Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flatbrød? :klø: I all verden :)

Nå har jeg spist litt salat og føler meg litt bedre :) Håper det holder seg utover dagen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mandag morgen og jeg har fri! :nigo: Burde vel strengt tatt gjort noe mer fornuftig enn å være på KG, men det er ennå tidlig på dagen. :gjeiper:

Vi har hatt en herlig helg i hjembyen min! På fredag var vi på besøk hos noen venner som har kjøpt hus. Det var kjempefint, og nå gleder vi oss bare enda mer til vi får et eget hus! :) På lørdag var vi på Halloweenfest hos en amerikansk venninne. :gresskar: Der var det skikkelig gjennomført med pynt overalt, og masse godt å spise, blant annet gresskarpai. Festen var på dagen ettersom hun har en jente på halvannet år, som forøvrig er kjempeskjønn. Etter festen møtte vi et vennepar og gikk ut og spiste, før vi gikk på kino sammen. :popcorn: I går besøkte vi søstra mi, mannen hennes og den herlige niesa mi. Alltid moro å få leke med henne. :) Og hver gang vi har vært der sier kjære at han vil ha en egen. :tongue: Vi rakk også å spise middag med mamma og kjæresten hennes før vi dro hjem igjen. Søndagskvelden ble tilbrakt på sofaen med en dårlig film, mens kjære drev og fikset pc'en sin. Utrolig at en helg kan gå så fort, men håper det snart blir helg igjen. ;)

Høres utrolig deilig ut med fri i dag!! Jeg kavet meg ut av sengen gry tidlig, og føler ikke at jeg har gjort noe fornuftig hittil i dag, selv om jeg har hatt forelesning og smågruppe-undervisning siden kl. 08.30 i dag... :tunge1:

Hørtes også ut som du har hatt en veldig deilig helg med mye koslig som har skjedd... :Nikke:

Gleder meg veldig til helgen jeg å! Er endel moro som skal skje da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig deilig ut med fri i dag!! Jeg kavet meg ut av sengen gry tidlig, og føler ikke at jeg har gjort noe fornuftig hittil i dag, selv om jeg har hatt forelesning og smågruppe-undervisning siden kl. 08.30 i dag... :tunge1:

Hørtes også ut som du har hatt en veldig deilig helg med mye koslig som har skjedd... :Nikke:

Gleder meg veldig til helgen jeg å! Er endel moro som skal skje da! :hoppe:

Hehe, kjenner til sånne dager. :gjeiper:

Ja, helgen var super! Hva skal du til helgen da? Vi har faktisk ingen planer enda. Litt deilig det også, siden vi var så på farta denne helgen. Kjære har jobbehelg da. Så da får jeg være litt flink og få gjort noe på eksamensoppgaven min. Det er på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på trening! :hoppe:

Må skryte litt av den søte kjæresten min, for i stad kom han hjem med en bukett roser til meg. :roser:

Blir så glad når han gjør sånne ting som viser at han tenker på meg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole du skal ha :rødme: Skikkelig perfekt for Roma bryllup!

Og for en koselig helg ;) Det er alltid deilig å møte familien og kose seg på den måten :Nikke: Selv hadde vi en rolig helg med guttungen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh så fint gjort :rødme:

Ja, han er go' han. ;) Han kan det å lyse opp en helt vanlig mandag. Det trenger ikke være store ting for at jeg skal bli glad heller. Det kan være småting som at han kjøper med yndlingssjokoladen min en fredag, eller at han ringer meg for å ønske meg en fin dag. :) (Han sier det alltid når han går også, men da er jeg som regel i halvsøvne. :fnise:)

Så fin kjole du skal ha :rødme: Skikkelig perfekt for Roma bryllup!

Og for en koselig helg ;) Det er alltid deilig å møte familien og kose seg på den måten :Nikke: Selv hadde vi en rolig helg med guttungen :)

Tusen takk. :rødme:

Det er deilig å ha litt tid til hverandre, til å bare være sammen. :) Hvor gammel er guttungen da?

-------------------------

I dag kom skoene til kjære! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko!! :strix: Åssen var de? Så gøy at i det minste noen sko finner veien frem til postkassene rundt omkring! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kjenner til sånne dager. :gjeiper:

Ja, helgen var super! Hva skal du til helgen da? Vi har faktisk ingen planer enda. Litt deilig det også, siden vi var så på farta denne helgen. Kjære har jobbehelg da. Så da får jeg være litt flink og få gjort noe på eksamensoppgaven min. Det er på tide.

