Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Jeg har (omsider) kommet til at jeg er klar for å opprette en KG-dagbok.

Om jeg ikke akkurat bor i Avonlea, så har jeg akkurat flyttet til et norsk småsted -mitt hjemsted. Samtidig har jeg omsider klart å bli gravid (etter ca 2 års prøving). Det er med andre ord mye nytt som skjer i livet mitt for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Så hyggelig å bli møtt av første hilsen i dagboka si en mandags morgen :)

Håper du hadde en fin helg også Bettie!

Jeg har nikost meg med å gå i "lavfjellet", dvs i fjellbjørkeskog på ca 900-1100 m.o.h. Høstfargene hadde begynt å komme og sola skinte fra blå himmel -herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Da er signaturen min fikset, så linken faktisk fører til dagboken. Skjønner ikke hva jeg surret med da jeg laget den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Tenkte jeg fikk hilse på - av flere grunner. Jeg er fem dager etter deg graviditetsmessig og nicket og bildet ditt gir veldig gode assosiasjoner. Jeg har elsket Anne of Green Gables siden jeg var rundt 14 og til neste år drar jeg til PEI for å oppleve "Avonlea" på ordentlig. Jeg har sikkert lest bøkene et tosifret antall ganger og sett filmene flere ganger enn det som er sunt. :fnise:

Anyway, ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Hei,

Tenkte jeg fikk hilse på - av flere grunner. Jeg er fem dager etter deg graviditetsmessig og nicket og bildet ditt gir veldig gode assosiasjoner. Jeg har elsket Anne of Green Gables siden jeg var rundt 14 og til neste år drar jeg til PEI for å oppleve "Avonlea" på ordentlig. Jeg har sikkert lest bøkene et tosifret antall ganger og sett filmene flere ganger enn det som er sunt. :fnise:

Anyway, ha en god dag.

Så gøy!! :)

Jeg har også lest de bøkene utallige ganger. (og gleder meg til å se filmene på nytt i høst når vi får opp projektor hjemme ;) )

Og jeg har også store planer om å komme meg til PEI en gang (litt uvist når -mannen er ikke helt overbevist ennå ;) ). Du får rapportere tilbake når du har vært der, så jeg kan glede meg ennå mer til det blir min tur.

Kjempegøy å "hilse på deg". Vi snakkes mer etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Det er ikke så enkelt å være ny i en jobb og ikke skjønne så mye ennå.. Og lure litt på hvordan man egentlig skal lære noe når man føler seg relativt overlatt til seg selv.

Særlig ikke når man samtidig vet at man snart skal fortelle at man var gravid i det man begynte.. Sukk!

(og før dere halshugger meg: vi hadde prøvd i nesten to år og ble derfor svært overrasket da det plutselig klaffet akkurat nå som det "egentlig ikke passet lengre" -men vi ble veldig glade, selvfølgelig :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Det er fredag..! Det er fredag! Syng med "fredag, fredag, fredag!" ;)

Jeg skal på fjellet og nyte høstfargene i morgen... :foto: Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei AnneShirley.

Gratulerer med graviditet. Jeg kan tenke meg at du er glad siden det har klaffet etter to år. :)

Ha en fin helg, det hørtes herlig ut med fjelltur. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Hyggelig med besøk av deg også Elastica. Ja, både jeg og mannen er veldig glade (og lettet). Og helga var herlig. Klar himmel, sol og begynnende høstfarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du, du skal glede deg over graviditeten, og ikke bekymre deg over hva de mener på jobben. De takler det sikkert greit, for det er nå noe som er helt naturlig at skjer, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...