Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Lykke til med innlevering av rapporten i dag :kose:

Må si at jeg synes dere er kjempeflinke som styrer og steller med huset deres :jepp: Det blir nok kjempefint når dere er helt ferdige :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk det bra med rapportfremlegginga?

Hagen deres blir sikkert kjempefin sånn som dere står på! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er festen! :strix :

Og det høres så koselig ut med pizza i hagen. : )

Det var koselig. :Nikke:

Ja, nå er det ikke mange dagene igjen! :strix:

Det hørtes ut som en koselig dag. Er så herlig når man sitter igjen med følelsen av å virkelig ha gjort noe. Og pizza selvsagt. :fnise :

Lykke til med praksisrapport i dag, det går nok kjempefint skal du se!

:klem :

:Nikke: Og det syns virkelig. Men er dessverre ikke ferdige ennå. Får ta litt av gangen. :)

Takk for lykkeønskningene!

:klemmer:

Lykke til med innlevering av rapporten i dag :kose :

Må si at jeg synes dere er kjempeflinke som styrer og steller med huset deres :jepp : Det blir nok kjempefint når dere er helt ferdige :nigo :

:klemmer:

Takk for det. Men vi må jo være litt flinke, for ellers blir jo ingenting gjort. :gjeiper: Det er veldig gøy å se resultater og få det slik vi vil. :jepp:

:klem:

Gikk det bra med rapportfremlegginga?

Hagen deres blir sikkert kjempefin sånn som dere står på! :jepp :

:klemmer :

Ja, det gikk veldig fint. De var interesserte og ivrige, og så fikk jeg rose da jeg var ferdig, og så spiste vi kringle til ære for meg. Veldig søte og hyggelige mennesker der. :)

Koselig at du har troa på oss. Vi kan ikke så mye om hage ennå, men vi er hvertfall hardtarbeidende og gjør det mamma og pappa lærer oss. ;)

:klem:

----------------------------------

Jeg syns dagene går litt for fort nå. Ikke med tanke på festen, for der har vi ting under kontroll, men i forhold til at det snart er slutt på ferien min for i år. :( Men jeg er jo så heldig at jeg skal begynne i en ny og spennende jobb, og neste helg er det jo bryllupsfest! :strix: Og etter det er det snart bursdagen min. Så det blir vel ikke så halvgæernt likevel. ;)

Må fortelle noe morsomt. Forloveren til kjære har bursdag i dag, og gjett hva han fikk i bursdagsgave av kjæresten sin: en forlovelsesring! Hun ringte kjære i går og var litt nervøs, og da sa hun rett ut at hun ble ivrig på forlovelse og bryllup fordi vi giftet oss nå. Så det er tydeligvis smittsomt. ;) Jeg ble litt overraska, for de har bare vært sammen et knapt år, men det er jo hyggelig at de har forlovet seg da (ja, han svarte ja ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fortelle noe morsomt. Forloveren til kjære har bursdag i dag, og gjett hva han fikk i bursdagsgave av kjæresten sin: en forlovelsesring! Hun ringte kjære i går og var litt nervøs, og da sa hun rett ut at hun ble ivrig på forlovelse og bryllup fordi vi giftet oss nå. Så det er tydeligvis smittsomt. ;) Jeg ble litt overraska, for de har bare vært sammen et knapt år, men det er jo hyggelig at de har forlovet seg da (ja, han svarte ja ;)).

Oi.. Det hadde jeg aldri turt.. å gi det i bursdagsgave, altså.. Var litt rar bursdagsgave kanskje, for det hadde jo vært en litt fæl bursdagsgave om han sa nei. Men siden han sa ja var det sikkert en bra bursdagsgave. :) Vi forlova oss forresten etter bare 6 måneder vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fortelle noe morsomt. Forloveren til kjære har bursdag i dag, og gjett hva han fikk i bursdagsgave av kjæresten sin: en forlovelsesring! Hun ringte kjære i går og var litt nervøs, og da sa hun rett ut at hun ble ivrig på forlovelse og bryllup fordi vi giftet oss nå. Så det er tydeligvis smittsomt. ;) Jeg ble litt overraska, for de har bare vært sammen et knapt år, men det er jo hyggelig at de har forlovet seg da (ja, han svarte ja ;)).

