Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sannis88 skrev:

Jeg har time den 10 februar. Andre konsultasjon nå på torsdag. Så da må jeg bestemme meg. Er det bjørn Tvedt du mener ? 

hvor mye kommer operasjonen din på? skal du gjøre mye?

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sannis88 skrev:

Ja, har lest litt for mye negativt om Bunæs men tenker om folk selv operert seg hos han når han ikke blir anbefalt eller om folk lest noen nevnt det og så skriver folk det videre...

Hvorfor er du skeptisk til Morten? 

Jeg skal bare gjøre nesetippen mer definert og smalare. Skal ikke gjøre noe på benet. Men jeg har fått fortalt at jeg har tjukk hud så kan ikke forvente at den kan bli såååå mye smalare. 

Sjansen for at du skal bli kjempe missfornøyd er nok ikke stor. Kommer helt an på :) Om de som er missfornøyde er folk som må ha store forandringer :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sannis88 skrev:

Hei! Jeg har reservert time hos Mor for å gjøre nesetippen smalare, da jeg har en stor å rund.

Noen her som gjort tippen? Man leser mest om folk som fjernet hump. 

Jeg er fortsatt litt usikker av valg av kirurg. Har også vært på konsultasjon hos Bunæs. Noen som vil dele sine erfarenheten? Bra og dårlige. 

Kan også sende til meg privat. Hadde satt utrolig pris på det! Tak. 

Kan du sende på privatmelding hva slags nese du har nå? Kun av nesen din så klart. Jeg skal kanskje utføre operasjon hos samme Kirugi som deg ganske snart. Reiser starten av februar på kontulasjonstime, men er litt skeptisk. Har ingenting å tape på, på nesen min, den er jo så grusom fra før av, men det er pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert heldig med kirugien din, still masse krav. Har han sagt du får gratis reoperasjon eller noe om du da blir kjempe missfornøyd om operasjonen ikke blir resultatet du skal ha? Seriøse kirugier har kontrakt på slikt. 

Bjørn tvedt ja. Kjempe dyktig, tror du får reoperasjon der om du er missfornøyd eller at du betaler ny operasjon i en redusert pris. 

Hørt man får reoperasjon hos morten om du er kjempe missfornøyd etter det har gått noen mnd (gratis). Og det virker jo seriøst av klinikker om de har det. Men viktig du tar det opp med han før du skriver under på noe. 

Men han jeg leste nylig om så man ikke store forskjellen på, og jeg tror faktisk ikke han fikk ny operasjon, og det er ganske useriøst av klinikken når nesen hans fremdeles er veldig stor, når han i utgangspunktet var ute etter en smalere nese, noe den ikke ble, det er greit det, om man får reoperasjon, da er det ingenting å klage på, men tror faktisk ikke han fikk det, prøver så klart å få tak i denne for å høre angående morten :) 

han nevnte på om morten nekta å operere han så skulle han heller reise til utelandet, da ble det 30.000 mer.. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Ja han nevnte noe om at man fikk gjøre reoperasjon når  vi snakket litt på konsultasjon men skal absolutt ta det opp igjen på andre konsultasjon. Første møtet gikk veldig fort men krevde minst 30 min på neste..

noen her som operert nesetipp hos bjørn Tvedt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Victoria95 skrev:

Kan du sende på privatmelding hva slags nese du har nå? Kun av nesen din så klart. Jeg skal kanskje utføre operasjon hos samme Kirugi som deg ganske snart. Reiser starten av februar på kontulasjonstime, men er litt skeptisk. Har ingenting å tape på, på nesen min, den er jo så grusom fra før av, men det er pengene. 

Kan sende bilde til deg i morgen :) hva skal du gjøre med din? Pengene betyr egentlig ikke noe for meg så lenge du kommer til en dyktig kirurg som har god oppfølgning. 

Dere som operert på nobel klinikk. Føler dere tatt være på etter operasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sannis88 skrev:

Kan sende bilde til deg i morgen :) hva skal du gjøre med din? Pengene betyr egentlig ikke noe for meg så lenge du kommer til en dyktig kirurg som har god oppfølgning. 

Dere som operert på nobel klinikk. Føler dere tatt være på etter operasjon? 

Ok :) Nei selvførgelig, så lenge du får det du ønsker deg så er det jo verdt det! 

I utganspunktet har jeg en stor nese, og er rund (potetnese) har kjempe store komplekser for nesen, så det blir nok ikke bare å fjerne litt. 

31 minutter siden, Sannis88 skrev:

Ja han nevnte noe om at man fikk gjøre reoperasjon når  vi snakket litt på konsultasjon men skal absolutt ta det opp igjen på andre konsultasjon. Første møtet gikk veldig fort men krevde minst 30 min på neste..

noen her som operert nesetipp hos bjørn Tvedt? 

Det er bra han nevnte på det. Det er så viktig. Du skal selvførgelig bli fornøyd. 

Ikke ha for høye forventinger. Du kan klart vise en ca nese du ønsker deg, altså et bilde (burde være et bilde av en nese som kanskje kunne ligne noe du kunne klart å få), men du kan ikke kopiere nesen til noen med disse kirugiene. De vil ha en naturlig resultat av nesen.  Det er noen som har slike høye forventinger, og da blir de missfornøyde med operasjonen. Og hvis man skal prøve kopiere nesen til noen så blir Det som regel misslykka operasjon tror jeg.

For å si det sånn, håper han heller får deg til å tro du ikke har noe som helst forventinger, for det er da du blir siper fornøyd! :) 

Mange har forskjellige meninger om Morten, hører stort sett at de er hyggelige på klinikken osv. 

Veldig viktig at de bruker litt tid på kontulasjonen. 

Betaler du noe for timen, eller er det gratis fremdeles?

det har alltid vært gratis som jeg kan huske iallfall :) 

Tror ikke du skal være kjempe redd, men tror bjørn tvedt er flinkere med nesetipper faktisk. Du må høre litt med morten om morten har noe spesielt med erfaringer ang nesetipper. Han har sendt folk til andre klinikker om det er neser han faktisk ikke har noe erfaring med. 

Endret av Victoria95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes Morten sier til de fleste at de ikke kan forvente en stor forandring. 
Sikkert for å unngå å gi reoperasjon.. Tror faktisk ikke man får reoperasjon jo mindre man har en kjempe stor nese i utgangspunktet, og når om de får beskjed om å gjøre den liten å smal, så blir ikke det gjort, men fremdeles er en stor potetnese.

Anonymkode: ad8bb...7b7

På meg høres det heller ut som at han er realistisk og tydeliggjør dette overfor de som ønsker å bli operert. Noe av det viktigste som plastikkirurg er å kjenne til sine egne begrensninger. Dersom man ønsker et resultat utover dette bør man heller råde seg med andre kirurger. 

Hvor stor forandring det er avhenger av utgangspunktet og det ønskede resultatet. Nesetipp er vanskelig, og jeg tipper det i hovedsak er dette områder han kommer med slike kommentarer på. En person som har ørnenese eller vil fjerne en bulk vil få tydelige resultater, men dette er også en greiere prosedyre. 

Anonymkode: a5017...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor mye kommer operasjonen din på? skal du gjøre mye?

Anonymkode: ad8bb...7b7

Jeg tror det var ca 54 000. Skal gjøre nesetippen smalere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for at du skal bli kjempe missfornøyd er nok ikke stor. Kommer helt an på :) Om de som er missfornøyde er folk som må ha store forandringer :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Jeg er enig med deg. Det er dem med store forventninger som blir misfornøyde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sannis88 skrev:

Jeg er enig med deg. Det er dem med store forventninger som blir misfornøyde 

Helt sant :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Victoria95 skrev:

Ok :) Nei selvførgelig, så lenge du får det du ønsker deg så er det jo verdt det! 

I utganspunktet har jeg en stor nese, og er rund (potetnese) har kjempe store komplekser for nesen, så det blir nok ikke bare å fjerne litt. 

Det er bra han nevnte på det. Det er så viktig. Du skal selvførgelig bli fornøyd. 

Ikke ha for høye forventinger. Du kan klart vise en ca nese du ønsker deg, altså et bilde (burde være et bilde av en nese som kanskje kunne ligne noe du kunne klart å få), men du kan ikke kopiere nesen til noen med disse kirugiene. De vil ha en naturlig resultat av nesen.  Det er noen som har slike høye forventinger, og da blir de missfornøyde med operasjonen. Og hvis man skal prøve kopiere nesen til noen så blir Det som regel misslykka operasjon tror jeg.

For å si det sånn, håper han heller får deg til å tro du ikke har noe som helst forventinger, for det er da du blir siper fornøyd! :) 

Mange har forskjellige meninger om Morten, hører stort sett at de er hyggelige på klinikken osv. 

Veldig viktig at de bruker litt tid på kontulasjonen. 

Betaler du noe for timen, eller er det gratis fremdeles?

det har alltid vært gratis som jeg kan huske iallfall :) 

Tror ikke du skal være kjempe redd, men tror bjørn tvedt er flinkere med nesetipper faktisk. Du må høre litt med morten om morten har noe spesielt med erfaringer ang nesetipper. Han har sendt folk til andre klinikker om det er neser han faktisk ikke har noe erfaring med. 

Konsulasjonen på nobel er gratis ja. Betalte 500 hos Bunæs men det er greit å være innom fler klinikker. 

Hadde ikke med meg noen bilder på første besøk fordi jeg ikke har en drøm nese. Jeg vil bare ha den smalare.. å jeg har absolutt ikke høye forventinger. men skal ha med noen bilder til neste besøk slik at vi kan kommunisere litt bedre. Han har jo sikkert et bilde i hodet sitt over resultatet imens jeg ikke aner. 3D bilder bruker de også bare ved neserygg, han sa det er vanskelig med bilde når de kommer til tippen.

vet også at Morten avviser patienter som han mener han ikke kan få ett godt resultat på. Men blir litt usikker om man skal ta en konsultasjon hos Tvedt også. Men tror ikke jeg kommer rekke det. 

Igjen: noen som operert nesetipp hos Tvedt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Morten har lengre erfaring en Bjørn.

ingen som kan svare på om Bjørn er flink med nesetipp? 

Endret av Victoria95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Victoria95 skrev:

Tror Morten har lengre erfaring en Bjørn.

ingen som kan svare på om Bjørn er flink med nesetipp? 

Jeg har bestilt time for konsultasjon til bjørn Tvedt på fredag. Fikk også reservert time for operasjon siden jeg fått godkjent ferie. Så nå må jeg bestemme meg for klinikk på fredag. Blir så usikker nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sannis88 skrev:

Jeg har bestilt time for konsultasjon til bjørn Tvedt på fredag. Fikk også reservert time for operasjon siden jeg fått godkjent ferie. Så nå må jeg bestemme meg for klinikk på fredag. Blir så usikker nå. 

Finn ut av hvor mange års erfaringer Bjørn har med nese. 

Jeg vet at både Bjørn og Morten skal være dyktige. Morten har gjort neseplastikk i litt over 20 år, studert i utelandet også tror jeg. Han er super dyktig. :) 

Kommer litt an på hva slags nese du har i utgangspunktet. Min kan bli komplisert, så tipper nok du er mer heldig enn meg for å si det slik :) 

Om du sender et bilde på PM av kun nesen ☺

Jeg sendte deg også et bilde av en nese som ble super fin her i Norge, hun kunne ikke forvente stor forsndring, men så fin den ble. Tror det var Bjørn som opererte den, om jeg ikke husker feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neser som består av lite brusk, kan de forvente seg bedre eller dårligere resultat? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.7.2011 den 1.48, AnonymBruker skrev:

31

Hørte selv at huden min var ganske tykk og at den bestod av lite bein så jeg kunne ikke forvente STOR forandring, ettersom det ville bli vanskligere. Hadde masse bilder klare til å ta med, men syns det virket litt teit. Men det kan jo være lurt at han har en pekepinn på hva du har av forventninger! Jeg lot det være da som du sier har mye med hva slags utgangspunkt man har, så det blir vanskelig å danne seg et bilde av hvordan akkurat din nesen KAN se ut. Tenke han visste best hvordan det ville bli best mulig resultat, så skummelt nok lot jeg han ta hånd om det! Jeg hadde ganske bred nese i utgangspunktet så trodde aldri den ville bli så smal som den ble med tanke på det han sa. legger ved et før og etter bilde jeg!

Skjermbilde2011-07-10kl013251.png

det endelige resultatet vil nok forhåpentligvis bli enda bedre ettersom bildet er tatt rett etter jeg tok ut stingene osv. og da vil jo hevelsen gå enda mer ned med tiden som kommer :jepp:

Hvem opererte deg, om du er her enda?

Endret av Kimmenkim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg reservert operasjonsdag. Skal forminske hele nesen min og gjøre den smalere, den er jo "potetnese" i mine øyne. Det blir ikke kjempe stor forandring, men noe blir det jo for det er begrensinger sa kirugien. Er det om det ikke skulle vært pengene, så stor pengesum for så liten forandring. Noen som syntes små forandringer har blitt store forandringer? Håper noen kan svare på det :) 

Endret av Victoria95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på konsultasjon til Bjørn Tvedt på fredag, sykt spent! Noen som har vært der før? Skal jeg betale i "resepsjonen" når jeg kommer inn, eller skal jeg bare sette meg rett ned og vente og så betale?

Anonymkode: 736cc...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...