Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Nagativ test :frustrert: Bare å vente på mensen da :sur:

Nå har jeg time hos legen kl 9, skal be om utredning da!

Hmm? Jeg ser ingen hurtig svar..? Jeg trykket på siter, på de jeg ville svare på, også svar på den nederste innelgget.. Jeg er så dårlig på å lære nye ting :sjenert:

Må ikke trykke svar på et av innleggenen men helt nederst på siden står det hurtigsvar, nytt svar og nytt emne. Du skal trykke på nytt svar. Er helt nederst ved siden av sidetallene.

Lykke til med innlevering av eksamen og god tur hjem til hjembygda! :klemmer: Skal dere kjøøøøre da? :lur:

Vi skal kjøre ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde og bedt om utredning. Dere har jo prøvd lenge. Sånne ting tar jo gjerne litt tid, så det er kansje like greit å sette det i gang.

Lykke til hos legen i dag, får håpe han/hun tar deg på alvor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verdens beste lege :):fnise: Har økt dosen med stoffskifte medisin. Han sa mannen måtte kontakte sin fastlege å få "runkeglass" som han kalte det så fint, tar ca 1 mnd å få svar på prøven. Så ble vi enig om at vi skulle ta opp hendvisning på meg vist mannen sine prøver var fine neste time jeg har. Men i det jeg går ut roper han meg inn å sier "skitt på vi sniker litt i køen" så skrev han ut en hendvisning til gyno på meg også. Var jo tross alt vente tid på det ;):fnise: snille legen min :hoppe:

Så i januar vet jeg kanskje mer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi , så snill lege du har :hoppe: Da begynner det jo å skje litt ting da. Veldig glad på dine vegne :klemmer: Er kjekt å finne ut om det feiler dere noe, eller om dere bare har hatt uflaks frem til nå.

Mange gode :klemmer: :klemmer: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj mannen min fikk time alt på torsdag :) Her går det vist unna. Kontor dama sa di kunne ta en kjapp titt på an allerede der, vist det ikke var masse liv skulle de hendvise han videre til sykehuset (den som tar tid å få svar på) :hoppe: Likte at dette gikk fort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så utrolig herlig at ting går så fort da. Får virkelig håpe dette hjelper på da. Lykke til videre :klem:

Tusen takk for besøk! Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Så snill lege du har da :):) Dumt testen ble negativ no, men ser jo ut som legen virkelig vil hjelpe dere, og det er bra :)

Jeg røver meg litt ut no, for å svare på flere ting på en gang. Lol

Neeeei, jeg klarte det ikke no heller :sur::kjefte:

Jeg trykket siter på de jeg ville svare på, også trykket jeg på hurtig svar helt neders der med sidetallene.. Var ikke det riktig da?

Endret av TittTitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Nagativ test :frustrert: Bare å vente på mensen da :sur:

Nå har jeg time hos legen kl 9, skal be om utredning da!

Må ikke trykke svar på et av innleggenen men helt nederst på siden står det hurtigsvar, nytt svar og nytt emne. Du skal trykke på nytt svar. Er helt nederst ved siden av sidetallene.

Vi skal kjøre ja :)

OOOOJ, jeg klarte det :hoppe:

Har verdens beste lege :):fnise: Har økt dosen med stoffskifte medisin. Han sa mannen måtte kontakte sin fastlege å få "runkeglass" som han kalte det så fint, tar ca 1 mnd å få svar på prøven. Så ble vi enig om at vi skulle ta opp hendvisning på meg vist mannen sine prøver var fine neste time jeg har. Men i det jeg går ut roper han meg inn å sier "skitt på vi sniker litt i køen" så skrev han ut en hendvisning til gyno på meg også. Var jo tross alt vente tid på det ;):fnise: snille legen min :hoppe:

Så i januar vet jeg kanskje mer :hoppe:

Jippiiiiiiiiiii. Takk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så bra da at legen din tok deg seriøst og skrev henvisning for deg og at mannen din fikk legetime såpass fort! :hoppe: Håper de finner ut av det altså!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hadde det skjedd mye i det siste, har vært litt salpp med dagbok lesingen denne uken. Men så utrolig flott at ting gikk så kjapt hos legen. Det hadde jeg aldri trodd. Du må ha en super lege :enig: Håper dere får noe svar så fort som mulig og :klemmer: Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere forresten hva legen sa??? Måtte ha sex anen hver dag hele mnd så lenge ikke det var mensblod! :hakeslepp: Var ikke nok å gjøre det i "perioden rundt EL". Den perioden beregner jeg på ca 9 dager rundt EL både før og etter. Men så har jo sex lysten vært minimal hos meg pga stoffskifte, så vanskelig å tenke hele mnd :fnise:

Men han ville jo også fram til at det er best at mannen tømmer seg annehver dag å ikke hver dag. Spesielt ikke hver dag rundt EL.

--------------------------------------------------------------------

I dag er mannen hos svigers å bytter olje på bilen :)

Jeg er hjemme hos mamma, var maneg uker siden sist, så deilig å være hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, fikk brev fra gyno her hjemme hos mamma og de. Måtte nesten fortelle de saken siden det ikke var et veldig nøytralt brev. Bedre de vet det er i forhold til barn enn tror jeg er syk på noen måte :fnise: Pappa ble veldig varm plutselig å måtte sette opp dører, lol!

time 26 november, hallo ting går fort her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Bor foreldrene dine lagt unna deg? Det skal blii så spennende med dette om når du blir gravid. Tror jeg kommer til å bli rørt jeg. Vittig at faren din plutselig ble varm :fnise: JEg må spørre igjen, hva var det EL betydde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor foreldrene dine lagt unna deg? Det skal blii så spennende med dette om når du blir gravid. Tror jeg kommer til å bli rørt jeg. Vittig at faren din plutselig ble varm :fnise: JEg må spørre igjen, hva var det EL betydde?

Ca to timer fra stavanger. Vi bor jo bare i stavanger pga studier.

EL er EggLøsning! Da man kan bli gravid.

Ja pappa ble mystisk varm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere forresten hva legen sa??? Måtte ha sex anen hver dag hele mnd så lenge ikke det var mensblod! :hakeslepp: Var ikke nok å gjøre det i "perioden rundt EL". Den perioden beregner jeg på ca 9 dager rundt EL både før og etter. Men så har jo sex lysten vært minimal hos meg pga stoffskifte, så vanskelig å tenke hele mnd :fnise:

Men han ville jo også fram til at det er best at mannen tømmer seg annehver dag å ikke hver dag. Spesielt ikke hver dag rundt EL.

Akkurat det med å sex annen hver dag har jeg også lest på flere nettsider hvor det er leger/jordmødre som gir svar. De anbefaler vist sex hver annen/tredje dag gjennom hele perioden, da burde man treffe godt og det vil da være som du skriver bedre meg celler hos mannen. Og det vil vi jo ha :fnise: Men det er da å opprettholde lysten annen hverdag, kan være en prøvelse av og til i slitsomme tider.

Moro med faren din, kanskje litt godt at de vet det også nå... helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

ANNENHVER dag? :hakeslepp: Ja, da skal vi jammen meg bli gravide fort om det skal være slik :ler:

Spennende da med en varm far :skratte: Stakkar, han vil ikke tenke slike tanker han... du vet, babyen blir bare lagt inni magen din ;)

Håper de finner ut noe da når du er hos gyno :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...