Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley
:klem:

:klem: Ingen bedre start på dagen enn å motta en klem :)

I dag er jeg så sliten at jeg nesten sitter her og sover allerede.. Takk og pris for at dette er årets fjerde siste arbeidsdag for min del.

Julegaven til bestemor ligger innpakket ved siden av meg -klar for å postes i lunchen. I dag er -så vidt jeg har skjønt- siste dato for å sende ting man vil være sikker på å få frem før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne å skille klart mellom det du MÅ gjøre og det du BURDE gjøre. Bruk kreftene på det du må gjøre selv. Alt som burde vært gjort får du overlate til andre, eller så får du late som det ikke eksisterer. Verden går ikke under selv om ikke alt er perfekt. Det aller viktigste er jo at du tar vare på deg selv og den lille... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg må ikke gjøre noe og gjør egentlig heller ikke noe (annet enn å være på jobb noen timer om dagen.. føler ikke jeg gjør noe her heller.. :sjenert: )

Bare soving og bekymring på meg.. :sjarmor:

Men den lille sparker i veg, så han har det nok bra :)

Nå leeeengter jeg ettet å få dra hjem å sove her.. Takk og pris for at juleferien er veldig nær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god og avslappende kveld!

Bekymringer i seg selv kan være ganske så stressende, og selv om de ikke hjelper for noe, er det ikke lett å slutte med å bekymre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Takk for ønsket om en avslappende kveld.. Skal nok flate ut på sofaen ca 5 minutter etter at jeg kommer inn døra hjemme ;)

Og jeg skulle gjerne latt være å bekymre meg. Min mor forsøkte til og med å "beordre" meg til å ikke bekymre meg for henne ;) Men sånn fungerer det bare ikke når folk man er glad i er alvorlig syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ihvertfall ikke beordre deg til å legge vekk bekymringene. Da ville jeg ha kastet stein i glasshus. For jeg er en sann mester i å bekymre meg. Det er ikke lett å legge vekk bekymringene. Men du får gjøre så godt du kan. Ta en dag av gangen, og hvile deg mest mulig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Håper sofaen tok vel imot deg i går :)

Det gjorde den :) Jeg har tilbragt 12 timer til sengs i natt! Så i dag tenker jeg at jeg skal klare å gjøre fornuftige ting.. Sånn fram til lunchtider i alle fall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

I dag er min siste arbeidsdag i år!! :danse:

I kveld blir det middag hos svigers -gaveavleveringsbesøk.

Ønsker dere alle en fortsatt fin førjulstid (selv om det er gode muligheter for at jeg dukker opp igjen her inne før jul jeg også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper da at vi ser mer til deg før jul. Men uansett får du kose deg og hvile mest mulig i juleferien. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og god ferie! (Hvis det ikke er ferie enda, kan det ikke være lenge igjen.)

Håper også at du stikker innom igjen, men mest av alt at du får en flott jul med familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneShirley

Jeg kunne ikke dy meg for å kikke innom når jeg først var på nett og sjekket mailen ;)

Her er juletreet pyntet og mannen holder på å lage noe riktig godt på kjøkkenet. Kjenner julestemningen snike seg inn.

Ønsker dere alle en riktig god jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...