Gossip girl Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 1. desember 2008 Vært hos gyno å tatt blodprøve i dag. neste er dag 5 i syklusen! Ellers sittet ppå skolen i dag i lest. Tror jeg får legge ut de bildene i morgen, ble så trøtt. Tror det blir meg å sofan resten av kvelden nå. Mannen har laget gløgg til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) u må legge ut bilder av kalenderen Hadde festet kalendergavene i ei snor, men så røyk den. så nå ligger de bare i en stol og noen under adventstreet mitt Legger ut noen bilder i innlegget under Endret 2. desember 2008 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #303 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) .... Endret 2. desember 2008 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Naleys advent Endret 2. desember 2008 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 2. desember 2008 #305 Del Skrevet 2. desember 2008 Advents kos!!! så hærlig!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 2. desember 2008 #306 Del Skrevet 2. desember 2008 Ååååååååh så fine bilder Gu så flott!! Så flink du er da, likte smaken din. Jeg og vil ha det der du har, den runde bollen med de lilla greiene. Sånn vil jeg og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 2. desember 2008 Ååååååååh så fine bilder Gu så flott!! Så flink du er da, likte smaken din. Jeg og vil ha det der du har, den runde bollen med de lilla greiene. Sånn vil jeg og ha! Liker en enkle rene stilen. Veldig enkelt å lage den bollen. fyller den med vann og har i dekorpærler som sveller i vann. Pynter den med det man ønsker (jeg brukte noe av julepynten av ikea) Så har man i lysbeholdere av glass Svarte adventstreet er pga jeg ikke er her i jule men hjemme i bygda, men trenger noe her for å få julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 2. desember 2008 Advents kos!!! så hærlig!!! :) Koselig med nye folk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 2. desember 2008 #309 Del Skrevet 2. desember 2008 Var dekorperlene de rosa? Du hadde fått de så fine. Så ut som stjerner. Det ville jeg aldri klart Syntes treet var fint jeg. Er liksom koselig med noe som ikke er så vanlig, vis du skjønner? I stede for å ha vanlig juletree med blanke lys og masse røde ting på, så syntes jeg det var fint med sånn lilla Hvor kjøper man sånne dekor perler? For den der du hadde der, kan jo man bruke til valig, det ville ihvertfall jeg gjort. Også likte jeg så godt den skjenken (heter det det?) deres. Med den bollen, også de to kjempe fine lysestakene *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. desember 2008 #310 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser det allerede er spurt om hvor man kjøper de dekorperlene, men det lurer jeg også på Skal nemlig bruke noe à la det i *Aprin* sitt bryllup med de blomstene jeg har ansvar for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 2. desember 2008 Var dekorperlene de rosa? Du hadde fått de så fine. Så ut som stjerner. Det ville jeg aldri klart Syntes treet var fint jeg. Er liksom koselig med noe som ikke er så vanlig, vis du skjønner? I stede for å ha vanlig juletree med blanke lys og masse røde ting på, så syntes jeg det var fint med sånn lilla Hvor kjøper man sånne dekor perler? For den der du hadde der, kan jo man bruke til valig, det ville ihvertfall jeg gjort. Også likte jeg så godt den skjenken (heter det det?) deres. Med den bollen, også de to kjempe fine lysestakene *smelt* Ser det allerede er spurt om hvor man kjøper de dekorperlene, men det lurer jeg også på Skal nemlig bruke noe à la det i *Aprin* sitt bryllup med de blomstene jeg har ansvar for Nei de er ikke rosa, men gjennomsiktige. Men jeg brenner lilla telys og har lilla pynt i, så da skinner det litt igjennom de, kan få en rosaaktig glans. Jeg kjøpte mine dekorpærler før bryllupet. Var på upstairs. Men vet nille og plantasjen har "ferdige" store kuler på beger. Men aldri prøvd de ut i en bolle, så aner ikke kos de "skinner" med telys. De store lilla lysene på skjenken/kjøpmannsdisken er fra nille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #312 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Både Gossip girl og mannen har blitt syke. Mannen begynte i helga, men nå har det virkelig slått ut. Jeg har det ikke like kraftig - enda Endret 3. desember 2008 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. desember 2008 #313 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Det andre navnet der eller? Endret 3. desember 2008 av Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. desember 2008 #314 Del Skrevet 3. desember 2008 Vil du komme fredagskveld? Hvis ikke kan vi møtes uka etter altså Eller uka etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 3. desember 2008 Det andre navnet der eller? Noen ganger tenker man ikke før man skriver Vil du komme fredagskveld? Hvis ikke kan vi møtes uka etter altså Eller uka etter det Uka etter jobber jeg en del og uka etter er det eksamen. For meg kan vi godt treffes på fredag, vist du orker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. desember 2008 #316 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg orker på fredag! Er jeg for trett kan vi se en film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. desember 2008 #317 Del Skrevet 3. desember 2008 od bedring til mannen din, også håper jeg ikke du blir mer dårlig, at det ikke slår helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg orker på fredag! Er jeg for trett kan vi se en film? Vi kan godt se en film. Å kjøpe med noe take away? slik det ikke blir noe arbeid for deg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. desember 2008 #319 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi kan godt se en film. Å kjøpe med noe take away? slik det ikke blir noe arbeid for deg?! Hørtes ut som en kjempeplan F.eks. fra kinaplassen rett her med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. desember 2008 #320 Del Skrevet 3. desember 2008 Du er snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå