg.

Det er ufattelig mye selskap i dyr, ofte bedre enn i et menneske :ler: så det blir fort et tomrom etter at en hund eller katt blir borte. Skjønner godt at han ikke liker trapper, men jeg ville også vært glad hvis jeg var mamman din, og fikk ha ham hos meg ;)

Oppdretteren vår sa at de som sier at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger har ikke hatt hund :fnise:

Hvis du tilfeldigvis har en lur liste med steder man må huske å melde fra, må du gjerne gi meg et hint eller to! :nigo:

Siden jeg er så godt i gang med å svare på alt mulig kupper jeg rett og slett hele dagboka til Muffin og svarer på dette også:

Bank, pass, førerkort, evnt studier/jobb. Og så kan du gi beskjed til alle som sender deg post i ditt gamle navn.

Jeg har fremdeles ikke skaffet meg nytt førerkort, jeg.. Har jo bare vært gift i 8 måneder da.. :sjenert:

og forresten:

1 måned igjen til festen :strix:

Skrevet
Oppdretteren vår sa at de som sier at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger har ikke hatt hund :fnise:

Og det var ufattelig bra sagt!! :ler:

Skrevet

Ser at snille plingo har påtatt seg den oppgaven. :)

Samme her! :Nikke:

Liker å lese deres bøker og holde meg litt oppdatert, samme om det står om hverdagens trivialiteter eller livets store hendelser.

:hug:

Det føles veldig fint å fortsatt savne hverandre, synes jeg.

Siden jeg er så godt i gang med å svare på alt mulig kupper jeg rett og slett hele dagboka til Muffin og svarer på dette også:

Bank, pass, førerkort, evnt studier/jobb. Og så kan du gi beskjed til alle som sender deg post i ditt gamle navn.

Jeg har fremdeles ikke skaffet meg nytt førerkort, jeg.. Har jo bare vært gift i 8 måneder da.. :sjenert:

og forresten:

1 måned igjen til festen :strix:

Det er veldig bra du kupper og informerer oss, både kommende bruder og nybakte koner (du er jo ganske fersk du også da. :) ).

Under en måned til festen nå! :bond:

Og det var ufattelig bra sagt!! :ler:

:Nikke:

-----------------------------------

Endelig helg! :nigo:

Hadde jo fri i går, men den dagen fløy av sted (føler jeg gjentar meg selv her..) med både nyttige ting, som legging av gulv, og koselige ting, som å være barnevakt for den skjønne niesa mi og kino-date med mannen. :)

Vi begynte å legge gulv på onsdag, men da jeg klarte å sage meg i tommelen (det var ikke så dramatisk som det høres ut) så lot vi gulvprosjektet ligge resten av kvelden og dro og kjøpte gardiner, før vi flatet ut på sofaen med en tv-serie på dvd. :nigo:

Får se hvor mye husting vi får gjort i helgen, for vi har en kompis på besøk fra byen vi bodde i før. Vi var og bowla i stad, og etterpå blir det film. Men nå spiller gutta ps3, så da rekker jeg å oppdatere meg litt på kg. ;)

Skrevet

Liker når muffinmannen har besøk jeg, så du har tid til kg! :hoppe:

Skrevet
Liker når muffinmannen har besøk jeg, så du har tid til kg! :hoppe:

:jepp:

Skrevet

Jeg synes også det er koselig med KG tid :hoppe: Blitt litt lite i det siste, men masse å gjøre og tenke på ;)

Nå er det ikke lenge igjen til festen, har dere alt på stell?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...