Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Jeg lurer på hvordan jeg skal løse denne nye "etter flytting-nøtten". Ingen tannleger i mils omkrets (bokstavelig talt) vil ta i mot nye pasienter. Og jeg har elendige tenner og pleier å måtte til tannlegen mange ganger i året.. Hmm...

Må vel rett og slett skaffe meg en tannlege et helt annet sted og bruke feriedager for å komme seg til tannlegen. Ja, ja.. Det kan vel kombineres med shopping om ikke annet (noe det er neste like dårlig med her som tannleger ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley
Ingen tannleger i nærheten altså. ja da må du nok legge en tannlege/handledag med passende mellomrom, da.

Det får nok bli den nye planen, ja. Problemet er at jeg trolig må langt for å få tak i tannlege og har dårlige tenner så jeg må flere ganger etter hverandre for å få fikset alt. Ja, ja.. Har en ikke værre ting å klage over får en holde fred ;)

Ha en fin dag alle KGere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Kjenner at det er godt det er fredag. Kombinasjonen av å være ny i jobben, gravid og ha nok å ta av når det gjelder rydding osv hjemme ennå (etter at vi flyttet inn i August) tar på.

Hadde sett for meg nok en helg med blå himmel og høstfarger (nå regner det ute), men så lenge jeg får sove lenge og krype opp i sofaen med en god bok og en kopp te er jeg godt fornøyd likevel.. ;)

Det er på slike dager man virkelig setter pris på vedfyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og hilser på etter en hyggelig hilsen i dagboka mi.

Så moro at du endelig ble gravid etter to års prøving.

Gratulerer med 12 uker :blomst:

god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Gratulerer med dagbok, og ikke minst med graviditeten! :)

Koselig å se at du liker høsten også! Høsten er herlig, enten om man går turer, eller krøller seg sammen i sofaen under pleddet med en kopp te eller kakao. ;) Her er det desverre også litt vått dag, men tenkte å rusle meg en tur for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Her er det desverre også litt vått dag, men tenkte å rusle meg en tur for det!

Får satse på det jeg også... Utrolig godt å få "gått av seg litt" etter en slitsom uke på jobb.

God tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Husker såvidt at du var innom prøveforumet, men plutselig forsvant du, nå skjønner jeg hvorfor! Gratulerer så mye med graviditeten, det må være fantastisk!!

Vi er inne i vår 19mnd med prøving nå, og ser liksom ikke helt lyset i tunnelen :sjenert:

Gikk det av seg selv for dere eller fikk dere hjelp?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Husker såvidt at du var innom prøveforumet, men plutselig forsvant du, nå skjønner jeg hvorfor!

Jeg "forsvant" fordi jeg bare ikke orket å tenke på prøvingen i en periode. Måtte koble vekk litt. Og så rakk jeg aldri å komme tilbake før jeg plutselig var gravid.

Vi er inne i vår 19mnd med prøving nå, og ser liksom ikke helt lyset i tunnelen :sjenert:

Gikk det av seg selv for dere eller fikk dere hjelp?

Du har min fulle sympati. Vet utrolig godt hvordan det føles.

Hos oss gikk det plutselig av seg selv. Vi skulle akkurat til å begynne med forberedelse til prøverør da mensen plutselig ikke kom. Fullstendig overraskende. Har fremdeles litt vanskelig for å tro det.

Men jeg håper jo at min historie med plutselig klaff etter to års prøving kan være en oppmuntring til andre. Ønsker deg masse lykke til og håper virkelig det ordner seg for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Høst og vedfyring hører sammen. Er glad vi har ved nok for den kommende vinteren.

Du må riktig kose deg med vedfyringen.. Håper du blir frisk snart så du får nye høsten og vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Hoppende hoppende glad!!

Jeg har vært hos jordmor og hørt hjerteslagene til den lille :) Klare tydelige hjerteslag.

Kjenner at skuldrene senkes... Den er virkelig der og den lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Det er helt utrolig merkelig fantastisk. Ja, senk skuldrene og nyt den tiden som er igjen, for nå kommer den til å gå fortere.

Ha en fin uke, du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Etter en tung og grå morgen skinner sola gjennom og himmelen har klarnet opp..

I går kveld lå jeg rett ut på sofane med hodepine. I dag håper jeg været holder seg bra og hodepinen holder seg unna, for da skal jeg komme meg ut å gå en lang ettermiddags/kveldstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Her høljer regnet ned, men jeg kan knapt klage, for vi har hatt nydelig høstvær i hele september hittil. :) Kanskje været gjør det lettere å sitte foran maskinen og planlegge undervisning, også?

Her går man tur uansett vær, forskjellen går heller på +/-våt hund. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneShirley

Der har du det - jeg skulle nok hatt meg hund igjen.. ;) Da gikk jeg jo turer hver dag uansett vær.

Men nå har vel jeg og mannen alt avtalt at det blir katt i første omgang.. (og det er vel uansett greit å ikke ha valp og baby samtidig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli mye oppdragelse hvis man har valp og baby samtidig, ja. En valp krever jo sitt, og det gjør jammen et lite nurk også.

Forstår godt at du senket skuldrene etter besøk hos jordmor. Alt blir så veldig konkret og nært når man kan høre hjerteslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Det kan bli mye oppdragelse hvis man har valp og baby samtidig, ja. En valp krever jo sitt, og det gjør jammen et lite nurk også.

Absolutt. Hund får vente til vi er "ferdig med babyer".

Forstår godt at du senket skuldrene etter besøk hos jordmor. Alt blir så veldig konkret og nært når man kan høre hjerteslagene.

Ja, jeg har fått et helt annet forhold til hele graviditeten etter det. Nå tørr jeg virkelig tro på at det vil bli en baby ut av dette. Jeg fikk tårer i øynene og måtte summe meg skikkelig før jeg skulle tilbake på jobb (har ikke fortalt noe på jobb ennå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg endelig tatt turen inn hit - gratulerer masse med graviditeten! Kan tenke meg det er en spesielt stor glede etter to aars proeving!

Hoeres ut som du bor paa et vakkert sted. Elsker norsk natur.

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...