Synes vel kanskje det var en litt snodig bursdagsgave, men ser den med at forlovelse/bryllup kan være smittsomt! Har blitt smittet selv jeg... men det resulterte bare i at jeg maste 1 måneds tid jeg da, uten at det førte til noe frieri fra han av den grunn :gjeiper:

Dere hadde jo et flott bryllup, sett ut i fra bildene, og måtte bryllupsfesten deres bli minst like bra! :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :hug:

hvordan går det med deg? lenge siden jeg har vært her nå!! men nå har jeg oppdatert meg litt :klemmer:

håper du får en kjempefin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med andre venninner/kamerater som gifter seg. Og du har helt rett i at det er smittsomt. Vi var først ut, og har til nå smittet 3 vennepar av oss. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren blir nok fin selvom det snart er slutt på ferien :jepp:

Forresten så synes jeg også at det er koselig at forloveren til din kjære har forlovet seg :jepp: Jeg synes det er en litt rar bursdagsgave sånn egentlig - men har ingenting jeg skulle sagt, for jeg ble fridd til på bursdagen min :sjenert: Da hadde vi riktignok vært sammen i over 2 år da ;)

Håper du får en flott helg Muffin!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Bare en uke igjen til festen deres :hoppe: Det er da man innser hvor kort tid man har igjen selv også :ler:

Så bra det gikk fint med fremlegget, koselig å få rose :hjerte:

Ha en strålende helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at forloveren til kjæresten din også har forlovet seg :) Tror det kan være smittsomt ja, jeg går bare å venter på at ene kompisen vår skal fri til kjæresten sin ;)

Nå er det ikke lenge igjen til festen! :hoppe:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nok det smitter. Broren til Mannen forlovet seg bare et halv år etter oss (en helg de var på besøk hos oss). Og en kamerat av Mannen forlovet seg en uke etter bryllupet vårt.

(ikke det at det ikke kunne ha skjedd uansett, men jeg liker likevel å innbille meg at vi smitta dem)

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fortelle noe morsomt. Forloveren til kjære har bursdag i dag, og gjett hva han fikk i bursdagsgave av kjæresten sin: en forlovelsesring! Hun ringte kjære i går og var litt nervøs, og da sa hun rett ut at hun ble ivrig på forlovelse og bryllup fordi vi giftet oss nå. Så det er tydeligvis smittsomt. ;) Jeg ble litt overraska, for de har bare vært sammen et knapt år, men det er jo hyggelig at de har forlovet seg da (ja, han svarte ja ;)).

Er da ikke så ille det da ;):lur:

Kjære fridde på bursdagen sin til meg... eller.. bursdagfesten da... jeg trodde seriøst han bare tullet, men nei da.... og en ting til..... neste uke da vi gifter oss... har vi vært sammen 1 år og 5 mnd ;) så ting kan gå fort for noen og noen klaffer det for med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da ikke så ille det da ;):lur:

Kjære fridde på bursdagen sin til meg... eller.. bursdagfesten da... jeg trodde seriøst han bare tullet, men nei da.... og en ting til..... neste uke da vi gifter oss... har vi vært sammen 1 år og 5 mnd ;) så ting kan gå fort for noen og noen klaffer det for med en gang ;)

Men det er kanskje forskjell på å fri på bursdagen sin, enn å gi noen en forlovelsesring i bursdagsgave? ;) Men uansett... Han svarte ja, så bra bursdagsgave ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Det hadde jeg aldri turt.. å gi det i bursdagsgave, altså.. Var litt rar bursdagsgave kanskje, for det hadde jo vært en litt fæl bursdagsgave om han sa nei. Men siden han sa ja var det sikkert en bra bursdagsgave. : ) Vi forlova oss forresten etter bare 6 måneder vi.

Er enig i at det var en litt rar bursdagsgave, men tror baktanken var at han skulle huske datoen. :ler:

Det var kjapt! Men det er jo ingen fasit på hvor lenge man må være sammen før man forlover seg og gifter seg. Har hørt om folk som har vært sammen i 10 år før de gifter seg, og så skiller seg i løpet av det første året. Så man har ingen garantier, uansett.

