Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Sannis88 skrev:

Morgen haug :)) 

Det skal jeg og! Om 10 dager. Oppdater gjerne etter operasjonen :) Hva er det du skal endre?

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det sa de ingenting om?! Sa de det til deg?

Anonymkode: c397d...57f

Ja de fortalte det til meg, og derfor måtte man tenke seg godt gjennom. Hvem kirugi snakka du med, morten? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de fortalte det til meg, og derfor måtte man tenke seg godt gjennom. Hvem kirugi snakka du med, morten? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Ja, snakket med Morten. Mulig det er større risiko med din nese enn med min. Kanskje jeg har mer bein og du mer brusk? 

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, snakket med Morten. Mulig det er større risiko med din nese enn med min. Kanskje jeg har mer bein og du mer brusk? 

Anonymkode: c397d...57f

Ja det kan godt hende. Jeg har mer brusk tror jeg ja, han nevnte ikke så mye om det, han nevnte bare at det innebærer en risiko med slikeoperasjoner, at nesen kan bli større (han sa ikke min nese) så man måtte tenke godt gjennom. 

 

Noen som aner om neser med mye brusk har mye mer risiko? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller om risikoen er veldig stor for å få stor nese etter operasjonen om nesen består av lite ben?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.9.2008 den 12.00, Gjest *Rita* skrev:

Kan noen vær så snill svare på dette? har operert selv på Nobel Clinic å ser min nese er blitt MYE større også. Tårene renner her:(

Ble nesen din noen gang mindre?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går kjempe bra med deg og at du kan opodatere her om hvordan det har gått :) og hvordan det er om ca en uke. 

10 timer siden, Sannis88 skrev:

Takk :) 

 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen! Var vondt i de jeg våknet men fikk morfin med god effekt! 

Ett kanskje dumt spørsmål, men noen med erfaring ang snusebruk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Sannis88 skrev:

Da var jeg hjemme igjen! Var vondt i de jeg våknet men fikk morfin med god effekt! 

Ett kanskje dumt spørsmål, men noen med erfaring ang snusebruk? 

 

Endret av Victoria95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan godt hende. Jeg har mer brusk tror jeg ja, han nevnte ikke så mye om det, han nevnte bare at det innebærer en risiko med slikeoperasjoner, at nesen kan bli større (han sa ikke min nese) så man måtte tenke godt gjennom. 

 

Noen som aner om neser med mye brusk har mye mer risiko? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Bein er mer forutsigbart enn brusk. Det avhenger litt av hva man skal gjøre også. 

Anonymkode: a5017...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsultasjon hos Akademiklinikken idag, og har fått operasjonsdato den 20 april! Sykt spent, gleder meg masse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de som skal til morten, har dere fått beskjed om at dere må ta antibitoka 2 dager før og 1 time før operasjonen? 

 

Jeg fikk beskjed om at jeg fikk alt på klinikken, men ble usikker når det er mange andre som får resept på antibotika, som man skal ta 2 dager før. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fannyfab skrev:

Var på konsultasjon hos Akademiklinikken idag, og har fått operasjonsdato den 20 april! Sykt spent, gleder meg masse:D

Så moro, hva skulle du gjøre igjen? Oppdater når du har fullført operasjonen din da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Victoria95 skrev:

Så moro, hva skulle du gjøre igjen? Oppdater når du har fullført operasjonen din da! :) 

I will!!

skal gjøre nesa mi kortere og gjøre tippen mindre "hengete". Er såå spent, herregud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, fannyfab skrev:

I will!!

skal gjøre nesa mi kortere og gjøre tippen mindre "hengete". Er såå spent, herregud. 

Åja stemmer det! Den blir nok super fin! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet noe i denne tråden tidligere. Men har vært gjennom tråden og lest deres kommentarer. 

Jeg skriver egentlig her nå fordi jeg akkurat har hatt en neseoperasjon i Litauen på klinikken Nordestetics.  Er superfornøyd hittil. (Har jo ikke sett nesa enda) men har hittil vært veldig fornøyd med alt fra kirurg til anestesilege og sykepleierne. Så gjenstår det bare å se hvordan dagene fremover vil bli og selvfølgelig sluttresultatet.  Oppdaterer etterhvert 😊

Anonymkode: e792a...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2017 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes Morten sier til de fleste at de ikke kan forvente en stor forandring. 
Sikkert for å unngå å gi reoperasjon.. Tror faktisk ikke man får reoperasjon jo mindre man har en kjempe stor nese i utgangspunktet, og når om de får beskjed om å gjøre den liten å smal, så blir ikke det gjort, men fremdeles er en stor potetnese.

Anonymkode: ad8bb...7b7

Har selv operert ved klinikken til Morten Haug. Jeg ble lovet reparasjon hvis jeg ikke var fornøyd, men det har jeg ikke fått. Vil ikke gi så mange detaljer fordi jeg er redd for å bli gjenkjent, men la meg bare si at jeg er ødelagt for livet.

Har likevel ikke rett på ny operasjon mener de.. Useriøst!

Har operert ved annen klinikk tidligere og fikk reoperasjon for en mye mindre feil. Hadde ikke turt å velge Morten bare pga arbeidsgiveren hans. Men hørt han er flink, så du kan jo bare satse på at du ikke trenger ny operasjon. 

Anonymkode: fe67e...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...