Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Jeg er vel på DPO 4 tror jeg, vi er sikkert gravide begge to :fnise:

Jaaa..det tror jeg også :fnise:

Meen det er lov å håpe da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og oppdaterer meg litt og strør litt babystøv. *drysse*

:klemmer:

:pasha::strix::bolledeig::gravid:

Her rulles det, hoppes det og danser som en gal i babystøv for å bli gravid !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mer forkjølet :( Tett i nesen og hoster mye. Men ikke hodeverk og feber heldigvis :) Var på skolen å leste i går, faktisk så var jeg der i hele 11,5 time *kjempe stolt* Prøve å sitte en del i dag også. Meg og mannne sitter på et grupperom alene å leser, litt koselig, men også veldig snilt av oss å ikke sitte på lese salen så mye så vi snufser å hoster :fnise: Tett nese er egentlig et graviditets tegn, men jeg vet veldig godt at dette ikke er det, mannen smittet meg under EL, kunne jo ikke holde meg borte fra han da :Hehe:

Litt om mitt pensum dette emnet. 170 sider er på norskt, noe som er forståelig. Har en del svenske artikler som jeg også forstå.

Har rundt 250 sider på danskt, syns det er tungt å lese, men alikevel forståelig.

Og her kommer den verste biten : jeg har obver 200 sider på engelsk, ikke bare engelsk, men det er en lærebok som er skrevet til sosionomer på universitet i usa. Det vil si det er sykt vanskelig engelsk, neste uforståelig engelsk :gråte: Aner ikke hva jeg skal gjøre :vetikke: Finnes ikke alternative bøker om det på et nordisk språk :sjenert:

Første planen var å droppe å lese alt det engelske å gamble på at vi ikke fikk det. Men vi fikk beskjeden i går om at vi ville få 2 oppgaver som gikk på det lokale samfunnsarbeid (som er det på norskt, danskt og svenskt)

Og vi ville få 2 oppgaver om globalisert samfunnsarbeid som er det engelske pensumet :sukk:

Nå er det veldig dumt at jeg har brøte opp med den dumme kollokvie gruppa mi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne tråden var så bra å lese. Masse masse innlegg av gravide damer som forteller om hvilke symptomer de hadde når de ble gravide!

*syns denne tråden var mye bedre å lese enn studiepensumet mitt her man går å venter på IKM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh, håper du får til det med den engelsken. Kan ikke mannen hjelpe deg, eller at du får bli med i den gruppen igjen?

Kjipt at du har blitt syk da, håper ikke du blir enda mer syk, med feber og alt. Du skulle til hun puse dama? Ihvertfall, du må kose deg masse, og god bedring! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, håper du får til det med den engelsken. Kan ikke mannen hjelpe deg, eller at du får bli med i den gruppen igjen?

Kjipt at du har blitt syk da, håper ikke du blir enda mer syk, med feber og alt. Du skulle til hun puse dama? Ihvertfall, du må kose deg masse, og god bedring! :)

:hug:

Kollokvie gruppa vil jeg ikke inn igjen i, det er de dumme jentene i klassen som har behandlet meg så stygt. Så da er det bedre å stryke enn å være med de :sjenert:

Mannen sko prøve å finne et oversettelse program, men tvilsomt at det funker så bra. Han kan liksom ikke gjøre så mye mer, opptatt med eksamner hele desember han også.

Sko egentlig til pysen ja, men hun er blitt syk.

-----------------------------------------------

Gikk hjem fra skolen, orket ikke lese.

