Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:rodme: Noen ganger tenker man ikke før man skriver :fnise:

Er sånn det er det da.. Måtte lese ett par ganger før jeg skjønte at det var den andre deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill :kose:

Du er så snill du også :klemmer:

Hørtes ut som en kjempeplan :nigo: F.eks. fra kinaplassen rett her med meg?

Me too :nigo: Så skal vi strikke litt i tillegg og da er kvelden komplett :biggrin:

Hørtes ut som en super kveld :)

Men jeg er ferdig med skjerfet mitt :sjenert: Du må hjelpe meg å avslutte det :fnise: *stolt over å endelig være ferdig med skjerfet etter 2 år*

Vil lære meg å strikke baby ting *hoppe* Men det kan vi ta en annen kveld ;) (les vil ta mange år sikkert å vlære meg :sukk: )

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil være med :sjenert: Elsker film og kinamat :fnise:

:Hehe: koselig med jentekvelder :)

Er sånn det er det da.. Måtte lese ett par ganger før jeg skjønte at det var den andre deg ;)

Fikk heldigvis endret det fort når du kommenterte det :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan begynne med f.eks. en babylue ;) Det har jeg tråd og pinner til her hjemme :lur:

'

Er det lett ?? Huske at jeg bare kan strikke rett foreløpig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
'

Er det lett ?? Huske at jeg bare kan strikke rett foreløpig :skratte:

Den kan strikkes bare i rettstrikk ;) Men skal nok lære deg noen vrange masker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan strikkes bare i rettstrikk ;) Men skal nok lære deg noen vrange masker :lur:

Tjohoo, fredag er dagen ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får det til :) Et tips som funker: Det beste er om begge to klarer å få orgasme samtidig. ligg rolig (minst 10 minutter) etter at han har kommet inni deg. Ligg gjerne med en pute under rompa, slik at spermen trenger langt inn i livmoren.

Lykke til :) Det går nok når dere minst venter det, og ikke prøver så hardt. bare slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Håper dere får det til :) Et tips som funker: Det beste er om begge to klarer å få orgasme samtidig. ligg rolig (minst 10 minutter) etter at han har kommet inni deg. Ligg gjerne med en pute under rompa, slik at spermen trenger langt inn i livmoren.

Lykke til :) Det går nok når dere minst venter det, og ikke prøver så hardt. bare slapp av.

Hahaha :ler: Jeg trodde først du mente at hun skulle få orgasme på fredag sammen med venninna si. Men så leste jeg "han", og da skjønte jeg du mente mannen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får det til :) Et tips som funker: Det beste er om begge to klarer å få orgasme samtidig. ligg rolig (minst 10 minutter) etter at han har kommet inni deg. Ligg gjerne med en pute under rompa, slik at spermen trenger langt inn i livmoren.

Lykke til :) Det går nok når dere minst venter det, og ikke prøver så hardt. bare slapp av.

Takk for tips, men det er desverre ting vi har prøvd siden vi begynte for 1,5 år siden. Forrsatt ingen hell med oss. Koselig med nytt fjes i boken :)

Hahaha :ler: Jeg trodde først du mente at hun skulle få orgasme på fredag sammen med venninna si. Men så leste jeg "han", og da skjønte jeg du mente mannen :ler:

:skratte: Sykt mange rare ting man kan få setninger til å bli :fnise:

----------------------------------------------------

Nå var mannens prøve levert :) Og vi sitter på skolen å leser *flinke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Hahaha :ler: Jeg trodde først du mente at hun skulle få orgasme på fredag sammen med venninna si. Men så leste jeg "han", og da skjønte jeg du mente mannen :ler:

Det trodde jeg også :ler: Men vi skal ikke gjøre slike ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også :ler: Men vi skal ikke gjøre slike ting ;)

Nei det sko tatt seg ut ;) Blikke babyer av slikt uansett :fnise:

--------------------------------------------

Jeg er veldig kvalm i dag, følt jeg måtte kaste opp 4 ganger, kan være et tegn *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne syklusen er lengre enn vanlig, eggløsningstesten slo ut i helga på 29-30 november. Så lenge til IKM, men er mange som har tidlig kvalmen, noen bare 2 dager etter EL også (ja jeg har nok søkt opp litt for mange sider på dette i dag under forelesningen min, Må jo få symptomene mine til å være overbevissende :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages også litt av kvalme..har gjort det i ett par dager nå :tristbla: ...Er bare 6 DPO da..

Ikke så kvalm at jeg føler jeg må kaste opp hele tiden,men litt uggen og så kommer den og går.Føles ut som om det "sitter fast i halsen"på en måte :fnise: ..men ubehagelig da :tristbla:

Vet at det kan være mange andre grunner til dette da..men men det er lov å håpe da :jepp:

Er også blitt :forkjola: ..har ikke tid til det nå!!!Får håp at jeg slipper å bli senge (sofa-)liggende ivertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages også litt av kvalme..har gjort det i ett par dager nå :tristbla: ...Er bare 6 DPO da..

Ikke så kvalm at jeg føler jeg må kaste opp hele tiden,men litt uggen og så kommer den og går.Føles ut som om det "sitter fast i halsen"på en måte :fnise: ..men ubehagelig da :tristbla:

Vet at det kan være mange andre grunner til dette da..men men det er lov å håpe da :jepp:

Er også blitt :forkjola: ..har ikke tid til det nå!!!Får håp at jeg slipper å bli senge (sofa-)liggende ivertfall :)

Jeg er vel på DPO 4 tror jeg, vi er sikkert gravide begge to :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...