Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Hehe :) Har du planer for helgen, eller skulle du jobbe natt idag?

Jeg skal på jobb kl 15, også på jobb igjen imorgen tidlig. :sur:

Håper ihvertfall du får en koselig dag med mannen din ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg faktisk sovet ganske bra etter nattevakt, deilig :)

Vi har ingen planer i dag, bare slappa av, se tv eller spille et spill tenker jeg! Se om jeg gid lage mat elle rom vi skal gå for litt enkel take away hos kinan her borte. Er jo viktig å støtte næringslivet :fnise:

Nå skal jeg ligge i senga å se et par serier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet glemte jo si det viktigste her...

Eggløsningstesten viste 2 nydelige streker i dag :hoppe:

Så når jeg kom hjem halv 8 etter jobb, krøyp jeg inntil mannen i senga å sa nå var det tid for å lage babyer. Tror neste han trodde han drømte :fnise: Men han var med på den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Åh jippi så bra at den viste 2 streker!! :hoppe:

Håper det klaffer denne gang! :):)

Take Away er bare så fantastisk av og til. Skulle ønske jeg hadde litt mer penger i banken hver mnd, for da hadde jeg spist masse take away. Men er ikke så gla i sån mcdonald og sånt. Liker å spise sundt. Men Burger King er jeg veldig gla i, det er jo konge mat iforhold til Mcdonald :sikle: Men langt ifra sundt :fnise: Men jeg pleier da å kjøpe med sidesalat istede for pomfir, føler meg litt sundere ihvertfall :sjenert:

Syntes du det gikk greit å jobbe natt? Det var på den psykriatavdelingen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jippi så bra at den viste 2 streker!! :hoppe:

Håper det klaffer denne gang! :):)

Take Away er bare så fantastisk av og til. Skulle ønske jeg hadde litt mer penger i banken hver mnd, for da hadde jeg spist masse take away. Men er ikke så gla i sån mcdonald og sånt. Liker å spise sundt. Men Burger King er jeg veldig gla i, det er jo konge mat iforhold til Mcdonald :sikle: Men langt ifra sundt :fnise: Men jeg pleier da å kjøpe med sidesalat istede for pomfir, føler meg litt sundere ihvertfall :sjenert:

Syntes du det gikk greit å jobbe natt? Det var på den psykriatavdelingen, eller?

Ja gikk veldig greit :) er i psykiatrien jeg er ja!

Take away er deilig, går mye i kina mat hos oss da, og det er sunt :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:sjarmor: Satser på full klaff denne gangen da!! :hoppe: for EL streker!! :hoppe: Og :lur: for å vente med testen, skal se du ikke trenger den! :lur:

Ha en fiiin søndag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv i dag også streken, så var bare å :sengekos:

I dag skal vi på julekonsert, håper å komme litt i julestemning :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Har eg virkelig så mange innlegg her? :vetikke:

Lykke til med :humpe: . Håpar det klaffar denne gongen!

*sprer litt babystøv rundt her inne* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Jeg og vil spre babystøv.

*sprer babystøv på* :fnise:

Hva er det du spise rpå kina'en da? Jeg har brukt å spise sånn sprøstekte (bare de ikke er så sprø egentlig) svinekjøtt i sur søt saus. Men tror jeg har for spist meg på det, for det er ikke like godt no som det var før :sjenert: Men så syntes jeg at stekt ris er godt. Jeg har ALLTID spist det svinekjøtt greiene, men så skulle jeg spise med venninnen min der engang, og da skulle jeg prøve noe nytt. Da bestilte jeg noe kylling i en eller annen saus. Og den var driiiit god :sikle:

Jeg er og veeeeeeldig gla i indisk!! Har totalt dilla på de der knekke-nan brødet og sånn mint saus, og til middagen spiser jeg alltid chickent andoori i mint saus. NAAAAAM!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Har eg virkelig så mange innlegg her? :vetikke:

Lykke til med :humpe: . Håpar det klaffar denne gongen!

*sprer litt babystøv rundt her inne* :lur:

Takker og bukker for baby støv, føler jeg trenger det :)

Jeg og vil spre babystøv.

*sprer babystøv på* :fnise:

Hva er det du spise rpå kina'en da? Jeg har brukt å spise sånn sprøstekte (bare de ikke er så sprø egentlig) svinekjøtt i sur søt saus. Men tror jeg har for spist meg på det, for det er ikke like godt no som det var før :sjenert: Men så syntes jeg at stekt ris er godt. Jeg har ALLTID spist det svinekjøtt greiene, men så skulle jeg spise med venninnen min der engang, og da skulle jeg prøve noe nytt. Da bestilte jeg noe kylling i en eller annen saus. Og den var driiiit god :sikle:

Jeg er og veeeeeeldig gla i indisk!! Har totalt dilla på de der knekke-nan brødet og sånn mint saus, og til middagen spiser jeg alltid chickent andoori i mint saus. NAAAAAM!! :sikle:

Babystøv er nok desverre forbeholdt gravide. De gravide sprer det over oss stakkere som ikke er gravide.

jeg spiser ulike tingpå kinan egentlig. Spiser det som du nevner, men også kylling. I går var det kylling i karrisaus :sikle:

Vi skal også ha kinamat i dag :sikle: Men det blir fra lokalen her ;) Smaker nok det samme uansett :fnise:

:klemmer:

Smaker nok deilig :)

------------------------------------------------------------------------

I dag på julekonserten krydde det av babyer og barn. Sikkert på at alle i alderen 20-30 hadde barn eller kul på magen :sukk: Var litt vanskelig å være der da syns jeg, litt følsom for slikt. Men en kamerat av mannen har ei lita jente jeg fikk ta litt på. så nå håper jeg at jeg har et egg som føler for å holde seg fast der inne. Hørt om de som har blitt gravide de PP'ene de har kost med babyer rundt EL, rastler i eggstokkene da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julekonsert hørtes veldig kos ut. Håper alle babyen fikk eggene i gang :fnise:

Jeg syns jeg ser smås øte baby'er overalt, det er så lett å bli litt følsom og lei seg da, fullt lov og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Skjønner godt det blir litt sårt å se andre med mege eller barn, når man har så fryktelig lyst på selv.. Men nå satser vi jo alt på full klaff denne pp'en - og så har du jo fått litt ekstra babystøv her nå så, nå!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...