Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Det er kommet masse snø i løpet av natta :hoppe:

Skal slappe av hjemme til i 13-14 tiden tenker jeg, så vil jeg gå å handle før jobb kl 15 :) Skal jobbe hele helgen, vanligvis syns jeg det er et ork. Men tror det vil hjelpe meg å koble ut fra mine egne sorger. De som er innlagt i psykiatrien har som oftest større problemmer enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl

:troest: Du skal se det lykkes for dere til slutt! :) Godt å se vårt kjære fruktbarhetsorakel Flickan har kommet til unnsetning! :Nikke:

Ønsker deg en fin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ei lang arbeidsvakt på meg dette. Kom på jobb kl 15 som kveldsvakt, dukket aldri opp ei av nattevaktene så jeg skal gå den også. Så ikke ferdig før 07.30 i morgen! Får håpe det blir gode penger ut av det å at jeg holder meg våken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sov i underkant av 3 timer når jeg kom hjem fra vakt. Snøen har jo kommet i stavanger så hele nabolaget av unger var samlet i hagen å lekte (les:hylte) så har ikke sovnet igjen. Men men, får ta en tidlig kvel i dag, jobb igjen i morgen!

Fått pakket inn noen gaver, så godt fornøyd med det :)

Begynt litt med mannens pakke kalender også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar barna må inn snart, slik at du får ei god natts søvn. :klemmer:

Så flink du er med adventskalender til mannen! :yvonne: Mannen her i huset syns visst at adventskalender til vaksne berre er teit. Dumme mannen. :sur: Godt du har funne deg ein "skikkelig" ein. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jeg har alltid laget pakkekalender til mannen, men i år har jeg faktisk bare kjøpt flaxkalendere - en til oss begge.

Håper du får sove godt i natt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar barna må inn snart, slik at du får ei god natts søvn. :klemmer:

Så flink du er med adventskalender til mannen! :yvonne: Mannen her i huset syns visst at adventskalender til vaksne berre er teit. Dumme mannen. :sur: Godt du har funne deg ein "skikkelig" ein. :fnise:

Sikkelig å skikkelig, mannen syns også at det er litt unødvendig. Men nå kjøper vi ikke julegave til hverandre i år, så syns det er koselig å gi han litt hver dag, men blri fort dyrt :fnise: Skal prøve å få til noen "nyttige" og bruks gaver så blir han litt fornøyd ;)

---

Forresten så er det en svak svak strek på eggløsningstesten i dag. så skal teste igjen i morgen, tror den kommer snart. Merker det også på sekret at det er mer eggløsningsaktig!

Drikker på grape jucie og skal ta litt slimløsende hostesaft i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimløsende hostesaft..?? :ler: Her tas alle midler i bruk ser jeg!! :ler:

Ha en fin søndag! :klem:

hehe ja her må ting brukes :) er mange som sider de ble gravide når de brukte ting som kunne løse opp slimhinnene, så grapefrukt og slimoppløsende hostesaft er da tingen :)

Greit å gjøre veien lettes mulig for de små svømmerne, spesielt når de mulig er litt "slappe" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

slimløsende hostesaft ja.. Kanskje jeg skal prøve det denne PP jeg også, hadde litt glemt av det jeg..

Har du kommet deg etter maratonhelgen på jobb? Jeg hadde nok gått ned for telling hvis jeg måtte ha tatt nattevakt etter senvakt :sjenert: Er ganske imponert :Nikke:

Håper du får en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

slimløsende hostesaft ja.. Kanskje jeg skal prøve det denne PP jeg også, hadde litt glemt av det jeg..

Har du kommet deg etter maratonhelgen på jobb? Jeg hadde nok gått ned for telling hvis jeg måtte ha tatt nattevakt etter senvakt :sjenert: Er ganske imponert :Nikke:

Håper du får en strålende dag :klem:

Hadde glemt det med hostesaften selv, vet jeg prøvde det i en pp i begynnelsen men det er jo over 1 år siden nå alt. Så nå får vi prøve igjen :)

Jeg har kommet meg etter arbeidshelgen, faktisk har hele meg kommet seg så sykt etter jeg økte dosen med stoffskifte medisin. Orker liksom ting og ikke minst er :sengekos: lysten tilbake :hoppe: Det er mannen glad for :gjeiper:

Var på skolen 08.30 i dag, skal sitte å lese på bibloteket i hele dag. Masse mat, kaffe, te, kakao med og mannen min ikke minst :Hehe: Så ingen grunn til å stikke hjem. Mannen tror forresten jeg er veldig flink her siden jeg skriver så mye på datan, sko bare vist det er KG, fb og msn :fnise: Men litt notatskriving blir det innimellom :)

Har lovet mannen en tur rundt mosvannet i dag, er nydelig vær :) Har ikke klart å gå tur/trene på mange mnd, så blir koselig :)

Ønsker alle en strålende dag :klemmer:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hostesaft ja..ikke så dumt nei :)

Lykke til i denne PP....så får vi håpe at spiren sitter denne gangen :jepp:

Når forventer du IKM da?

Jeg er i min 2pp og har eggløsning i disse dager og forventer IKM den 12.12...

Endret av Iselin87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FB= facebook :)

Nå er det tvkveld :) Sittet på skolen fra 08.30 til 17.30 minus 1 time da vi var på tur rundt mosvannet, så veldig fornøyd med dagens innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av negative eggløsningstester :(

Håper på El i morgen, da er det ca 32 dagers syklus.

Har hatt dumme sykluser i det siste, før 28 nå 31 og 32 :sinna:

Legetime hos gyno hvertfall i morgen :)

sitter forresten på skolen enda å leser :) Kom her 08.30 i dag også, vært to super effektive dager :hoppe:

Hostesaft ja..ikke så dumt nei :)

Lykke til i denne PP....så får vi håpe at spiren sitter denne gangen :jepp:

Når forventer du IKM da?

Jeg er i min 2pp og har eggløsning i disse dager og forventer IKM den 12.11...

Koselig med besøk av nye :)

Litt usikker på når ika er denne mnd da EL ikke har vært enda, men mulig det er den 10.12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...