Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Hvor har jeg skrevet at de folk skal legge ut bilder av seg selv?

Anonymkode: e7be2...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.3.2017 den 19.01, AnonymBruker skrev:

BILDER PLEASE! Det er svært mange som har operert nesen oppgjennom årene og latt oss følge dem her i dette forumet. Men det er jo nesten ingen som legger ut bilder!! Legg ut da, folkens! både de som er fornøyd med resultatet og de som er misfornøyd. Det er jo så lett og vil hjelpe mange av oss som vurderer å operere.

Anonymkode: e7be2...c0

 

Endret av AnetteH889
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig fint og naturlig ut. Er du fornøyd? 

Anonymkode: e7be2...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser veldig fint og naturlig ut. Er du fornøyd? 

Anonymkode: e7be2...c0b

Ja, jeg er fornøyd :) Hadde et vanskelig utgangspunkt ifølge kirurgen, så synes resultatet ser naturlig og kler resten av ansiktet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnetteH889 skrev:

Ja, jeg er fornøyd :) Hadde et vanskelig utgangspunkt ifølge kirurgen, så synes resultatet ser naturlig og kler resten av ansiktet mitt. 

Sa han noe om hvorfor utgangspunktet var vanskelig? Spør fordi jeg også har en liten hump på nesen jeg vurderer å fjerne, og tenker på å dra til samme kirurg som deg :) Er bare så usikker på prisen, og hadde vel håpet jeg ikke måtte ut med så mye mer enn 45 000. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 365vinter skrev:

Sa han noe om hvorfor utgangspunktet var vanskelig? Spør fordi jeg også har en liten hump på nesen jeg vurderer å fjerne, og tenker på å dra til samme kirurg som deg :) Er bare så usikker på prisen, og hadde vel håpet jeg ikke måtte ut med så mye mer enn 45 000. 

 

Hadde skjev skillevegg, usymmetrisk nesetipp og minimalt med brusk i tippen, som også pekte nedover.  i tillegg var det en ganske stor hump :) Så var en ganske omfattende operasjon der mye måtte endres i følge han. Jeg måtte ut med 50 000 kr + 8 000 for narkose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, 365vinter skrev:

Sa han noe om hvorfor utgangspunktet var vanskelig? Spør fordi jeg også har en liten hump på nesen jeg vurderer å fjerne, og tenker på å dra til samme kirurg som deg :) Er bare så usikker på prisen, og hadde vel håpet jeg ikke måtte ut med så mye mer enn 45 000. 

 

Du må nok regne med 50.000-60.000

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnetteH889 skrev:

Hadde skjev skillevegg, usymmetrisk nesetipp og minimalt med brusk i tippen, som også pekte nedover.  i tillegg var det en ganske stor hump :) Så var en ganske omfattende operasjon der mye måtte endres i følge han. Jeg måtte ut med 50 000 kr + 8 000 for narkose. 

Takk for svar! Får se hva jeg gjør, kan jo bare dra på en konsultasjon. Syns det var godt å høre at man ikke må legges i narkose dersom man ikke ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 365vinter skrev:

Takk for svar! Får se hva jeg gjør, kan jo bare dra på en konsultasjon. Syns det var godt å høre at man ikke må legges i narkose dersom man ikke ønsker det :)

Ja, du får dra på en konsultasjon. Man får veldig mye informasjon under konsultasjonen. Tror Dr. Emmes tok seg omtrent 45 minutter med meg :) Andre steder jeg har vært på konsultasjon varte den bare 15-20 min. Du er tøff som vurderer lokalbedøvelse bare, og det er hvert fall kortere ventetid dersom man ikke skal legges i narkose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke var fornøyde med resultatet av neseoperasjonen, hvor mange mnd sa kirurgen at dere måtte vente før dere kunne operere nesen på nytt? 

Anonymkode: e792a...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke var fornøyde med resultatet av neseoperasjonen, hvor mange mnd sa kirurgen at dere måtte vente før dere kunne operere nesen på nytt? 

Anonymkode: e792a...0d2

selv har jeg ikke operert enda (skal opereres snart), men har hørt fra andre som har blitt misfornøyd at de måtte gi det ca 12 måneder før de eventuelt kunne vurderer å operere på nytt. Siden det tar som regel ca 1 år for å se det endelige resultatet så vil de som oftest ikke operere på nytt før da. 