Synes vel kanskje det var en litt snodig bursdagsgave, men ser den med at forlovelse/bryllup kan være smittsomt! Har blitt smittet selv jeg... men det resulterte bare i at jeg maste 1 måneds tid jeg da, uten at det førte til noe frieri fra han av den grunn :gjeiper :

Dere hadde jo et flott bryllup, sett ut i fra bildene, og måtte bryllupsfesten deres bli minst like bra! :strix :

:klem :

Nååh, takk for søte ord. :hug:

Kjæresten, nå forloveden, til forloveren til kjære (puh!) sa at hvis hun skulle la det være opp til han, med hinting og masing, så kom han vel ikke til å fri før hun var førti. :fnise:

Hei snuppa :hug :

hvordan går det med deg? lenge siden jeg har vært her nå!! men nå har jeg oppdatert meg litt :klemmer :

håper du får en kjempefin helg :klemmer :

:vinke:

Koselig at du titter innom. Det går bra med meg. Prøver å slappe litt av innimellom festforberedelser og rydding i huset. ;)

Håper du har en fin helg også.

:klem:

Så gøy med andre venninner/kamerater som gifter seg. Og du har helt rett i at det er smittsomt. Vi var først ut, og har til nå smittet 3 vennepar av oss. :fnise :

Oj, såpass! Er vel 2. paret vi har smittet. Regner med dere husker kjæres lillebror og forloveden som fremskyndet bryllupet sitt ett år da vi fortalte bryllupsdatoen vår. :rolleyes:

Sommeren blir nok fin selvom det snart er slutt på ferien :jepp :

Forresten så synes jeg også at det er koselig at forloveren til din kjære har forlovet seg :jepp : Jeg synes det er en litt rar bursdagsgave sånn egentlig - men har ingenting jeg skulle sagt, for jeg ble fridd til på bursdagen min :sjenert : Da hadde vi riktignok vært sammen i over 2 år da ; )

Håper du får en flott helg Muffin!

:klem :

Færre datoer å huske da, vettu. ;)

Jada, det er koselig med forlovelser og andre bryllup i omgangskretsen. Så lenge de ikke stjeler vårt "thunder". :hoho: Neida.

Tror og håper sommeren blir fin jeg også. Håper bare det kommer litt mer :sol: snart.

Ønsker deg en god helg også.

:klemmer:

Oj!! Bare en uke til bryllupsfest!! :sjokk : :strix :

Håper du får en fin helg Muffin!! :klemmer :

Takk det samme. :klem:

1 uke!!! :bond::bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke igjen til festen deres :hoppe : Det er da man innser hvor kort tid man har igjen selv også :ler :

Så bra det gikk fint med fremlegget, koselig å få rose :hjerte :

Ha en strålende helg!

:klemmer :

:ler: Ja, det er ikke så lenge igjen for deg heller (eller dine medbruder som har samme dato). Jeg bruker tickeren deres som nedtelling til bursdagen min jeg, for den er dagen etter. ;)

Ros og rose er alltid koselig. :Nikke:

Håper du har en morsom helg, med utdrikningslag! :hoppe:

:klem:

Så morsomt at forloveren til kjæresten din også har forlovet seg : ) Tror det kan være smittsomt ja, jeg går bare å venter på at ene kompisen vår skal fri til kjæresten sin ; )

Nå er det ikke lenge igjen til festen! :hoppe :

God helg! :klemmer :

Ja, er jo ikke rart det smitter egentlig, når folk får se hvor fint og koselig det er. :hjerte: (Og når førstemann i gjengen har gjort det er det kanskje ikke så skummelt lenger heller. ;))

God helg til deg også!

:klem:

Ja, tror nok det smitter. Broren til Mannen forlovet seg bare et halv år etter oss (en helg de var på besøk hos oss). Og en kamerat av Mannen forlovet seg en uke etter bryllupet vårt.

