Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1001 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger Å settes derfor på Pergo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mars 2009 #1002 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger Å settes derfor på Pergo På en måte er vel det litt bra... eller? Da er det jo en grunn til at dere ikke har fått det til som kan være enkelt å gjøre noe med. Selv om jeg skjønner at det ikke er noe hyggelig beskjed å få. Men her må vi se det positive i det, pergo hjelper mange å bli gravide, og nestemann ut skal være deg Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 #1003 Del Skrevet 6. mars 2009 Så fint å få svar på det! Og så vidt jeg har skjønt så pleier pergo å hjelpe de aller fleste! Tror jeg leste et sted at over 50% ble gravide i løpet av de tre første månedene! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 6. mars 2009 #1004 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger Å settes derfor på Pergo Er jo greit å få svar på det! No veit de i allefall om det! Satser på full klaff no då! Gossip blir nestemann (dame)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 6. mars 2009 #1005 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger Å settes derfor på Pergo Men da er det nok ikke lenge til før spiren sitter skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 6. mars 2009 'takk jenter Er jo positivt, men håper jo alikevel at det ikke skulle være noe. Håper pergo virker, ikke alle det gjør det på. Strix hadde ikke du 3 kurer?! Men se lista med bivirkninger Vanligvis doserelaterte og generelt reversible ved seponering. Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Gastrointestinale: Kvalme og oppkast, buksmerter. Psykiske: Anspenthet, søvnproblemer. Sirkulatoriske: Hetetokter. Syn: Synsforstyrrelse. Urogenitale: Ovarial forstørrelse eller cyster, som kan gi komplikasjoner i form av adnexal torsjon. Øvrige: Hodepine, svimmelhet. Mindre hyppige: Hud: Urticaria og allergisk dermatitt, reversibelt håravfall. Psykiske: Depresjon, humørsvingninger. Urogenitale: Unormal uterin blødning. Øvrige: Vektøkning, tretthet. Sjeldne (<1/1000): Isolerte tilfeller av unormal leverfunksjon, med eller uten kliniske symptomer, er observert. Ovarialt hyperstimuleringssyndrom og/eller tidligere tilfeller av leversykdom kan være disponerende faktorer for utvikling av leversvikt. Neurologiske: Konvulsjoner, pasienter som har hatt anfall kan være predisponerte. Øvrige: Tromboemboliske komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. mars 2009 #1007 Del Skrevet 6. mars 2009 Må være godt å endelig få svar, selv om du hadde håpet at alt var i orden. Men når det først er sånn, så er det jo flott at dere har funnet ut av det. Krysser alt jeg har for at spiren sitter snart. Nå er det virkelig deres tur! Og de bivirkningene, de får bare vær så god å holde seg unna! Ønsker deg en fortsatt fin dag og en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 6. mars 2009 #1008 Del Skrevet 6. mars 2009 Dere må forklare hva pergo er... Jeg har aldri hørt det ordet før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dere må forklare hva pergo er... Jeg har aldri hørt det ordet før. Pergotime er tabletter for å fremme eggløsning. ************************************** ¾ av kvinnene får eggløsning i løpet av 3 behandlinger og 40% blir gravide. Ved stimulering av eggstokkene er det alltid en viss fare for at flere egg modnes samtidig, slik at en kan bli gravid med mer enn ett foster. Risikoen for dette er beregnet til 5-10%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 6. mars 2009 #1010 Del Skrevet 6. mars 2009 Så vi skal ikke se bort ifra at du snart er gravid med trillinger? Har du planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 6. mars 2009 Så vi skal ikke se bort ifra at du snart er gravid med trillinger? Har du planer for helgen? Nja helga blir mye avslapping tror jeg, jobbe litt med b.oppgava! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1012 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Blitt innkalt på enda et jobb intervju i neste uke 3 ulike stillinger: to nattevakt stillinger og en miljøarbeider stilling Endret 7. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. mars 2009 #1013 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er jo bra at du fikk et svar og at det er noe å gjøre Satser på at det snart blir deres tur da! Og gratulerer med innkalling til enda et jobbintervju God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1014 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror vi skal ha pizza her i dag, så må vel sette en gjærdeig Var så greit å bare sitte i sofan denne var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. mars 2009 #1015 Del Skrevet 6. mars 2009 Mye rart folk finner på gitt!! Så fint legen hadde en forklaring til deg da. Manglende eggløsning er jo tross alt bedre enn manglende egg!! Skåler for at det blir full klaff for oss begge i mars el april!! Og ja!! litt for enda et jobbintervju også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #1016 Del Skrevet 6. mars 2009 Mye rart folk finner på gitt!! Så fint legen hadde en forklaring til deg da. Manglende eggløsning er jo tross alt bedre enn manglende egg!! Skåler for at det blir full klaff for oss begge i mars el april!! Og ja!! litt for enda et jobbintervju også!! Du er god GG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mars 2009 #1017 Del Skrevet 6. mars 2009 Pergostart neste PP ser jeg, så bra det er en løsning på problemet Nå er det snart en gossip girl baby på vei Må litt for nytt jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1018 Del Skrevet 7. mars 2009 Pergostart neste PP ser jeg, så bra det er en løsning på problemet Nå er det snart en gossip girl baby på vei Må litt for nytt jobbintervju Takk takk pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1019 Del Skrevet 7. mars 2009 Tror jeg skal stelle meg og prøve å komme meg på skolen. MÅ jobbe med oppgaven min. Skal ha veiledning på den på onsdag, og har bare 600 ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 7. mars 2009 #1020 Del Skrevet 7. mars 2009 :ler: Annonsen på finn var morsom.. Folk finner på mye rart ja! Lykke til med jobbintervju og pergostart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå