Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Takk! :klemmer:

Ja, vi får vise hvem som er de voksne av oss. :fnise:

Svigermor fortalte meg at hun og (eks)mannen hennes (altså faren til forloveden min og lillebroren hans), og broren hans og kona giftet seg med en måneds mellomrom de også. Så historien gjentar seg!

:erter: History repeats! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finfin helg hittil. :nigo: Håper du også har det bra, cypress! :klemmer: Og selvfølgelig dere andre som tar turen innom her også. :hug:

I går var vi først på middag hos svigermor og kjæresten hennes, og så hadde vi en kosefilmkveld hjemme. Så The Holiday. Den er så søt. :)

I dag hadde vi en lang koselig morgen i senga. Det er så godt når vi ikke må tidlig opp noen av oss. I kveld skal kjære på middag med jobben. Kjedelig for meg, men jeg klarer meg. :)

Må skryte litt her også, selv om dette er Hottie Bride 2009-stoff. Jeg har :trene: i dag. På en lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Da synes jeg faktisk man har lov til å skryte av seg selv andre steder enn bare i hottie bride-boka! :jepp:

Ha en fiiiiin lørdag videre!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Så spennende!! :jepp:

var det den dressen som var hvit?? (husker ikke helt akkurat nå, og gidder ikke bla meg bakover... ;) begynner å bli klar for å :sove:)

Jeg lurer på når mitt slør kommer? Hvor lang tid det tar... Jeg betalte den 14. okt(?) Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sendes den fra? Så spennende at den er på vei! :hoppe:

Fra Kina. Følger den med sporing. Den er i Hong Kong nå.

Åh! Så spennende!! :jepp:

var det den dressen som var hvit?? (husker ikke helt akkurat nå, og gidder ikke bla meg bakover... ;) begynner å bli klar for å :sove:)

Jeg lurer på når mitt slør kommer? Hvor lang tid det tar... Jeg betalte den 14. okt(?) Hmm...

:jepp: hvit dress på vei!

Hmm, aner ikke hvor lang tid det kan ta. Men så gøy når det kommer! :hoppe: Håper det er like fint som du håper på. :)

Jeg tror kanskje jeg må slenge meg på e-bay-bølgen snart...

---------------------------

Blitt lite tid til KG de siste dagene. Har masse å gjøre på skolen nå. Tre innleveringsoppgaver samtidig er gøy. :gjeiper: TV-signalene forsvant her fra søndag til i dag, og jeg savnet det ikke engang. :ler: Får da litt tid til å være sosial også da. Etterpå skal vi på besøk og se fotballkamp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre oppgaver på en gang? Synes det er ille nok med to jeg! :sjenert: Føler meg ganske så flink nå, som jobber med en av de på denne tida av døgnet! :jepp:

Vi var uten tv i halvannen måned nettopp, og det gikk overraskende greit! :) Det beste av alt er at jeg føler meg mye mindre "avhengig" av den nå enn før! Høres litt teit ut men! ;)

Kos deg med fotballkampen da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. :)

Å klare seg uten signaler er en ting, men uten selve tv'en hadde vært noe helt annet. Vi ser mye mer på dvd enn vi gjør på tv.

Tre oppgaver er litt i overkant ja. Godt med noen KG-pauser innimellom da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med treningen! :) Tre oppgaver høres stress ut ja! Hva er det du studerer? :) Lykke til med oppgavene da!

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var signalene vi også mangla.. ;) Ble endel serier og dvder da ja! :Nikke:

Lykke til videre med oppgavene! :klem:

Takk for det. Vi får oppmuntre hverandre så vi kommer oss gjennom oppgavemaset. :hug:

Så flink du er med treningen! :) Tre oppgaver høres stress ut ja! Hva er det du studerer? :) Lykke til med oppgavene da!

Ha en fin kveld! :klemmer:

Takk, må jo trene for å være like flink som mine fellow hottie brides. ;) Nå studerer jeg for å bli bibliotekar. Har også en bachelor i allmenn litteraturvitenskap, så kombinerer litt. :) Syns jeg leste du studerte juss? Der er det vel nok å gjøre tenker jeg.

