Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?


Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ett års bryllupsdag i dag. :gratulerer:

Lunsj på Fridays, og vi har besøk av svigerfar :)

Blir en rolig kveld antar jeg. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Helgen begynner å synke inn, særskilt når jeg får vite om kollegaer som savner noen av sine. Det er ikke nærmeste kollegaer, for all del, men man får enda en oppvekker på at tragedien har rammet så mange mennesker.

-----------------------------------------

Venner som ble kalt ut for å bistå med redningarbeidet mens kaoset holdt på som verst, kollegaer som settes inn ekstra vakthold.

Telefoner fra slekt og venner i både innland og utland, som panisk vil forsikre seg om at ingen av oss var på jobb og at vi har det bra.

Vantroen når man stod opp lørdags morgen og leste siste nytt.

Det er helt vanvittig.

Også her,i det generelt så fredelige, lille Norge.

Mulig jeg er naiv, men jeg trodde ærlig talt ikke noe slikt kunne skje her.

Men det skal tydeligvis bare en ekstremist til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2.5 uke til ferien begynner. Det føles som en liten evighet.

Men det er betraktelig nærmere nå enn det var i mai :fnise:

For i mai bestilte vi oss sydentur. For overnevnte ferie.

Ikke lenge, bare 8 dager. 2 grunner til det, ene er økonomien. Det må vi bare innse, at når man nylig er blitt huseiere, med tilhørende boliglån, så kan man ikke tømme sparekonotoen.

Det andre er vårt firbente familiemedlem. Hun må da også få pass når vi er borte.

Lillesøster har åpnet huset sitt som pensjonat for henne, og der får hun møte både andre katter og en hund. Spennende :)

Katten ja.

Hun går da ute og koser seg.

Vi trodde en stund at hun terroriserte hundene i nabolaget, for hun drev regelrett jakt på dem når de var ute. Men dengang ei. Ene naboen stoppet med hunden sin når hun fulgte etter, og katten var frempå og snuste og hilste som verst.

Mistenker nesten at hun kommer fra et hjem hvor det også har vært hund.

Jakter gjør hun med stor iver. Vi har en stor åker rett ved siden av borettslaget, og rett som det er ser man henne komme løpende derfra med en levende mus, som hun så knasker i seg :eeeh:

Enkelte dager hun kommer hjem er hun skikkelig feit :biggrin: Overhørte en samtale mellom noen barn i nabolaget her en dag, hvor den ene ville løfte opp katten;

1.b; du må ikke løfte henne.

2.b; hvorfor ikke det?

1.b; hun er gravid

Jaha ja :roll:

Ferie..snart..

Kjenner jeg er litt i feriemodus allerede.

Det er så stille på jobb, så jeg sitter og strikker mesteparten av dagen.

Nåværende prosjekt er et keltisk-inspirert teppe.

Mistenker at jeg kommer til å holde på en stund gitt. Er vel ferdig med 1/7 nå, første gang jeg prøver meg på dobbelstrikking. Utfordring, men morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en koselig ettermiddag. Det var moro å hjelpe deg med å finne bh. :)

Veldig kjekt, og det ble godt mottatt i heimen også :D

Fornøyd med innkjøpet selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til ferie. Om to uker sitter vi forhåpentligvis enten ved bassenget eller på stranden og koser oss.

Snaaaart..

Ellers har både jeg og mannen tatt steget inn i treningssenterets verden.

Så langt går det bra, om enn med litt ømme muskler som resultat :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferien har begynt. Og høsten har kommet.

Ihvertfall på natten :)

Det gjør meg ikke så mye, men jeg kjenner jeg er litt lei av å måtte være den som tar ferie i august/september, fordi alle andre bestemmer seg for ferie før jeg og mannen får valgt.

Siden vi er to i samme firma, på forskjellige steder, så er det mange hensyn å ta for oss, hvis vi skal ha ferie samtidig.

Og dette med mine kollegaer som kjører sine ønsker først, jeg kjenner jeg har det litt i vrangstrupen etter de siste 3 årene.

Jeg lider desverre av snill-pike-syndromet, så hvis noen bare må, og har ikke mulighet o.l, så gir jeg meg, for det er nok ikke så farlig for min del :roll:

Uansett, om en uke har vi forlatt landet til fordel for sol og varme og bad.

Reiseklar? Hvem jeg? Neeeiiida :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vært hos frisøren i dag, og klippa av meg 2/3 av håret mitt.

Det er faktisk ganske mye, tatt i betraktning lengden jeg hadde, men det går da (nesten) til skuldrene. Fancy-smanchy.

Da har jeg prøvd det og :)

Hadde planlagt å farge det egentlig, men 2500 for jobben, det ble i meste laget for min del.

De pengene går på ferien vår i stedet.

Bare to dager til nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se nye frisyren din. Og ja det er mye når det gjeldeer lengden på håret ditt. Imponert over stuntet ditt, men det gror jo ut igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til å se nye frisyren din. Og ja det er mye når det gjeldeer lengden på håret ditt. Imponert over stuntet ditt, men det gror jo ut igjen da.

Det er nettopp det, håret gror ut igjen uansett :)

Kult med hårforandringer. Håper jeg får se den nye frisyren snart. :)

Det får du rett etter ferien :)

God tur! :)

Takker, sitter utålmodig og venter på hun som skal hente oss 14:30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...