Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Det pleier å bli en del snø her ja, men de siste årene har den kommet veeeeldig sent.. ikke før i januar liksom, men når den først har kommet så kommer detil gangs!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undervisning frem til 5.desember?? :hakeslepp: Da har jeg som regel hatt juleferie leeenge! :fnise: Da jeg tok bachelorgraden min var jeg ofte ferdig en måned tidligere enn i år! :dåne:

Hehe, gled deg til å begynne å jobbe, 4-5 uker fri i løpet av et HELT ÅR!!! :dåne: Det er en tøff overgang :frown:

Ja, jeg savner også å få ferie i slutten av november. Litt overgang å gå fra halvannen måned juleferie til drøye to uker. :dry:

Nemlig... Jeg syns selv drøye to uker høres helt herlig ut jeg da... Blikke det på meg i år gitt! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å bli en del snø her ja, men de siste årene har den kommet veeeeldig sent.. ikke før i januar liksom, men når den først har kommet så kommer detil gangs!! :overrasket:

Får håpe den kommer før jul da! Det har :snø: her oppe i dag også, men nede i byen var det bare sørpete og ekkelt.

Hehe, gled deg til å begynne å jobbe, 4-5 uker fri i løpet av et HELT ÅR!!! :dåne: Det er en tøff overgang :frown:

Nemlig... Jeg syns selv drøye to uker høres helt herlig ut jeg da... Blikke det på meg i år gitt! :murvegg:

Jaja, sånn er det når du er karrierekvinne. ;)

Nei, huff, kommer til å savne ferier og tilfeldige fridager midt i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:vinke: Muffin!

Nå har jeg lest hele boka di, ser ut til at dere får et fantastisk bryllup i Roma!!! :rødme:

Må bare si at jeg synes dressen til din kommende mann var kjempefin, hadde vært stas å se kjolen også???? :sjenert:

Gleder meg til å følge med videre!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Halloween så veldig happy egentlig? :fnise:

:fnise: Den var hvertfall happy nok for de som var på døra hos de vi var på besøk hos, for de fikk maaasse sjokolade. :gjeipe: Det høres ikke like bra ut å ønske folk Scary Halloween heller. :lol:

:vinke: Muffin!

Nå har jeg lest hele boka di, ser ut til at dere får et fantastisk bryllup i Roma!!! :rødme:

Må bare si at jeg synes dressen til din kommende mann var kjempefin, hadde vært stas å se kjolen også???? :sjenert:

Gleder meg til å følge med videre!!

:klem:

:klemmer: Så koselig at du tok turen inn hit i boka mi!

Tror nok Roma blir utrolig flott ja. :hjerter:

Nå tror jeg at jeg vet hvordan jeg legger til bilder i boken, så her er kjolen min:

2889047951_e3d1445f8d_o.jpg

Den går til litt under knærne foran, og er litt lenger bak. Syns den er så fiiiin! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mandag morgen og jeg har fri! :nigo: Burde vel strengt tatt gjort noe mer fornuftig enn å være på KG, men det er ennå tidlig på dagen. :gjeiper:

Vi har hatt en herlig helg i hjembyen min! På fredag var vi på besøk hos noen venner som har kjøpt hus. Det var kjempefint, og nå gleder vi oss bare enda mer til vi får et eget hus! :) På lørdag var vi på Halloweenfest hos en amerikansk venninne. :gresskar: Der var det skikkelig gjennomført med pynt overalt, og masse godt å spise, blant annet gresskarpai. Festen var på dagen ettersom hun har en jente på halvannet år, som forøvrig er kjempeskjønn. Etter festen møtte vi et vennepar og gikk ut og spiste, før vi gikk på kino sammen. :popcorn: I går besøkte vi søstra mi, mannen hennes og den herlige niesa mi. Alltid moro å få leke med henne. :) Og hver gang vi har vært der sier kjære at han vil ha en egen. :tongue: Vi rakk også å spise middag med mamma og kjæresten hennes før vi dro hjem igjen. Søndagskvelden ble tilbrakt på sofaen med en dårlig film, mens kjære drev og fikset pc'en sin. Utrolig at en helg kan gå så fort, men håper det snart blir helg igjen. ;)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole!!!!

Jeg har også fri i dag, så vi får nyte dagen begge to :)

Takk! :rødme:

Ja, det får vi. :nigo: Syns det er litt ekstra deilig å ha fri på en mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :rødme:

Ja, det får vi. :nigo: Syns det er litt ekstra deilig å ha fri på en mandag.

Samme her!! Syns faktisk mandag er den beste dagen å ha fri på.. Da blir søndagen SÅ mye bedre :bolledeig::nigo::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å ha fri jeg, men det er en rolig dag på jobb så jeg har jo på en måte "fri" jeg og da :fnise:

Kan ikke si det nok mange ganger, men kjolen din er dropp dead gorgeous :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst å ha fri jeg, men det er en rolig dag på jobb så jeg har jo på en måte "fri" jeg og da :fnise:

Kan ikke si det nok mange ganger, men kjolen din er dropp dead gorgeous :hjerter:

Åh, tusen takk! Må si jeg er enig med deg. :fnise:

Så lenge man har tid til litt kg på jobb så kan man vel ikke klage. ;) Det er vel kanskje godt for deg at det er litt rolig nå som du ikke er helt i toppform? Selv om mange kunder betyr mer cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er godt at det er litt stille så jeg har mulighet å slappe litt av :) Vet dere om noe som hjelper for kvalme uten sukker? :klø: Jeg kommer ikke på noe annet enn cola, men det er jo :fy_fy::sukk:

Jeg skulle allerhelst hatt alt for mye å gjøre :) Da trives jeg godt, men som sagt er det deilig med en sløv dag innimellom også :Nikke: Til jul blir det ihvertfall alt for mye å gjøre så det er ikke penger det skal stå på da :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan tenke meg at du får nok å gjøre utover nå når julebordssesongen, jul og nyttår nærmer seg. :Nikke:

Huff, vet dessverre ikke om noe som hjelper noe særlig. Jeg pleier ikke å være kvalm annet enn hvis jeg blir fyllesyk, og da hjelper vann. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje det hjelper med en :klem:?

Håpløst at du blir så kvalm av medisinen. Medisiner skal jo hjelpe, ikke lage mere tull. Bivirkninger er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole!! :jepp: Jeg har også fri på mandager, og det er kjempedeilig! Sant som det sies her at det gjør søndagen mye bedre! :fnise:

Dinedama: Jeg har hørt at flatbrød skal hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole!! :jepp: Jeg har også fri på mandager, og det er kjempedeilig! Sant som det sies her at det gjør søndagen mye bedre! :fnise:

Dinedama: Jeg har hørt at flatbrød skal hjelpe!

Takk! :rødme:

Skulle virkelig ønske jeg hadde fri hver mandag. Ja til tredagershelg! :fnise:

Håper Dinedama har flatbrød lett tilgjengelig, og at det hjelper fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...