Gå til innhold

Livet i Avonlea

Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også til tider. Jeg velger å tro at det er hormoner og venter så tålmodig jeg kan på at det går over når jeg har det sånn. Men det er jo ikke noe gøy når det står på.

Håper du hadde en fin og avslappende helg, og at humøret er på topp denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

En avslappende helg og så to sliiitsomme dager på jobb.

Men i dag har jeg håp om en rolgiere dag der jeg kan få ryddet opp i alle "skulle ha fått gjort" småtingene.. :)

I går kveld monterte vi opp barnevogna. Veldig gøy :) Men også litt rart siden jeg fremdeles ikke føler meg "spesielt gravid". Skulle ønske det syntes snart. Nå ser bare ut som jeg er en god del tykkere enn jeg egentlig er, men gravid kunne man nok ikke gjette at jeg var.. Tønnefasong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare vent så popper plutselig magen ut. Min mage vokste urimelig fort rundt uke 25-28, nå har jeg en kjempemage og vralter avgårde som bare gravide kan.. Lurt å ta det litt med ro i trapper, da jeg ikke kan se trinna lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro man kan se en god forskjell på oss over juleferien, ja. Kanskje særlig på deg, siden det ikke er så tydelig enda!

Håper du har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Takk for hilsen.

Jeg har desverre en tung dag. Min mor er lagt inn på sykehus med misstanke om kreft. Min far har allerede uhelbredelig kreft. Så jeg synes ting er rimelig tungt om dagen.

Og hodepinen er ikke akkurat blitt bedre av alle bekymringene..

Men jeg har i alle fall det lille sparkende livet i magen å glede meg over.. Og vet at han er et lyspunkt for foreldrene mine også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid en påkjenning når noen av ens nærmeste blir syke - og kreft er en tilstand som er skremmende. Håper at mistanken om kreft viser seg ubegrunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Takk for hilsner!

På tide jeg tar meg sammen og KGer litt igjen kjenner jeg.. :)

Orker ikke å skrive om sykdom å bekymringer i dag. I dag skal jeg konsentrere meg om at det er fredag og nydelig vær. Og at den lille i magen begynner å ta så mye plass at jeg tror det er like før det begynner å synes -selv på meg ;)

Ha ein fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Ja, det er gøy med synlig mage. Nå gleder jeg meg til den blir "skikkelig synlig" (foreløpig er den bare på "jeg lurer på om.." stadiet av synlighet)

Jeg føler meg mest komfertabel i store gensere, men håper jeg blir klar for trange gensere når mangen blir mer tydelig..

Livet kjennes bra i dag. Man venner seg på en måte til usikkerheten mhp sykdom og uvisshet også. Siden jeg allerede har vært gjennom kreftutredning med pappa har jeg mye mer tolmodighet nå.. Vet at ting tar tid og at det ikke er slik at all ting blir klart bare man får svaret på neste prøve.

I går var jeg skikkelig nedfor pga jobben, men kom raskt på hvor tåpelig det er å la slike ting bry en så mye. Og i dag tidlig har jeg snakket med en kollega som irriterte seg over samme sak og det var også deilig å vite at det ikke bare var jeg som ikke likte det som skjedde i går.

Og jeg har fått godkjenning på juleferien av sjefen. Får lov til å ta fri alle dagene jeg hadde bedt om! :) Tror han skjønner at jeg TRENGER ferie nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnneShirley

Takk for alle hilsner. Det varmer veldig.

Jeg kjenner en stor ro i dag. Deilig å kjenne at klumpen i magen løsner -om så bare for en liten stund. Bekymringer i "hodet" er enklere å takle enn de som det føles som sitter i hele kroppen.

Den lille i magen sparker livlig i veg etter noen rolige dager, så det er også deilig å kjenne. Og ute er det mildt og fint vintervær.

Ah! Godt at livet kan nytes "mellom slagene" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på. Har sett deg her og der og elsker navnet ditt. Anne Shirley og Green Gables er en favoritt her i huset.

Trist med foreldrene dine. Men masse gratulasjoner med :gravid:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...