Nique Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #701 Del Skrevet 19. mars 2012 Undertøysshopping. Langt ord, lang handling. Etter at jeg fant riktig bh-størrelse, dvs, etter at Nótt fant riktig størrelse for meg, så har det blitt særdeles vanskelig å finne pent undertøy. Men ikke umulig. I dag har jeg trålet 4 forskjellige butikker, og vært i prøverommet i hver eneste en ( du verden som jeg hater prøverom, grellt lys = lite flatterende Nique, føler meg ikke vel). Det finnes mye pent undertøy der ute, men det hjelper ikke når det enten er størrelse 70b med gel-innlegg, eller 95c med både fancy farge og mønster. Min størrelse? Nei, vi har da en hvit enkel her. Eller i svart. Kanskje. Jeg må innse at når budjettet er stramt, så blir resultatet deretter tydeligvis. Ihverfall for en dd/e-cup. Men jeg fant da en jeg likte, og som passet, tilslutt. Så får man heller leve med at den ikke kommer som sett, og heller finne passende tilbehør andre steder. Det gjorde jeg forsåvidt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mars 2012 #702 Del Skrevet 19. mars 2012 Så bra at du fant deg noe du kunne bruke. Og du, et godt tips er å gå innom en god undertøysbutikk; LaLina eller Change er gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mars 2012 #703 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg hadde også sansen for change, og fikk riktig størrelse og god hjelp til mange fine bh'er, men enig i at budsjettet bør være tilstrekkelig på bh-shopping. For makan til priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mars 2012 #704 Del Skrevet 19. mars 2012 Heisann! Jeg ramlet innom her, og fikk lyst til å si hei Egentlig fint å se at det ikke bare er meg som har bommet på bh-str i mange år, og det er helt supert å kunne få hjelp til å finne riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #705 Del Skrevet 19. mars 2012 Så bra at du fant deg noe du kunne bruke. Og du, et godt tips er å gå innom en god undertøysbutikk; LaLina eller Change er gode tips. Jeg hadde også sansen for change, og fikk riktig størrelse og god hjelp til mange fine bh'er, men enig i at budsjettet bør være tilstrekkelig på bh-shopping. For makan til priser Dere har så rett begge to Change har mye pent, men budsjettet bør være litt høyere enn forbruket jeg hadde i dag tenker jeg. Skal jeg først dit, så vil jeg ikke at prisen skal være det største hinderet Heisann! Jeg ramlet innom her, og fikk lyst til å si hei Egentlig fint å se at det ikke bare er meg som har bommet på bh-str i mange år, og det er helt supert å kunne få hjelp til å finne riktig. Velkommen Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha bommet så grovt selv på størrelse, over så lang tid, men jeg ser jo selv hvor pent det sitter nå, i forhold til tidligere. Og jeg har ikke brukt for liten størrelse, for å si det slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mars 2012 #706 Del Skrevet 19. mars 2012 Velkommen Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha bommet så grovt selv på størrelse, over så lang tid, men jeg ser jo selv hvor pent det sitter nå, i forhold til tidligere. Og jeg har ikke brukt for liten størrelse, for å si det slikt Det hadde jeg! Så fikk jeg shoppehjelp av en kusine: og vips hadde jeg gått ned 2 str i klær, og opp 2 cuper i bh! Fantastisk shoppedag for meg som hater å shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #707 Del Skrevet 19. mars 2012 Det hadde jeg! Så fikk jeg shoppehjelp av en kusine: og vips hadde jeg gått ned 2 str i klær, og opp 2 cuper i bh! Fantastisk shoppedag for meg som hater å shoppe Rart det der, har inntrykk av at mange kvinner er for kritiske til seg selv, og kler seg i for store klær (jeg ser oftere det, enn det motsatte). Jeg har også fått klesråd av både venninne og søstrene mine, og gikk ned i klesstørrelse, og fant klær som sitter, istedet for å henge. Jeg hadde for liten cup, men altfor stor omkrets på bh-en,forresten, dårlig kombo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mars 2012 #708 Del Skrevet 19. mars 2012 Rart det der, har inntrykk av at mange kvinner er for kritiske til seg selv, og kler seg i for store klær (jeg ser oftere det, enn det motsatte). Jeg har også fått klesråd av både venninne og søstrene mine, og gikk ned i klesstørrelse, og fant klær som sitter, istedet for å henge. Jeg hadde for liten cup, men altfor stor omkrets på bh-en,forresten, dårlig kombo. Bra vi har folk rundt oss som tør å gi oss ordentlige råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #709 Del Skrevet 20. mars 2012 Da har jeg tatt meg sammen og bestillt tannlegetime. Har en visdomstann som gir meg problemer, så nå blir det vel antibiotika til betennelsen