Lyst å gjøre noe gøy :sjenert: Kanskje lage boller?? eller begynne på konfekten jeg skal lage før jul?! Vurderte nesten å reise hjem til mamma en tur i hela, men er jo to timers kjøring begger veier å stygt snø vær på sørlandet :vetikke:

Vakke lett dette, kjeder meg rett å slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åja, nei da driter du i de jentene. De liker ikke jeg heller. Du som virker så søt og god, fortjener kun de beste venner! Og det gjør jeg og :):jepp:

Jeg sytes det var en god idè og lage boller. Også kan du jo kjøpe noe take away idag, og leie en koselig film. Og kose deg med god mat, bolle og brus og en god film under teppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, nei da driter du i de jentene. De liker ikke jeg heller. Du som virker så søt og god, fortjener kun de beste venner! Og det gjør jeg og :):jepp:

Jeg sytes det var en god idè og lage boller. Også kan du jo kjøpe noe take away idag, og leie en koselig film. Og kose deg med god mat, bolle og brus og en god film under teppe :)

Høtes egentlig veldig nydelig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Lykke til med engelsken! Her er to linker til gratis oversetter program. Jeg bruker mest tritrans, men hender jeg finner ord i den andre hvis det ikke står i tritrans.

http://www.freetranslation.com/

http://www.tritrans.net/indexno.html

Håper de kan være til nytte.. Ellers er Clue veldig bra, men det koster penger..

Krysser fingrene for at det er spire i magen!!! :hoppe:

Ha en fiiin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Golden Girl :klemmer:

Nå har forkjølelsen tatt meg helt. ligger på sofan, helt utkjørt, hodeverk å tett i nesen. Åså er mannen enda på skolen åå kan ikke dille med meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når du blir så dårlig midt i eksamenstida da.. Håper du blir fort bra.

Kjedelig med den engelsken din da, men har en liten følelse av at du klarer deg kjempebra uansett. Du virker som er sterk og sta jente som klarer det du vil ;)

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her e vi bare blitt dårligere i dag :( Helt tett i alt av kanaler. Men feberen er borte, hadde litt feber i går kveld :sjenert:

Må er mannen gått for å ha eksamen, håper at det går bra :)

Den effektive helga jeg sku ha med å gå tur å begynne på julenedvasken ser det ikke ut som det bli noe av nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er formen bedre. sovnet halv ni i går å sov til 9 i dag, så fikk sovet av meg det meste.

Jeg skulle rydde på matlageret/kottet vårt i dag. Har masse masse tørrvarer der inne, men under en melpose der var det masse masse bitte bitte små dyr :tristbla: Å når jeg så nærmere på ting der inne så var de over allt :sinna: Å da mener jeg alt :sukk: måtte hive matvarer for flere tusen kroner. Man blir kvitt disse dyrene ved å støvsuge de bort, og fryse de ned. Kunne ikke vaske pga de liker fuktigheten. Alle renhetsinstinkter i meg likte ikke dette.

Men vi fikk en real oppryddning hvertfall. Tror vi heiv 4 eller 5 svarte søppelsekker, en del var jo mat da :( Men Disse ekle dyrene var jo kommet i det meste, så vi må fryse ned det meste vi hadde til og bed alle brettspillenen våre :fnise: Så de får ligge der i to døgn.

Men når jeg fikk vaske ånden over meg forsatte jeg i hele leiligheten. Vasket ut av skapene på kjøknet, bak kjøleskap og komfyr. Støvsugte så hele leiligheten og vasket på sikkelig gammelt dagsvis gulvet. På alle 4 med grønnsåpe :fnise:

Når vi først begynte på denne rengjøringen så flyttet vi sofan til andre ende av stua. ikke helt fornøyd med det slik men orker ikke flytte på det igjen i kveld, fikk i det minste vasket godt der de sto :fnise:

Må skal jeg bare skifte på senga å sette på en maskin med det, resten av kvelden blir på sofan med sykt god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Å fy så kjedelig!!! For en jobb, det var jammen litt av en innsats!! Bra du fikk ånden over deg så det ble noe bra ut av det da. Deilig med nyvasket kåk!! :Nikke:

Nå får du koose deg og nye søndagskvelden - og være fornøyd med dagens innsats!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...