Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen her som vet om det gjør noe om man har hatt litt sår hals før operasjonen? Så lenge man ikke har det på operasjonsdagen? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at man bør være frisk på f eks brystløft, men hvis man har blitt litt forskjølet, og det er over iallfall før operasjonen, burde det gå bra? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 21.46, Sannis88 skrev:

Nå er jeg i mye bedre form! Har vært utrolig trøtt, heldigvis, så man har klart å sove mest mulig. Men har klart å sove maks en time åt gangen, så våknet pga tett nese, tørr munn... Har faktiskt ikke hatt så mye smerter, det er bare en litt ubehagelig følelse. Nå har det også begynt å klø en del.. 

Skal bli SÅ godt å fjerne dette på fredag, nesten så jwg gleder meg mer til å fjern enn å se resultatet 🙊 Tror faktiskt forresten jeg skal vente med å se meg i speilet til jeg kommer hjem.. hvordan gjorde dere? 


På Nobel har de både lokalbedøvelse og lett narkose, måtte du ha pustemaskin til å hjelpe deg å puste under operasjonen? :)  takk for svar!

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som vet om det gjør noe om man har hatt litt sår hals før operasjonen? Så lenge man ikke har det på operasjonsdagen? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Jeg hadde litt sår hals før og var småforkjølet før operasjonen. Var ikke noe problem så lenge jeg ikke hadde feber og hadde dårlig allmenntilstand. 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde litt sår hals før og var småforkjølet før operasjonen. Var ikke noe problem så lenge jeg ikke hadde feber og hadde dårlig allmenntilstand. 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

OK :) hvor opererte du deg? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde litt sår hals før og var småforkjølet før operasjonen. Var ikke noe problem så lenge jeg ikke hadde feber og hadde dårlig allmenntilstand. 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

OK :) hvilken klinikk opererte du deg? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bruke nesespray om jeg er tett i nesen etter operasjon? Hva slags nesespray isåfall? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere som skulle operere seg hos Morten Haug iløpet av de neste ukene/månedene? : ) 

-H

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det flere som skulle operere seg hos Morten Haug iløpet av de neste ukene/månedene? : ) 

-H

Anonymkode: 45666...12d

Jeg opererte meg i går :)  Du skulle operere deg der også? 

Endret av Victoria95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter operasjonen kan man gå på jobb igjen (uten at det synes at man har operert)?

Anonymkode: 76cf5...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge etter operasjonen kan man gå på jobb igjen (uten at det synes at man har operert)?

Anonymkode: 76cf5...5f5

Kanskje 2 uker minst? Kan bruke foundation eller fuktighetskrem etter 1,5 uke sikkert da? Og puddre over med et bra pudder (men må nok pudre ofte) arret er synlig kanskje 3 uker tror jeg.

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje 2 uker minst? Kan bruke foundation eller fuktighetskrem etter 1,5 uke sikkert da? Og puddre over med et bra pudder (men må nok pudre ofte) arret er synlig kanskje 3 uker tror jeg.

Anonymkode: 2f1a8...f78

Det var jo ikke så verst da. Får prøve å få operasjon før en ferie :)

Anonymkode: 76cf5...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke så verst da. Får prøve å få operasjon før en ferie :)

Anonymkode: 76cf5...5f5

Ja det burde du absolutt da, men da må du nok være rask ute siden det er så mange som vil ha i feriene! :)  Hadde bare flaks jeg fikk i ferien, var bare en ledig dato da jeg spurte :)  

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser så få som opererer seg hos akademiklinikken. Ingen som skal det eller har operert der? 

Jeg skal hvertfall operere der den 20 april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, fannyfab skrev:

Ser så få som opererer seg hos akademiklinikken. Ingen som skal det eller har operert der? 

Jeg skal hvertfall operere der den 20 april!

Er nok mange som opererer seg der også, men kanskje ikke mange på forumet her. :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2017 den 21.41, Sannis88 skrev:

Kan vise dere bilde siden jeg selv syntes det var dårlig med bilder her før jeg skulle operere meg. 

Til høyre er hvordan den såg ut før operasjon og venstre rett etter jeg tatt av neseskjoldet. 

 

IMG_4193.PNG

Det så utrolig bra ut! 

Hvor opererte du deg? :)

Anonymkode: fe67e...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 11.13, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bruke nesespray om jeg er tett i nesen etter operasjon? Hva slags nesespray isåfall? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Du bør høre med kirurgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...