er borte, så blir det fjerning av tannen. Tannlege...yay.. Men det er bedre enn å gå rundt med smerter i både kjeve, bihule og hode. begynner å bli noe plagsomt, skal innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #710 Del Skrevet 20. mars 2012 Hihi, det kom en ansatt på stedet, til meg, og spør om han har vist meg lysene på himmelen utenfor. Jeg blir litt satt ut, svarer litt forfjamset at nei, det har han ikke. så ber han meg bli med utenfor, peker på noe jeg tror er stjerner, og forklarer at dette er faktisk Mars og Venus vi kan se. Så går han. Jeg får ta hans ord på det, det var fin info å få Da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. mars 2012 #711 Del Skrevet 20. mars 2012 Da har jeg tatt meg sammen og bestillt tannlegetime. Har en visdomstann som gir meg problemer, så nå blir det vel antibiotika til betennelsen er borte, så blir det fjerning av tannen. Tannlege...yay.. Men det er bedre enn å gå rundt med smerter i både kjeve, bihule og hode. begynner å bli noe plagsomt, skal innrømme det. Jeg har tannlegeskrekk og har ikke vært der på snart 10 år..... Må bare spare meg opp litt penger, så har jeg en avtale med en venninne at hun skal bestille time for meg.. og helst være med meg.. :gjeiper: Så syns alle som bestiller tannlegetimer på egenhånd er tøffe.. Hihi, det kom en ansatt på stedet, til meg, og spør om han har vist meg lysene på himmelen utenfor. Jeg blir litt satt ut, svarer litt forfjamset at nei, det har han ikke. så ber han meg bli med utenfor, peker på noe jeg tror er stjerner, og forklarer at dette er faktisk Mars og Venus vi kan se. Så går han. Jeg får ta hans ord på det, det var fin info å få Da lærte jeg noe nytt i dag også. Dersom det var de to veldig klare "stjernene" som står veldig tett om dagen, så har jeg også fått forklaring på at det er Mars og Venus.. Så da er det vel sant da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #712 Del Skrevet 21. mars 2012 Da var jeg ferdig hos tannlegen. Har fått antibiotikakur og time til operasjon for fjerning av dustetannen. Blir nok bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. mars 2012 #713 Del Skrevet 21. mars 2012 Blir helt klart bra til slutt, er bare kjipt før det er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 13. april 2012 Forfatter #714 Del Skrevet 13. april 2012 Da er det 2 uker siden jeg fikk operert ut tannen, alt vel nå, selv om det ble en uke med smertestillende, suppe, most banan og yoghurt. Prøvde påskegodt helgen etter, det ble det igrunnen ganske lite av Ifølge tannlegen, når jeg var innom for å ta stingene 11 dager etterpå, så ser det veldig bra ut, siden jeg ikke har problemer med å gape høyt. Det var da enda godt. Første helgen fikk jeg knapt nok lillefingeren inn mellom over- og underkjeve.. Bursdagen min har forbigått, i stillhet. Det er forsåvidt ikke så uvanlig, siden den ofte faller rundt påske. Jeg tilbragte ettermiddagen og kvelden på jobb, så det hadde ikke utgjort så veldig stor forskjell uansett. Det er ikke mye som skjer egentlig, dagene går forbi i stillhet, mellom jobb og hjemme. Kunne tenkt meg litt action snart Jeg strikker da. Som en gal. På teppe-prosjektet mitt. Nå begynner jeg å nærme meg avslutning, heldigvis, og jeg kommer aldri til å hive meg på et slikt prosjekt igjen. Nevah Men det blir grådig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. april 2012 #715 Del Skrevet 13. april 2012 Strikker du teppe??? Hvilke farger? Hvilken oppskrift?? Vil veldig gjerne se bilder, vurderer nemlig å strikke teppe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. april 2012 #716 Del Skrevet 13. april 2012 Lunsj neste helg? Alt for lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 14. april 2012 Forfatter #717 Del Skrevet 14. april 2012 Lunsj neste helg? Alt for lenge siden sist! Neste helg tror jeg nok vi kan få til, hvis vi tar det søndagen. Lørdag er det dugnad i sameiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. november 2012 Forfatter #718 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg har ikke vært her siden april? Vel, fremover blir jeg nok mest i andre boken min fremdeles, prøving og graviditet tar mye av fokuset desverre, og høsten har vært noe intens med oppstart av IVF og alt det medførte. Og jaggu klarte vi å få det til å sitte på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. november 2012 #719 Del Skrevet 26. november 2012 Gratulerer! Så herlige nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. desember 2012 #720 Del Skrevet 4. desember 2012 Gratulerer såå mye!! Har jo fulgt deg her inne for lenge siden, men såg deg plutselig igjen her Så gøy!! Gla på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå