Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Et nytt år har startet.

Takk for mange hyggelige ord i dagboka mi for 2008.

Jeg håper å se seg i min nye dagbok også.

Og så vil jeg ønske deg

Et riktig godt nytt år :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Godt nytt år!

Da er jeg tilbake -nesten. Sitter på jobb og dingler. Ble syk i natt.. Noe som går.. Noe med spying og diare -moro!

Problemet er at jeg skal reise på kurs i dag. Et kurs jeg virkelig TRENGER. Så derfor sitter jeg her og surrer.. Og lurer på hvordan jeg skal holde ut. Har vært her i 45 minutter og tatt 5 turer til toalettet, så jeg synes ikke det er spesielt lovende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år.

Uff så kjedelig med oppkast og diare da. Håper det gir seg fort slik at du får med deg kurset. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Som de skarpeste sikkert alt har gjettet ble det ikke noe kurs på meg. Ca ti minutter etter at jeg skrev forrige innlegg i dagboka mi, hang jeg over en utslagsvask å spydde.

Først nå har jeg karret meg såpass opp av senga at jeg har skrudd på PCen litt igjen (og det sier det meste). Ja, ja.. Ikke noe å få gjort med det.

Får karre meg på jobb igjen i morgen å høre om sjefen har noen geniale ideer til hvordan vi kan få dyttet i meg noen kunnskaper uten dette kurset ;) Det er ennå drøyt 8 uker igjen til jeg går ut i permisjon, så det er best jeg finner en måte å gjøre nytte for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Morn igjen folkens!

Da er jeg i alle fall tilbake på jobb. Noe redusert, men oppegående :)

Har fått kursdokumentasjon av snille kollegaer og sitter og "selvstuderer" litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

:klemmer: til deg også skravla :)

Nå har jeg inntatt en lunch bestående av hele to klementiner og en banan :spise:

Og er tilbake til bøkene.. Får prøve å konsentrere meg her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Det er fredag!! Og jeg er uslitt etter en todagers arbeidsuke, så nå skal det bli godt med helg!

Gleder meg til energien (forhåpentligvis) vender tilbake snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneShirley

Så hyggelig med besøk av deg også Imli :)

Termin er 3. april :babygutt: Synes det er ganske sprøtt å ha kommet til tredje trimester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, :)

Jeg vet ikke om tanken har slått deg også, men jeg har tenkt "tenk om babyen blir en aprilsnarr?" :ler:

Kjipt å lese om at du var syk. Oppkast med diare er ille nok når man ikke er gravid...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...