Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PP 3

Må nesten ha to datoer siden sist PP var så lang

Syklus på 28 dager

Din fruktbare periode er: 20.10.2008 - 25.10.2008

Eggløsningen finner sted: 23.10.2008

Termin: 18.07.2009

Syklus på 31 dager

Din fruktbare periode er: 23.10.2008 - 28.10.2008

Eggløsningen finner sted: 26.10.2008

Termin: 21.07.2009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Nå er jeg virkelig klar for å møtes neste uke altså :jepp: Hva sier du til lunch på skolen på mandag?

:klemmer:

Forelesning fra 9-11 og gruppearbeid fra 12.15-15. Så det må evt bli mellom 11 og 12, har du fri da?

Blir kjempe å treffe deg igjen, sykt leneg siden. Alltid noe i veien for oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Forelesning fra 9-11 og gruppearbeid fra 12.15-15. Så det må evt bli mellom 11 og 12, har du fri da?

Blir kjempe å treffe deg igjen, sykt leneg siden. Alltid noe i veien for oss :fnise:

Jeg har jo selvfølgelig forelesning til 12 :sukk: Tirsdag kan jeg kanskje etter klokka 12, men det er bare hvis jeg ikke må på jobb. På onsdag har jeg forelesning fra 12, så fri før det. Torsdag har jeg forelesning fra ni til ett, så fri etter det!! Kom igjen nå, finn et tidspunkt som passer for deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo selvfølgelig forelesning til 12 :sukk: Tirsdag kan jeg kanskje etter klokka 12, men det er bare hvis jeg ikke må på jobb. På onsdag har jeg forelesning fra 12, så fri før det. Torsdag har jeg forelesning fra ni til ett, så fri etter det!! Kom igjen nå, finn et tidspunkt som passer for deg også ;)

Skal se på det etter jobb, men tror jeg reiser hjem til bygda på onsdag kveld. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo selvfølgelig forelesning til 12 :sukk: Tirsdag kan jeg kanskje etter klokka 12, men det er bare hvis jeg ikke må på jobb. På onsdag har jeg forelesning fra 12, så fri før det. Torsdag har jeg forelesning fra ni til ett, så fri etter det!! Kom igjen nå, finn et tidspunkt som passer for deg også ;)

Jeg har fri tirsdag ser jeg. Kan ikke du komme her hos meg på lunch vist du ikke skal jobbe? Kan jeg lage en god lunch ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg har fri tirsdag ser jeg. Kan ikke du komme her hos meg på lunch vist du ikke skal jobbe? Kan jeg lage en god lunch ;)

Fant ut jeg fikk poste det i di dagbok heller ;)

:fnise: Litt treig ;) Ja, jeg vil gjerne komme på lunch om jeg ikke må jobbe! :hoppe: Ringer deg når jeg er ferdig med forelesning jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta med noen bryllupsalbum i morgen eller? :lur:

:hoho: Det var vel et unødvendig spørsmål? Selvfølgelig skal bildes ses på :hoppe:

Skal lage en nydelig lunch til deg i morgen :spise:

:bolledeig: Glede seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:hoho: Det var vel et unødvendig spørsmål? Selvfølgelig skal bildes ses på :hoppe:

Skal lage en nydelig lunch til deg i morgen :spise:

:bolledeig: Glede seg

Nå håper jeg virkelig at jeg ikke må jobbe altså! :hoppe: Hvis ikke så kan jeg komme ut etter jobb også en liten tur hvis det passer for deg :lur:

Tar forresten med meg _alle_ albumene jeg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja går helt greit for meg uansett ;)

Når vet du om du skal jobbe eller ikke?

Ble så dobbelt opp her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann :)

Deg vil jeg følge med på ;) Artig at det fler litt unge her! Jeg blir 20 :P

Koselig med nytt besøk :)

-------------------------------------------------

Nå er det rundstykker i ovnen, leiligheten er ryddet og jeg er ny dusjet :fnise:

Nå er det bare for pysepus å komme :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Pysepus har kost seg kjempemye på besøk :strix: Deilig mat :sikle: Og kjempekoselig med litt :skravle::hoppe:

Kjempe koselig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...