Har du operert deg nylig og blitt misfornøyd, eller? 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2017 den 12.46, AnetteH889 skrev:

Ja, du får dra på en konsultasjon. Man får veldig mye informasjon under konsultasjonen. Tror Dr. Emmes tok seg omtrent 45 minutter med meg :) Andre steder jeg har vært på konsultasjon varte den bare 15-20 min. Du er tøff som vurderer lokalbedøvelse bare, og det er hvert fall kortere ventetid dersom man ikke skal legges i narkose. 

Hadde ikke tørt å bare tatt lokalbedøvelse altså, men tøff! :) 

Noen som opplever at nesen er litt stor om morgen eller kvelden? Kan hevelsen slå seg tilbake? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en mnd til jeg skal operere! For å være helt ærlig så er jeg mer redd for narkose enn å ha vondt etter operasjonen. Jeg er utrolig redd for å dø i narkose. Har aldri vært i narkose før..

Anonymkode: 736cc...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

selv har jeg ikke operert enda (skal opereres snart), men har hørt fra andre som har blitt misfornøyd at de måtte gi det ca 12 måneder før de eventuelt kunne vurderer å operere på nytt. Siden det tar som regel ca 1 år for å se det endelige resultatet så vil de som oftest ikke operere på nytt før da. 

Har du operert deg nylig og blitt misfornøyd, eller? 

Anonymkode: 45666...12d

Ja, men det er kanskje litt tidlig å si at jeg er missfornøyd. Var mer missfornøyd  for noen uker siden og litt mer fornøyd nå, men ikke HELT fornøyd. Så er litt usikker på om det kommer til å bli helt bra eller ikke. Derfor lurte jeg på hvor lang tid jeg må gi det før jeg eventuelt opererer på nytt. 😐

Anonymkode: e792a...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er kanskje litt tidlig å si at jeg er missfornøyd. Var mer missfornøyd  for noen uker siden og litt mer fornøyd nå, men ikke HELT fornøyd. Så er litt usikker på om det kommer til å bli helt bra eller ikke. Derfor lurte jeg på hvor lang tid jeg må gi det før jeg eventuelt opererer på nytt. 😐

Anonymkode: e792a...0d2

Ah skjønner! Men har merket at flertallet er litt misfornøyd i starten, siden det er uvant, og ofte ujevnheter pga hevelsen osv, men så etter noen måneder så blir de mer og mer fornøyd! så forhåpentligvis blir det tilfellet for deg også! :)
Kan jeg spørre hvor du opererte deg, og hva du fikset på nesen? 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah skjønner! Men har merket at flertallet er litt misfornøyd i starten, siden det er uvant, og ofte ujevnheter pga hevelsen osv, men så etter noen måneder så blir de mer og mer fornøyd! så forhåpentligvis blir det tilfellet for deg også! :)
Kan jeg spørre hvor du opererte deg, og hva du fikset på nesen? 

Anonymkode: 45666...12d

Jeg opererte meg hos bunæs. Fjernet en hump på neseryggen og smalet nesen.

Anonymkode: e792a...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg opererte hos Haug for ca 3 uker siden og er veldig, veldig fornøyd! Ingen har lagt merke til det, bortsett fra de som visste det. Men vi som vet ser stor forskjell. Jeg er veldig fornøyd! Har fortsatt ikke helt følelse mellom neseborene og kan ikke smile skikkelig enda da det på en måte er stivt i overleppa, men ellers ser alt helt fint ut og føles bra. Skal begynne å trene igjen nå straks :-)

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte hos Haug for ca 3 uker siden og er veldig, veldig fornøyd! Ingen har lagt merke til det, bortsett fra de som visste det. Men vi som vet ser stor forskjell. Jeg er veldig fornøyd! Har fortsatt ikke helt følelse mellom neseborene og kan ikke smile skikkelig enda da det på en måte er stivt i overleppa, men ellers ser alt helt fint ut og føles bra. Skal begynne å trene igjen nå straks :-)

Anonymkode: c397d...57f

 Åh så godt å høre! Hva fikset du på nesen?  Skal operere meg hos han om to uker, veldig spent! :D 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er det bare 2 uker til jeg skal operere, og jeg pleier å snuse. Vet dere noe om det er farlig for meg å snuse (ikke snuse overdrevet altså) disse dagene før operasjonen? Untatt dagen før inngrepet, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...