Gå til innhold

Livet i Avonlea

Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley
Men det aller viktigste er at alt ser bra ut. Det er så godt å vite :)

Ja, ikke sant :)

Jordmore advarte meg mot at man blir bekymret etter ultralyd også, men jeg merker at jeg føler meg mye tryggere nå.. Og livlige spark hjelper jo også på den følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkene gjør meg absolutt mindre bekymret. Jeg tror jeg kjenner både spark og slag, ut fra hvordan han lå på ultralyden og hvor jeg kjenner bevegelse. Men når jeg tenker etter, er det ganske utrolig at det går an å kjenne bevegelser fra så små armer og ben.

Ble terminen din flyttet? Min ble flyttet en dag, så jeg er visstnok 19 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Ble terminen din flyttet? Min ble flyttet en dag, så jeg er visstnok 19 uker i dag.

Ble beholdt som den var (men "min" dato er tidligere, da.. ;) )

Men først har vi mange uker å kose oss med spark og bevegelser :)

:babygutt::klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med en liten gutt i magen:) Så koselig å få vite kjønnet da. Vi skal på ny ultralyd neste uke, og kanskje de greier å se kjønnet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley
Gratulere med en liten gutt i magen:) Så koselig å få vite kjønnet da. Vi skal på ny ultralyd neste uke, og kanskje de greier å se kjønnet da...

Håper du får se kjønnet da.

Jeg synes i alle fall det er greit å vite, selv om det ikke er 100% sikkert. Kunne i alle fall droppe å kikke på yndige små sommerkjoler ;)

Og så kunne jeg overbevise mannen (som har trodd det ble jente) om at vi må gå inn for å finne et guttenavn vi liker godt nok også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil også vite. Det er jo greit, som du sier, med tanke på både navn og klær. Det er svært få plagg som går på både gutt og jente nå. Det var bedre før..

Dette med navn er grusomt vanskelig. Har klart jentenavn, men vi sliter med guttenavn. Nå har vi gitt opp i påvente av ultralyden neste uke.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg insisterer nå fremdeles på å hovedsaklig kjøpe kjønnsnøytrale klær, jeg da.. Blir sikkert ikke enkelt, men det er litt prisipp for meg.

Vi hadde også jentenavn klart før vi fikk vite kjønn, men har slitt mer med guttenavn hele veien. Håper vi finner ut av det nå som vi må..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg visste ikke kjønnet noen av gangene, men har hatt mine formeninger. To av gangene slo det til. Med kanonspretterten trodde jeg at det var en jente, jeg var helt sikker på at det var en jente, men det var det altså ikke. Det var mye beige babytøy til dem helt i begynnelsen. :ler:

Gratulerer med vel overstått ultralyd, forresten. Det er også en milepæl, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Er det mulig å være så sliten..?! Her er det midt på dagen på en mandag og jeg begynner å se på klokke og lure på hvor lenge det er til helga.. Sukk!

Og når jeg leser om hvor mye energi man liksom skal ha i 2. trimester, blir jeg bare irritert. Føler meg slitnere, tyngre og får mer vonter for hver dag som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måten! Den energien har jeg sett lite til, og vi er vel halvveis i andre trimester i slutten av denne uken... Jeg må tilstå jeg føler meg litt lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Jeg hadde nok også forhåpninger til at ting skulle gå litt lettere nå.. Men, men.. Så lenge det blir en baby av dette klager jeg egentlig ikke..

Akkurat nå skulle jeg forresten ønske jeg var flink til håndarbeid. Har plutselig fått en trang til å strikke/hekle/sy noe til den lille selv. Ikke at det burde være nødvendig, da min mor er i ferd med å ta fullstendig av med strikking av babytøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo resultatet vi gjør dette for, ikke graviditeten i seg selv :)

Jeg har et forslag, hvis du vil lage noe til babyen. Jeg er ikke noen god strikker selv, men har begynt på et babyteppe i tynt ullgarn. Det er bare å legge opp masker (ca 150, har jeg, tror jeg) og strikke rettstrikk frem og tilbake på tykke pinner til teppet er kvadratisk/stort nok. Det blir jo mye strikking før teppet er ferdig, men det er i alle fall enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnneShirley

Morn Inlove!

Formen er ok. Jeg er bare veldig silten.. Og i kveld må jeg på et seint møte.. Gruer meg til å måtte være oppe seint, for i det siste har jeg stupt i seng før halv ti på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Takk, takk.. Energien flommer ikke akkurat..

Men jeg sitter ved PCen og kjenner den lille sparke i magen.. Og har det greit nok selv om jeg er sliiiten og trøtt..

Gleder meg til helga.. For denne helga skal vi bort fra oppussing og kaos og bli "vartet opp". Ah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...