Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal på konsultasjon til Bjørn Tvedt på fredag, sykt spent! Noen som har vært der før? Skal jeg betale i "resepsjonen" når jeg kommer inn, eller skal jeg bare sette meg rett ned og vente og så betale?

Anonymkode: 736cc...b78

Du skal nok betale etter timen. Har ikke vært hos Bjørn før, kan du ikke si ifra hvordan det går? 

Hva ønsker du å gjøre med nesen din? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Victoria95 skrev:

Da har jeg reservert operasjonsdag. Skal forminske hele nesen min og gjøre den smalere, den er jo "potetnese" i mine øyne. Det blir ikke kjempe stor forandring, men noe blir det jo for det er begrensinger sa kirugien. Er det om det ikke skulle vært pengene, så stor pengesum for så liten forandring. Noen som syntes små forandringer har blitt store forandringer? Håper noen kan svare på det :) 

Hvilken kirurg går du for? Morten eller Bjørn? : ) 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kirurg går du for? Morten eller Bjørn? : ) 

Anonymkode: 45666...12d

Har operasjonsdato hos Morten. Har du valgt noen (hvis du skal operere deg)? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har operasjonsdato hos Morten. Har du valgt noen (hvis du skal operere deg)? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Ja har valgt Morten jeg også :) Skal opereres der den 29 Mars! 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal på konsultasjon til Bjørn Tvedt på fredag, sykt spent! Noen som har vært der før? Skal jeg betale i "resepsjonen" når jeg kommer inn, eller skal jeg bare sette meg rett ned og vente og så betale?

Anonymkode: 736cc...b78

Du betaler etter konsulasjonen. Har vært hos Tvedt. Virker veldig flink men valgte alikevel Morten haug. Skal opereres på fredag. Skikkelig nervøs iiiih! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sannis88 skrev:

Du betaler etter konsulasjonen. Har vært hos Tvedt. Virker veldig flink men valgte alikevel Morten haug. Skal opereres på fredag. Skikkelig nervøs iiiih! 

Spennende! Håper du oppdaterer her inne da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja har valgt Morten jeg også :) Skal opereres der den 29 Mars! 

Anonymkode: 45666...12d

Hva skal du gjøre med nesen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja har valgt Morten jeg også :) Skal opereres der den 29 Mars! 

Anonymkode: 45666...12d

Jeg skal opereres om 3 uker. Skal du gjøre en stor forandring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sannis88 skrev:

Hva skal du gjøre med nesen?:)

Jeg skal fjerne en hump på neseryggen, så løfte tippen bare en liten smule. Vi snakket også om å gjøre tippen smalere på konsultasjonen, men det er jeg fortsatt litt usikker på. Er så redd for at det skal se ut som jeg har en usynlig neseklype på.. haha 
Har en nokså rund tipp, men så lenge humpen på neseryggen blir fjernet og han sørger for at tippen ikke blir stikkende for mye ut av ansiktet, så plager ikke en rund nesetipp meg så mye. 
 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal fjerne en hump på neseryggen, så løfte tippen bare en liten smule. Vi snakket også om å gjøre tippen smalere på konsultasjonen, men det er jeg fortsatt litt usikker på. Er så redd for at det skal se ut som jeg har en usynlig neseklype på.. haha 
Har en nokså rund tipp, men så lenge humpen på neseryggen blir fjernet og han sørger for at tippen ikke blir stikkende for mye ut av ansiktet, så plager ikke en rund nesetipp meg så mye. 
 

Anonymkode: 45666...12d

Rund nesetipp er fint så lenge den ikke er stooor, som jeg har :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på konsultasjon hos Morten Haug og skal opereres om under 2 uker. Er så spent. Ble veldig fornøyd med 3d-bildene med redigering, håper bare resultatet blir som bildene.  Er det noen som har operert hos han og fått lik nese som 3d-bildene med redigering? :-) Er også veeldig spent på om folk kommer til å se det, da jeg ønsker å holde det hemmelig.

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev over her som anonym og skal opereres snart hos Morten. Her er et bildene på hvordan nesen min er nå, og hvordan den skal (kan) bli! 

 

Anonymkode: c397d...57f

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev over her som anonym og skal opereres snart hos Morten. Her er et bildene på hvordan nesen min er nå, og hvordan den skal (kan) bli! 

Anonymkode: c397d...57f

Jeg har faktisk ganske likt utgangspunkt som deg! : ) så gøy at så mange skal opereres hos Morten Haug rundt samme tid! Håper vi alle blir fornøyde!

Anonymkode: 45666...12d

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk ganske likt utgangspunkt som deg! : ) så gøy at så mange skal opereres hos Morten Haug rundt samme tid! Håper vi alle blir fornøyde!

Anonymkode: 45666...12d

Ja, det håper jeg og! Vi får holde hverandre oppdatert. I og med at jeg holder denne operasjonen hemmelig for de aller fleste, har jeg liksom ingen å snakke med om operasjonen! haha :)

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det håper jeg og! Vi får holde hverandre oppdatert. I og med at jeg holder denne operasjonen hemmelig for de aller fleste, har jeg liksom ingen å snakke med om operasjonen! haha :)

Anonymkode: c397d...57f

Ja absolutt! Jeg har egentlig vært ganske åpen om operasjonen til alle rundt meg, men merker at akkurat nå gjør det meg nesten mer nervøs i og med at jeg føler alle kommer til å "dømme" resultatet når jeg kommer tilbake på jobb osv.. men men, forhåpentligvis er jeg strålende fornøyd, og da gjør det vel ikke noe! : ) 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja absolutt! Jeg har egentlig vært ganske åpen om operasjonen til alle rundt meg, men merker at akkurat nå gjør det meg nesten mer nervøs i og med at jeg føler alle kommer til å "dømme" resultatet når jeg kommer tilbake på jobb osv.. men men, forhåpentligvis er jeg strålende fornøyd, og da gjør det vel ikke noe! : ) 

Anonymkode: 45666...12d

 

Endret av anonym9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja absolutt! Jeg har egentlig vært ganske åpen om operasjonen til alle rundt meg, men merker at akkurat nå gjør det meg nesten mer nervøs i og med at jeg føler alle kommer til å "dømme" resultatet når jeg kommer tilbake på jobb osv.. men men, forhåpentligvis er jeg strålende fornøyd, og da gjør det vel ikke noe! : ) 

Anonymkode: 45666...12d

Hvordan har de rundt deg reagert? Haug mente at kanskje ikke engang min nærmeste familie ville merke at jeg har operert nesen. De ville kanskje merke at det er "noe", men ikke at det er nesen. Jeg håper jo at det er en del forskjell, men samtidig vil jeg ikke at venner, kolleger osv. skal merke det. Så langt er det bare en venninne, noen i familien og samboeren min som vet det.

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev over her som anonym og skal opereres snart hos Morten. Her er et bildene på hvordan nesen min er nå, og hvordan den skal (kan) bli! 

Anonymkode: c397d...57f

Har du tynn eller tykk hud?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tynn eller tykk hud?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Jeg vet ikke? Han sa ingenting om det.. 

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har de rundt deg reagert? Haug mente at kanskje ikke engang min nærmeste familie ville merke at jeg har operert nesen. De ville kanskje merke at det er "noe", men ikke at det er nesen. Jeg håper jo at det er en del forskjell, men samtidig vil jeg ikke at venner, kolleger osv. skal merke det. Så langt er det bare en venninne, noen i familien og samboeren min som vet det.

Anonymkode: c397d...57f

Min nese kommer nok ingen til å legge merke til, men jeg ville heller blåst i om noen merker det. Altså man betaler jo store summer, hvorfor ikke velge noe man blir super fornøyd med? Er jo ikke så unormalt å ta neseoperasjoner lenger. Er jo sikkert over 500 neser i året som bli operert i norge hvert år:)

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...