Til helgen skal jeg jobbe littegrann (må få inn litt penger i.o.m. at jeg shoppet så mye i Hannover), men siden det er nattevakt så får jeg ganske mange timer for meg selv. Gamlingene er ganske flinke til å :sove: så jeg har tenkt til å ta med meg alle sesongene av the O.C. og kose meg med litt snop også :fnise:

På lørdag skal jeg og kjære på middag til et vennepar av kommende svigers, og der blir det alltid hæla i taket! :Nikke:

Søndag har jeg ingen planer ennå, men det blir nok noe bra allikevel :)

Du er flink hvis du klarer å jobbe på eksamensoppgaven din i helgen! :jepp:

Må skryte litt av den søte kjæresten min, for i stad kom han hjem med en bukett roser til meg. :roser:

Blir så glad når han gjør sånne ting som viser at han tenker på meg. :rødme:

awww... så søtt :hjerter_rundt:

Min kjære er ikke av den typen... :sukk:

:strix: BARE 4 MÅNEDER IGJEN :strix:

Det er så koslig...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko!! :strix: Åssen var de? Så gøy at i det minste noen sko finner veien frem til postkassene rundt omkring! ;)

:ler: Dine kommer nok snart skal du se! :kose:

De var kule! Kjære var litt skeptisk til at de hadde litt hæl bare. :fnise:

Til helgen skal jeg jobbe littegrann (må få inn litt penger i.o.m. at jeg shoppet så mye i Hannover), men siden det er nattevakt så får jeg ganske mange timer for meg selv. Gamlingene er ganske flinke til å :sove: så jeg har tenkt til å ta med meg alle sesongene av the O.C. og kose meg med litt snop også :fnise:

På lørdag skal jeg og kjære på middag til et vennepar av kommende svigers, og der blir det alltid hæla i taket! :Nikke:

Søndag har jeg ingen planer ennå, men det blir nok noe bra allikevel :)

Du er flink hvis du klarer å jobbe på eksamensoppgaven din i helgen! :jepp:

awww... så søtt :hjerter_rundt:

Min kjære er ikke av den typen... :sukk:

:strix: BARE 4 MÅNEDER IGJEN :strix:

Det er så koslig...

:klemmer:

Det hørtes ut som en fin helg det. :) Det er greit å få tjent inn litt grunker også ja. ;) Syns det er herlig å ikke ha planer for søndager jeg. Deilig å bare kose seg. :nigo:

Ja, bare 4 måneder igjen!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han er go' han. ;) Han kan det å lyse opp en helt vanlig mandag. Det trenger ikke være store ting for at jeg skal bli glad heller. Det kan være småting som at han kjøper med yndlingssjokoladen min en fredag, eller at han ringer meg for å ønske meg en fin dag. :) (Han sier det alltid når han går også, men da er jeg som regel i halvsøvne. :fnise:)

Tusen takk. :rødme:

Det er deilig å ha litt tid til hverandre, til å bare være sammen. :) Hvor gammel er guttungen da?

-------------------------

I dag kom skoene til kjære! :strix:

Så søt mannen din er da :) Flink som setter pris på deg på den måten :jepp:

Jippi :hoppe: for sko! Han blir nok staselig i de ;)

Guttungen er 7, blir 8 om et par måneder ;) Han er ikke min da, men like glad i han fordet.. Har vært sammen med pappaen hans siden guttungen var 3 så blir nesten som om han skulle vært min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er da :) Flink som setter pris på deg på den måten :jepp:

Jippi :hoppe: for sko! Han blir nok staselig i de ;)

Guttungen er 7, blir 8 om et par måneder ;) Han er ikke min da, men like glad i han fordet.. Har vært sammen med pappaen hans siden guttungen var 3 så blir nesten som om han skulle vært min :)

Ja, han er den beste! :strix:

Koselig å være bonusmamma da. :) Du har jo vært en del av hans liv så lenge han kan huske da. Det er nok lettere det enn å bli "godkjent" av tenåringer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det vil jeg tro er hakket mer vanskelig ;) Glad jeg har fått oppleve småbarns årene med han, tror det er lettere å få et tettere bånd etterhvert som han blir eldre da ;)

Skal du i helgen da Muffin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...