Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulere med festlokalet :jepp:

Takk for det. Og takk for fin dans dinedama! :nigo:

Nå må vi bare bestemme gjestelisten da. Det er ikke bare lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er herlig med helg. :nigo:

Det var sååå deilig å endelig kunne sove lenge i dag. Vi hadde en koselig kjærestekveld med god mat og :vin: i går etter jobb, og nå nyter vi en slækk søndag. I kveld blir det vel film med noen venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Her har jeg gått og venta på dagbok og så vips, har den kommet uten at jeg har fått det med meg :sjenert:

Men det blir kjempespennende å følge deg! Dere gjør det jo mer eller mindre akurat som oss :nigo: Og så Roma da, så herlig. Vi vurderte jo det, men ville ikke vente så lenge for å få en dato i sommerhalvåret.

Kjole, hmm, mon tro, den har ikke jeg sett har jeg vel?? Får jeg se?? Blir så usikker, er så mange som har så flotte kjoler som de deler med seg med bilder av :sjenert:

Vi koste oss også med :vin: i går, koselig å slappe av hjemme i sofakroken av og til ja!

Håper du går en fortsatt fin søndag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Her har jeg gått og venta på dagbok og så vips, har den kommet uten at jeg har fått det med meg :sjenert:

Men det blir kjempespennende å følge deg! Dere gjør det jo mer eller mindre akurat som oss :nigo: Og så Roma da, så herlig. Vi vurderte jo det, men ville ikke vente så lenge for å få en dato i sommerhalvåret.

Kjole, hmm, mon tro, den har ikke jeg sett har jeg vel?? Får jeg se?? Blir så usikker, er så mange som har så flotte kjoler som de deler med seg med bilder av :sjenert:

Vi koste oss også med :vin: i går, koselig å slappe av hjemme i sofakroken av og til ja!

Håper du går en fortsatt fin søndag også :)

Så hyggelig at du besøker boken min. :nigo: Den ble laget på tirsdag, så er ikke så rart om du ikke har sett den før nå.

Roma er veldig populært ja. De åpnet for bestilling av vielser på tirsdag klokken ti (da ringte jeg selvfølgelig :wink: ), og allerede samme ettermiddag var alt fra mars til oktober opptatt!

Jeg tar imot alle tips jeg kan få fra deg. Du vet jo hvordan dette skal gjøres du. :lol:

Selvfølgelig skal du få se kjolen. Sender deg en PM nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at jeg fikk se kjolen. Den var nydelig :strix:

Hehe, vet ikke om jeg har så mange gode råd å komme med, men om det skulle være noe er det bare å spørre ;) Hvor lenge etter vielsen tenker dere på å ha fest?

Jammen gikk det ikke lang tid før alt var fullbooka i Roma, shit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at jeg fikk se kjolen. Den var nydelig :strix:

Hehe, vet ikke om jeg har så mange gode råd å komme med, men om det skulle være noe er det bare å spørre ;) Hvor lenge etter vielsen tenker dere på å ha fest?

Jammen gikk det ikke lang tid før alt var fullbooka i Roma, shit!!

Takk for det! Syns den er veldig fin selv. :rødme:

Hehe, nå har du sagt det! Så du skal ikke se bort fra at jeg bombarderer deg med spørsmål etter hvert. ;)

Vi skal ha festen 20. juni 2009. Så har litt planleggingstid etter Roma-turen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere som er innom en fin start på en ny uke! :sol:

Nå må jeg se å komme meg ut døra, og på vei til skolen. Deilig med lang mandagsmorgen hjemme. :) (Men skulle gjerne hatt høstferie da :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Du har fått deg dagbok jo!!! Gratulerer!!! :klemmer:

Heldigvis var den ikke så lang enda, så det var mulig å lese gjennom hele... ;)

Og denne kjolen alle snakker så varmt om... mulig å få en PM kanskje?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har fått deg dagbok jo!!! Gratulerer!!! :klemmer:

Heldigvis var den ikke så lang enda, så det var mulig å lese gjennom hele... ;)

Og denne kjolen alle snakker så varmt om... mulig å få en PM kanskje?? :sjenert:

Takk! Så koselig at du stakk innom her. :kose: Boken min er ikke så gammel, så den er fremdeles overkommelig ;)

Skal sende deg PM med kjolen min jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går i ett for tida, men nå er jeg på jobb, så da har jeg litt tid. ;)

På bryllupsfronten så er det kjæres antrekk som er i fokus om dagen. Han har det klart for seg hva han skal ha: hvit dress, hvite og svarte "gangstersko" og hvit hatt med svart bånd. Så har jeg foreslått hvit skjorte og svart slips. Han kommer til å bli så fin, kjekkasen min. :hjerter:

I går kom han hjem med :roser: . Han er flink til å gjøre små ting som viser at han tenker på meg, og det er så koselig. :rødme: (Liker å tro at jeg er flink til det også da. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at jeg ikke har vært her før :klø: skam deg Miso!! men nå er jeg her å legger igjen spor :hug:

så suuuperromantisk med vielse i roma :romeo:

har forresten sendt deg PM :kose: men jeg har lest noe om en kjole, som jeg ikke har sett?? *hinter pent* :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...