Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Noe av det flotteste jeg ser er gravide kvinner. Det er virkelig noe som viser hvor fantastisk skaperverket er. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deception

Så trist å lese om foreldrene dine. Håper det går bra både med dem og med deg. :klem: Jeg har selv dessverre mistet begge mine i ganske ung alder, og med bare tre års mellomrom, så jeg vet litt hva det vil si å ha en sånn klump i magen. Det gjelder å ta vare på den tiden man har sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Så trist å høre om foreldrene dine Deception :kose:

Men takk til alle som stikker innom med klemmer og hilsner. Ønsker dere en god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Innom og hilser på. Har sett deg her og der og elsker navnet ditt. Anne Shirley og Green Gables er en favoritt her i huset.

Trist med foreldrene dine. Men masse gratulasjoner med :gravid:.

Tusen takk :)

Anne-bøkene leses igjen og igjen. Mannen ser ikke helt fasinasjonen, men.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det er nødvendig at samboere og andre forstår hvorfor bøker kan leses flere ganger.

Godt at dagene dine er bra. Håper helgen også har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Morn, morn alle sammen!

Jeg har hatt en veldig bra helg! Vi har utrettet ting i hjemmet både lørdag og søndag. "Utsikten" ut vinduet har vært fantastisk: hvitt frost landskap, mange-mange minusgrader og en kald vintersol som fikk det hele til å glitre. Og vi spiste søndagsmiddag med mine foreldre som begge var i godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Høres ut som en flott helg ja. Håper uka som kommer blir fin også. :klem:

Takk :) Det håper jeg også. Har masse fine planer, så jeg håper bare jeg klarer å gjennomføre dem.. Men etter denne helga virker det faktisk som jeg har fått mer energi enn jeg har hatt en eneste dag i løpet av de siste 5 månedene. *Forhåpningful* :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke energien i passende porsjoner, da. Det er lett å ta i litt vel mye når en først er i gang.

Men jeg vet jo hvor deilig det er å føle at man har energi, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

*Kremt* Tror jeg skal ta det tipset om å porsjonere ut energien..

I går fikk jeg nemlig for meg at her skulle det pakkes inn julegaver. Og fløy huset rundt på jakt etter pakkebånd (som må være forduftet?). Før jeg falt utslitt og frustrert sammen i gråt. Da mannen kom for å se hva som stod på ble han møtt av flyvende gavepapir og sofapute :rodme: Kjempeflaut!!

Men mannen ler heldigvis bare av meg og sier at det var morsomt at jeg oppfører meg slik det står om i bøkene.

Jeg har likevel ingen planer om å slite meg så ut at jeg begynner å oppføre meg slik igjen! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det for meg :fnise:

Selv tror jeg at jeg er ganske flink til å porsjonere ut den lille energien jeg har, men hvis det da dukker opp noe uforutsett, som en forsvunnet nøkkel eller en brent kake, faller jeg sammen i gråt. Kanskje jeg egentlig burde spart litt energi til sånne ekstrating, når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Energien er fremdeles ganske bra. Ikke noe "før-gravid-klar-for-treningsstudio-nivå", men bedre enn jeg har vent meg til de siste månedene.

Og når jeg ikke er fult så sliten så liker jeg plutselig jobben min litt bedre også (kanskje ikke så rar sammenheng?) Og det er veldig oppløftende.

Lurer forresten på om det går greit å hugge juletre i mørket (med lykt selvfølgelig). Tror ikke vi får tid til å reise å se på det sammen i dagslys før jul. Alternativet er at en av oss gjør det, men det er mindre kos.. :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer forresten på om det går greit å hugge juletre i mørket (med lykt selvfølgelig). Tror ikke vi får tid til å reise å se på det sammen i dagslys før jul. Alternativet er at en av oss gjør det, men det er mindre kos.. :tre:

Ingen andre som er i skauen i mørket så du risikerer ikke å treffe noen i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel la seg gjøre å hente et tre med lykt? I følge Frøkna skal hun og jeg til skogs og finne oss en passende busk, men vi klarer nok å organisere oss slik at vi har litt dagslys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Vi får prøve å hente tre med lykt i neste uke :)

Jeg pleier ikke å treffe noen i hodet når sager ned juletre, altså :sjokkert:

Men lenge før den tid: det er snart helg! Og jeg skal på tur (dvs ingen oppussing på meg denne helga :tommelsmil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Tilbake etter en herlig (men slitsom ;) ) helg. Herlig å koble vekk fra både sykdom og oppussing for et par dager (selv om det ventet meg dårlige nyheter da jeg kom hjem :tristbla: )

Nå ser det forresten ut til at vi skal få hentet tre sammen i dagslys!! Mannens planer for søndagen ble avlyst..

Jeg var hos jordmor i dag. Alt vel, men jeg har litt høyt blodtrykk.. Hvordan skal jeg klare å ikke stresse, tro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...