^^Sunny^^ Skrevet 27. februar 2009 #921 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjempespennende med jobbintervju da Jeg ble også litt nysgjerrig hvorfor dere ikke vil ha noe prøverør uansett, men Det er jo litt å gå igjennom så jeg forstår dem som ikke har lyst !! Her i huset prøver vi ALT .. Om jeg må stå på hodet i en uke så gjør jeg vel det også Selv om jeg hadde svimt av etter en times tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 27. februar 2009 #922 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei hei Vi ønske deg en god fredag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #923 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjempespennende med jobbintervju da Jeg ble også litt nysgjerrig hvorfor dere ikke vil ha noe prøverør uansett, men Det er jo litt å gå igjennom så jeg forstår dem som ikke har lyst !! Her i huset prøver vi ALT .. Om jeg må stå på hodet i en uke så gjør jeg vel det også Selv om jeg hadde svimt av etter en times tid.. Er ikke det at vi ikke ønsker eller orker egentlig jaja, sender deg PM'en strix fikk.. Hei hei Vi ønske deg en god fredag og god helg Ha ei fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 27. februar 2009 #924 Del Skrevet 27. februar 2009 Ha en riktig god helg Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 27. februar 2009 jaggu meg kom jeg meg ikke til skolen for å jobbe med b oppgaven i dag heller Våkner av klokka men skrur den av og sover videre Oppgaven er forsatt = 0 ord Burde virkelig skrive noe, er jo 20 studiepoeng Og vist jeg får en jobb snart så har jeg jo også mindre tid til å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #926 Del Skrevet 27. februar 2009 Ha en riktig god helg Gossip girl Du også Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. februar 2009 #927 Del Skrevet 27. februar 2009 Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 27. februar 2009 #928 Del Skrevet 27. februar 2009 Ønsker deg ei fin helg, og satser på at du får skriva litt på oppgåva snart! Sjølv om det kan vera hardt å koma igang! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #929 Del Skrevet 27. februar 2009 Ha en fin helg dere også jenter Nå er det ferskt brød og ferske reker med mannen resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. februar 2009 #930 Del Skrevet 27. februar 2009 Høres ut som en god plan for kvelden Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. februar 2009 #931 Del Skrevet 27. februar 2009 God helg Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. februar 2009 #932 Del Skrevet 27. februar 2009 God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 27. februar 2009 #933 Del Skrevet 27. februar 2009 Reker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 27. februar 2009 #934 Del Skrevet 27. februar 2009 Du får prøve å nyte helgen selv om neste uke blir hard! Ganske kjekt at du kan få jobb selv om du ikke er helt ferdig ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 28. februar 2009 #935 Del Skrevet 28. februar 2009 God helg Håper du får skrevet litt på oppgaven din, det verste er vel akkurat det å komme i gang. Sender litt inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 28. februar 2009 #936 Del Skrevet 28. februar 2009 God helg.. Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. februar 2009 #937 Del Skrevet 28. februar 2009 Håper du har en fin helg. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for hilsner alle sammen I dag har vi sittet 4 timer på skolen å lest *flinke* Så gikk vi tur rundt mosvannet Skal rydde leiligheten litt i dag så skal vi lage lasanje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 28. februar 2009 #939 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for hilsner alle sammen I dag har vi sittet 4 timer på skolen å lest *flinke* Så gikk vi tur rundt mosvannet Skal rydde leiligheten litt i dag så skal vi lage lasanje Lasagne! Nam! Jeg har ryddet i dag, men har jeg det ekstra giret til å kokkelere? Nope. Skulle ønske Snoppen hadde gastronomiske evner, men det begrenser seg dessverre til omelett med ketsjup og seibiff med løk. Ja, ja. Så her blir det ferdigpizza, riktignok fersk type. Kose dere masse på lørdagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 28. februar 2009 Lasagne! Nam! Jeg har ryddet i dag, men har jeg det ekstra giret til å kokkelere? Nope. Skulle ønske Snoppen hadde gastronomiske evner, men det begrenser seg dessverre til omelett med ketsjup og seibiff med løk. Ja, ja. Så her blir det ferdigpizza, riktignok fersk type. Kose dere masse på lørdagskvelden! Her ble det mannen som laget maten, står i ovnen å godgjør seg Tror dere jeg har fått ryddet?! Nope, bare rotet sykt Begynt å pakke i kasser til den andre leiligheten Så nå er det ROT over alt. Men sliten, så tror resten får tas i morgen. Kjenner den dumme ryggen svikter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå