Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var legetimen over. Var ubehagelig :( tok mange prøver inni der. Men det ekleste var når han skulle kjenne på livmora mi, da hadde han en fing i analen og en i skjeden mens han kjente på magen *grøss*.

Men en ting som var stilig var vaginal ultralyd, så på livmoren å eggstokkene mine. Har svarte flekker på de, sier det kan være ufarlig og det kan spille en rolle på hormonene og eggløsning. Så bare å vente på prøve svar

Skal inn å ta blodprøver på dag 21 i syklusen, men siden det er på lørdag går jeg på mandag. Så må jeg også å ta blodprøver dag 5 i neste syklus, må være fastende den dagen for å se på insulinet ++. Mannen skal å levere en prøve etter å ha fastet i 4 dager fra sex, så tror det får bli etter EL i det minste :lur:

Etter dette var vi å svømte, ble ei lita treningsøkt bare, følte meg sår i etter prøvene han tok. Så ble kebab i stede, veldig godt bytte :fnise:

Resten av kvelden skal jeg slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MM, i dag har jeg laget hjemmelaget kjøttkaker med kålrotstappe :spise: Det er deilig det!

Nå blir det tv kveld på meg. Skal jobbe nattevakt i morgen så jeg går ikke på skolen for å lese da. Lest masse på skolen denne uka så det får holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så bra dere er igang med prøvene da! Jeg har også tatt vaginal UL, morsomt å se eggene på rad og rekke! :fnise:

Satser på prøvetakingen gjør at du slapper av litt ekstra, så det faktisk slår til denne pp!! :hoppe::lur: Klart dere må vente til etter EL!!

Ha en fin kveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrekk* Den gyn-timen høyrtes ikkje akkurat spesielt fristande ut.

Det høyres ut som du er flink til å lesa. Iallfall om du les mykje mens du sit på skulen. ;) Eksamenstid er ein del av studenttida eg absolutt ikkje savnar - spesielt eksamenstida før jul. Mange eksamenar igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein før jul igjen, hatt to alt tidligere!

Egentlig syns jeg ikke eksmamens tiden er så gale, liker å sitte på bibloteket eller lese salen med mannen min :) Med oss mat og mye kaffe, koselig! Men grusomt kjedelig lesestoff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt
Men en ting som var stilig var vaginal ultralyd, så på livmoren å eggstokkene mine. Har svarte flekker på de, sier det kan være ufarlig og det kan spille en rolle på hormonene og eggløsning. Så bare å vente på prøve svar

Kan det være sånn cyster, eller hvordan man skriver det? Det ligger i familien min, min søster oppererte det for noen år siden. Men det er ufarlig da..

MM, i dag har jeg laget hjemmelaget kjøttkaker med kålrotstappe :spise: Det er deilig det!

Oj, det må jeg prøve. Jeg er skikkelig fan av å steke fiskepudding og ha med hjemmelaget kålrabistappe. Kålrabistappe er jo knall godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være sånn cyster, eller hvordan man skriver det? Det ligger i familien min, min søster oppererte det for noen år siden. Men det er ufarlig da..

Ja godt mulig det er slike sa legen, finnes ulike typer av de. Noen sprekker av seg selv, er vist bare fylt av vann da. Så vi får se hva prøvene sier.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

I går kveld begynte det å komme eggløsningsslim, i dag er det kjempe masse :hoppe:

Eggløsningstesten slo ut på en svakere strek enn kontrollstreken, så den viser at eggløsningen forsatt ikke er de neste timene hvertfall. Men vet jeg pleier å ha eggløsningsslim i 3-4 dager så kommer kanskje en positiv test i morgen :pls: :pls:

Vi hadde :humpe: i går, skal jobbe natt i dag, så får ta en ny runde :humpe: i morgen :) Så håper vi spiren sitter denne PP :)

Er forresten syklusdag 20 i dag, betyr at denne PP blir enda lengre enn de andre. Lure så utrolig på hva som gjør at syklusene mine øker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg begynne å sortere bilder. Vi framkalte 480 bilder fra Usa turen vår i sommer, nå skal disse inn i album :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Oj, det var mange bilder. Men akk så koselig da!! :hoppe:

Men, ååh. Jeg blir så frustrert med alt dette PP og GL. og EL og PP2 og PP1. Og alt. Hva vis dere slapper av, og bare har sex når det er naturlig for dere, da vil jeg tro dere har større sjans :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var mange bilder. Men akk så koselig da!! :hoppe:

Men, ååh. Jeg blir så frustrert med alt dette PP og GL. og EL og PP2 og PP1. Og alt. Hva vis dere slapper av, og bare har sex når det er naturlig for dere, da vil jeg tro dere har større sjans :sjenert:

Litt vanskelig å legge det bak seg å ikke tenke på det. Men vi trenger å tenke litt over når vi skal ha sex å slik pga dårlig prøve på mannens celler. Kan ikke ha det daglig da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ååh! Jeg skulle bare så ønske at du ble gravid no. JEg er så spent jeg. Men.. Går det ikke an å gjøre noe sånn at han får bedre celler? Emm.. Ikke drikke alkohol så mye kansje.. Eller røyke.. For det er jo med å svekke på sæden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh! Jeg skulle bare så ønske at du ble gravid no. JEg er så spent jeg. Men.. Går det ikke an å gjøre noe sånn at han får bedre celler? Emm.. Ikke drikke alkohol så mye kansje.. Eller røyke.. For det er jo med å svekke på sæden :fnise:

Vi verken drikker eller røyker, vi spiser sunt å tar vitaminer. Det tar ca 3 måneder til det dannes en ny populasjon av sædceller. Så kan være det kunn er "denne porsjonen" som er dårlig. Må bare vente å se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte ha en slik en i mi bok også :)

Poster Innlegg

Gossip girl 108

Pysepus 46

dreia 24

flickan 21

TittTitt 21

Golden Girl 19

Høstjenta 14

pusilus 13

Tussi! 3

Ilja** 2

KremToppen 2

mbi002 1

Linnah 1

Iselin87 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg har vært medlem siden 29.11.2006, begynner å bli noen år her på KG rett å slett (gamle nicket da vel å merke)

Nå må jeg nesten stelle meg til jobb. Jobber natt, litt kjedelig så få som er på nett da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:troest: Det høres så tungt ut med nattevakter!! Tror ikke jeg hadde klart å holde meg våken jeg... :sjenert::ler: Men der kanskje lettere enn det høres ut..?

Hva er det forrige nicket ditt da? Eller du vil kanskje ikke røpe det.. ? :fnise: Blir såklart nysgjerrig når du nevner sånt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det høres så tungt ut med nattevakter!! Tror ikke jeg hadde klart å holde meg våken jeg... :sjenert::ler: Men der kanskje lettere enn det høres ut..?

Hva er det forrige nicket ditt da? Eller du vil kanskje ikke røpe det.. ? :fnise: Blir såklart nysgjerrig når du nevner sånt.. :fnise:

Sier de ikke her nei, siden den gamle profilen forsatt eksisterer. Ligger sikkert ute et brudebilde elle rlignende på den enda :fnise: Da er det lett å finne ut hvem jeg er ;) Byttet egentlig bruker pga flere som viste hvem jeg var, likte ikke det helt. Kun Flickan og Pysepus som vet hvem jeg er nå :lur:

Nattevakter går greit når det er ei av og til, kunne ikke ha jobbet slikt fast jeg. Men mamma har jobbet med det i 8 år og hun liker det. Så tror det varierer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...