Huff så mange oppgaver :dåne:

Men det går nok bra :) Når må du levere?

Årnær sæ alltid! ;) Den første skal inn 30. oktober, den andre har frist 7. november, men den tredje er en eksamensoppgave og kan leveres senest 5. januar, men jeg SKAL få den ferdig før eksamen og jul. Vil nyte juleferien uten noe skolearbeid hengende over meg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: litt, for i dag kom dressen!!! Det gikk fort! Og den er kjempefin! :strix: Kjære prøvde den i stad, og han er superfornøyd (og veldig kjekk i den)! :strix:

Og jeg har kjøpt meg bryllupssko! :strix: Det ble de jeg linket til tidligere. Klarte ikke å glemme dem. ;)

Har vært skikkelig på :shoppe:. Har kjøpt to par sko til, ny ytterjakke og skjerf. Og så kjøpte jeg lakkstenger og stempel til å forsegle innbydelsene våre med. Stempelet er to hjerter, slik som er i midten her.

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: :hoppe: :hoppe: litt, for i dag kom dressen!!! Det gikk fort! Og den er kjempefin! :strix: Kjære prøvde den i stad, og han er superfornøyd (og veldig kjekk i den)! :strix:

Og jeg har kjøpt meg bryllupssko! :strix: Det ble de jeg linket til tidligere. Klarte ikke å glemme dem. ;)

Har vært skikkelig på :shoppe:. Har kjøpt to par sko til, ny ytterjakke og skjerf. Og så kjøpte jeg lakkstenger og stempel til å forsegle innbydelsene våre med. Stempelet er to hjerter, slik som er i midten her.

Så gøy :) Bra at din kjære er fornøyd :)

Skal si du har shoppet :) Må se skolinken etterpå, tror ikke jeg har sett de enda...

Bibliotekar ja, det er sikkert interessant :) Lenge til du er ferdig eller? Jeg studerer juss ja, har masse oppgaver for tiden jeg også, men det meste er bare å forberede seg muntlig til seminar, bare en stor skriftlig som skal leveres 3. november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) Bra at din kjære er fornøyd :)

Skal si du har shoppet :) Må se skolinken etterpå, tror ikke jeg har sett de enda...

Bibliotekar ja, det er sikkert interessant :) Lenge til du er ferdig eller? Jeg studerer juss ja, har masse oppgaver for tiden jeg også, men det meste er bare å forberede seg muntlig til seminar, bare en stor skriftlig som skal leveres 3. november...

De fleste syns bibliotekyrket høres forferdelig kjedelig ut. :fnise: Men jeg syns det er spennende. Er jo mye jeg kan bruke utdannelsen til, ikke bare jobbe i bibliotek. Jeg blir ferdig til våren. Så da blir det flytting og huskjøp! :nigo: (Blir muligens en master etter hvert, men føler jeg må ha litt arbeidserfaring først.)

Huff, muntlige seminarer er ikke min favoritt. ;) Lykke til med den oppgava da! Innleveringsdatoene sniker seg sakte, men sikkert nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste syns bibliotekyrket høres forferdelig kjedelig ut. :fnise: Men jeg syns det er spennende. Er jo mye jeg kan bruke utdannelsen til, ikke bare jobbe i bibliotek. Jeg blir ferdig til våren. Så da blir det flytting og huskjøp! :nigo: (Blir muligens en master etter hvert, men føler jeg må ha litt arbeidserfaring først.)

Huff, muntlige seminarer er ikke min favoritt. ;) Lykke til med den oppgava da! Innleveringsdatoene sniker seg sakte, men sikkert nærmere.

Tja, noen bibliotekarer er jo litt tørre, skal jeg innrømme :fnise: Men selve utdannelsen virker spennende synes jeg da, jeg liker å lese :) Så gøy med så mye som skjer når du er ferdig :) Skal dere flytte langt?

Nei, jeg liker ikke seminarer så godt jeg heller, er så mange oppgaver å forberede seg til at det blir vanskelig å forberede seg veldig inngående til hver, og hater å bare bli pekt ut til å svare på et spørsmål uten å være 100 % forberedt...

Takk for det :) Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...