(ikke det at det ikke kunne ha skjedd uansett, men jeg liker likevel å innbille meg at vi smitta dem)

:Nikke: Jeg tror også på smitteeffekten. Titta innom fb-siden hennes her om dagen og da hadde hun tatt quiz som "når gifter du deg" og "hva slags forlovelsesring passer deg". Godt hennes kjære ikke har fb. :ler:

Er da ikke så ille det da ; ) :lur :

Kjære fridde på bursdagen sin til meg... eller.. bursdagfesten da... jeg trodde seriøst han bare tullet, men nei da.... og en ting til..... neste uke da vi gifter oss... har vi vært sammen 1 år og 5 mnd ; ) så ting kan gå fort for noen og noen klaffer det for med en gang ; )

Ja, noen vet det med en gang. :) Jeg for min del er glad for at jeg har vært sammen med kjære såpass lenge før vi giftet oss. Men det hadde vel ikke vært særlig populært om vi hadde giftet oss etter 1 år heller, for da hadde jeg bare vært 18. :gjeiper:

Men det er kanskje forskjell på å fri på bursdagen sin, enn å gi noen en forlovelsesring i bursdagsgave? ; ) Men uansett... Han svarte ja, så bra bursdagsgave ble det.

Jada, de virket fornøyde begge to. ;)

-----------------------------------------------------------

I dag har jeg vært hos frisøren. Deilig å endelig få klipt meg litt. Frisøren skal ordne meg og mamma før festen neste lørdag, så vi snakket litt om hvordan håret skal være da også. Mitt vanligvis så lite krøllvillig hår ble krøllet og dandert litt. (Har ingen bilder, men det kommer jo noen etter neste lørdag.) Vi tenker veldig likt, så tror det blir bra. :jepp: Følte meg litt puddel da jeg gikk gjennom byen etterpå, men folk sa jeg var fin. Det var [navnet på byen min]-dagen i dag, så det var fullt av stands i gågata og masse mennesker. Hadde lovt å titte bortom biblioteket sin, og der kjøpte jeg noen bøker. Må jo fylle opp bokhyllene her i huset. Tror jeg har ti-tolv bøker ventende i bokhylla som jeg ikke har lest enda. Herlig. Det er så deilig å slippe å få dårlig samvittighet fordi jeg leser skjønnlitteratur. Syns det var deilig når det var skjønnlitteratur på pensum, men den skulle jo tolkes og analyseres. Nå kan jeg bare kose meg. :)

Vel, tilbake til bryllupsfest. Mamma og jeg har snakket en del om festen i dag. Både når det gjelder innkjøp og ordning i løpet av uka, men også kjøreplanen for selve festen. Tror det blir veldig bra. :hoppe: Men må bare si at jeg beundrer dere som gifter dere og har bryllupsfesten samme dag. :fnise: Kan ikke forestille meg hvor mye dere må ordne og tenke på! :dåne:

Tenkte å ta en runde i bøkene deres nå mens jeg venter på en venninne. Vi skal ha jentekveld, for kjære er på sommerfest med den gamle jobben sin i byen vi bodde før.

Håper dere alle får en fin lørdagskveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror egentlig det er mer å tenke over når man tar det i to omganger, så jeg er imponert over at du orker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig det er mer å tenke over når man tar det i to omganger, så jeg er imponert over at du orker. :)

:fnise:

Det passet hvertfall meg veldig bra. Fokus på giftinga i Roma, og fokus på fest nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det passet hvertfall meg veldig bra. Fokus på giftinga i Roma, og fokus på fest nå. ;)

Ja, høres fornuftig ut. Det var jo mange ting du slapp å tenke på i forbindelse med bryllupet, men det er kanskje en del andre ting som du må tenke på nå.. Sånn som hår og klær og sånt.. Og det går jo inn i bryllupspakka for oss som gifter oss og har festen samme dag.

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høres fornuftig ut. Det var jo mange ting du slapp å tenke på i forbindelse med bryllupet, men det er kanskje en del andre ting som du må tenke på nå.. Sånn som hår og klær og sånt.. Og det går jo inn i bryllupspakka for oss som gifter oss og har festen samme dag.

Hmm, tror faktisk ikke det er så mye ekstra. :klø: Må jo fikse oss to dager da, men det er jo bare stas. ;) Vi bruker de samme klærne. Syns det er herlig å få brukt kjolen min en gang til. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...