Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Takk for besøk Holly Hobbie :)

Ja, jeg er kjempeglad over å endelig ha kommet hit. 13 uker i dag!

Og naturen her er vakker.. Og det er "mye av den". Jeg har bare bodd her en kort kort stund (ca siden jeg ble gravid, faktisk) så jeg er fremdeles i "tilvenningsfasen". På en del områder savner jeg byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :goodbye:

Jeg kom over dagboken din i går. Vi er jo akkurat like langt på vei! Morsomt at du har fått høre hjertelyden. Det skulle jeg gjerne gjort også, men det ser ut til at første kontakt med babyen blir den ordinære ultralyden. Det føles lenge å vente, men jeg prøver å smøre meg med tålmodighet. Jeg ser også for meg at alt blir mer virkelig når man har fått høre eller se at det virkelig bor noen der inne.

Lykke til videre, og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Så gøy å møte en "termin-tvilling", Ninen :)

Jeg synes også det er lenge til ultralyd (blir først i november), men det var STORT å høre hjertelyden.

Ja, det var deilig å passere 12 uker, *Mim*. Nå gleder jeg meg til hver uke jeg "tilbakelegger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Så hyggelig å bli møtt av flere hilsner i dagboka si en mandags morgen.. :)

Jeg har hatt en riktig fin helg og formen er super. Du svinger jo straks 13 ukers merket du også Alice.

Vi har planer om å fortelle nyheten til foreldrene våre denne uka (har villet vente til svigers var klar for besøk i stedet for å ta det over telefonen).

Så i løpet av neste uke tenker jeg "resten av verden" blir informert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville heller ikke ta det over telefon, så jeg skjønner dere godt der! Deler av familien vår vet det faktisk fortsatt ikke, men får vite det straks de kommer hjem. Vi hadde jo tenkt å fortelle det til alle samtidig, men så lot det seg så vanskelig skjule lenger...

Lykke til med å spre nyheten til de nærmeste! Det er koselig å se hvor glade folk blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Lykke til med å spre nyheten til de nærmeste! Det er koselig å se hvor glade folk blir :)

Takk, takk.. Blir ikke før til helgen, da.. Så "hovedspredningen" vil ikke bli før i neste uke. Skal bli litt godt å få "katta ut av sekken" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 13 uker og lykke til med "spredningen". :) Det er et evig dilemma dette med å vente. Man vil jo så gjerne rope det ut så hele verden hører det, men så skal man liksom vente da. Selv har jeg ikke overholdt den venteregelen med de nermeste. Jeg har tenkt som så at man får dele både gleder og sorger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley
Jeg har tenkt som så at man får dele både gleder og sorger.

Absolutt. Jeg kunne godt finne på å fortelle de nærmeste med en gang, for om vi mistet før 12 uker ville vi nok fortalt dem likevel.

Men svigers har vært usedvanlig opptatt i det siste. Så slik blir det. Men snart er nyheten ute :)

I dag er forresten en skikkelig trist dag. Jeg har sovet for lite, har vondt i hodet, ute regner det og humøret mitt er labert.. Ingen inspirert dag -foreløpig i alle fall- man kan alltids håpe på at ting snur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som vil glede seg med dere.

Noen dager er grå og våte, og da er det kanskje like greit å krølle seg opp i en god stol og bare la det regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneShirley
Noen dager er grå og våte, og da er det kanskje like greit å krølle seg opp i en god stol og bare la det regne.

Absolutt. Det gjorde jeg i går kveld. Med en kopp kaffe og en bolle :)

Både vær og humør snur - jeg lover! :)

Været er like ille, men humøret er på bedringens vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

God morgen! :) Her er været slik jeg liker det en høstdag; kaldt og klart med flott, blå himmel. Dessverre er det rim på bakken, men det tiner når sola kommer.

For min del må jeg noe beskjemmet innrømme at været er en vesentlig påvirkningsfaktor når det gjelder humøret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
God morgen! :) Her er været slik jeg liker det en høstdag; kaldt og klart med flott, blå himmel. Dessverre er det rim på bakken, men det tiner når sola kommer.

Akkurat slik vær jeg også elsker :) Og det kommer nok tilbake. (om ikke snøen kommer først, da.. det var vist snø på fjellet på morgenen både i går og i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig de fleste typer vær, bare jeg har mulighet til å kle meg etter været. For eksempel er ikke regn perfekt hvis jeg skal i et fint selskap. Da er det så upraktisk å bli klissvåt på veien. Men ellers er egentlig også regn koselig. Perfekt for joggeturer! Man kan løpe lenge uten å bli varm :) Og så er det koselig å høre regnet tromme mot rutene.

Godt at humøret er på vei opp! Da bedrer kanskje synet på været seg også, og så blir det bedre vær selv om været i seg selv er helt uendret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...