Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Jeg opererte nesen her og er kjempefornøyd! Jeg smalnet både neseryggen (beinet), forminsket tuppen og løftet vinkelen på nesen. Jeg hadde rund og stor nese, sånn som jeg vet er vanskelig å gjøre noe med. Hadde virkelig ikke trodd det var mulig å gjøre så stor forskjell, og samtidig få det til å se helt naturlig ut. Det er min nese, bare mindre. Men Dr. Kremneva opererer visstnok rundt 70% av alle neser i Latvia og er utrolig dyktig og erfaren. Prisen var 27 000kr, og inkluderte også en overnatting med en sykepleier som var tilstede hele natten, samt måltider fra meny. Hadde kun tamponger i nesa en dag. Tok stingene etter en uke.Klinikken er veldig "high class" og ligger midt i sentrum av Riga.

 

https://www.facebook.com/dr.kremneva.privatklinika/

 

 

Anonymkode: 1433d...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte nesen her og er kjempefornøyd! Jeg smalnet både neseryggen (beinet), forminsket tuppen og løftet vinkelen på nesen. Jeg hadde rund og stor nese, sånn som jeg vet er vanskelig å gjøre noe med. Hadde virkelig ikke trodd det var mulig å gjøre så stor forskjell, og samtidig få det til å se helt naturlig ut. Det er min nese, bare mindre. Men Dr. Kremneva opererer visstnok rundt 70% av alle neser i Latvia og er utrolig dyktig og erfaren. Prisen var 27 000kr, og inkluderte også en overnatting med en sykepleier som var tilstede hele natten, samt måltider fra meny. Hadde kun tamponger i nesa en dag. Tok stingene etter en uke.Klinikken er veldig "high class" og ligger midt i sentrum av Riga.

 

https://www.facebook.com/dr.kremneva.privatklinika/

 

 

Anonymkode: 1433d...402

Herregud så mye for 27 000kr? Jeg gikk for konsultasjon (?) og fikk beskjed om at å "bare" finjustere tuppen på nesa koster 65 000kr, fordi det er brusk som regel er vanskelig å finjustere... 

Har vurdert andre land, men jeg tør virkelig ikke! Samtidig har jeg ikke råd til å bruke 65 000kr på dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spiteful skrev:

Herregud så mye for 27 000kr? Jeg gikk for konsultasjon (?) og fikk beskjed om at å "bare" finjustere tuppen på nesa koster 65 000kr, fordi det er brusk som regel er vanskelig å finjustere... 

Har vurdert andre land, men jeg tør virkelig ikke! Samtidig har jeg ikke råd til å bruke 65 000kr på dette...

 Eller 30000kr var det, glemte 10% depositum jeg betalte for lenge siden :)  Det er virkelig ingen grunn til å være skeptisk til denne klinikken. Det er bilder på hjemmesiden: http://kremnev.lv/en/

 

Anonymkode: 1433d...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har operert nesen min selv, den var stor og rundt, den ble mindre etter operasjonen, men jeg syntes den har blitt litt større nå? 

Det er slik utover hele dagen. Noen som har opplevd den har vokst litt etter operasjonen? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEg har operert nesen min selv, den var stor og rundt, den ble mindre etter operasjonen, men jeg syntes den har blitt litt større nå? 

Det er slik utover hele dagen. Noen som har opplevd den har vokst litt etter operasjonen? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Opererte forresten for litt over en mnd siden

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte å legge inn en kort erfaring her.

 

Jeg opererte nesen hos Per Windhoek i Gøteborg ved Art Clinic. Jeg hadde sett noen bilder av andre som hadde operert hos han og likte "looken" de fikk. Dessuten hadde jeg en enorm nese, og jeg så at han klarte å forme veldig feminine neser selv med et slikt utgangspunkt.


Jeg ble skremt vettet av da jeg så de manipulerte bildene han sendte meg av nesen min etter første konsultasjon. De skulle vise hvordan han så for seg resultatet. Nesen så ALT for overdrevent forminsket ut, og det så ut som et barn hadde lekt seg i Photoshop. Jeg endte uansett opp med å velge ham siden jeg tenkte at han kanskje bare var dårlig til å bruke redigeringsprogrammet.

 

Nå har det gått omtrent to og et halvt år siden operasjonen, og nesen ser faktisk mye bedre ut, bortsett fra at den kanskje ble hakket for "overdone" utseendemessig. Problemet er; nesens faktiske funksjon har kanskje blitt redusert til 40%..

Jeg puster veldig tungt, selv i hvile, og jeg føler det som om det alltid er tett i nesen. Sånn var det aldri før.

Jeg har gjort mye research i etterkant og har skrevet med en norsk øre-nese-hals spesialist/plastisk kirurg som sa seg enig i at jeg nok har fått en kollaps i nesen, muligens enda flere problemer og.


Hvis jeg ikke vil leve testen av livet med ekstremt nedsatt funksjon i nesen, så må jeg ta den store risikoen med å operere på nytt i et forsøk på å rette opp skaden.


Bruk erfaringen som dere vil. Moralen er vel at uansett hvor mye research man gjør, og selv om resultatet ser fint ut, så kan man ende opp med mye fysiske plager i etterkant.

Anonymkode: f0f7f...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei. Tenkte å legge inn en kort erfaring her.

 

Jeg opererte nesen hos Per Windhoek i Gøteborg ved Art Clinic. Jeg hadde sett noen bilder av andre som hadde operert hos han og likte "looken" de fikk. Dessuten hadde jeg en enorm nese, og jeg så at han klarte å forme veldig feminine neser selv med et slikt utgangspunkt

Anonymkode: f0f7f...6e0

Mente Per Windh.

Anonymkode: f0f7f...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Det gikk bra. Har tatt av neseskjoldet nå og tatt ut rørene. Men måtte ha teip på nesen en uke til. Han ville at jeg skal fortsette å teipe tuppen så lenge jeg orker om natten. Gjerne i flere måneder! Er ganske hoven. Men er fornøyd tror jeg! Legger ved profilen før og etter. Profilen jeg var mest misfornøyd med. Har også smalet litt på nesen og gjort tuppen litt spissere.

 

Anonymkode: c397d...57f

ll

Endret av Kimmenkim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 17.52, AnonymBruker skrev:

 Eller 30000kr var det, glemte 10% depositum jeg betalte for lenge siden :)  Det er virkelig ingen grunn til å være skeptisk til denne klinikken. Det er bilder på hjemmesiden: http://kremnev.lv/en/

 

Anonymkode: 1433d...402

hvor mye ble det ink fly billetter og reisen? 

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg skal operer nesen min hos morten haug om ca 1 måned og 1 uke. ble litt usikker etter å ha lest innlegget her. kunne noen ha sendt meg noen før/etter bilder? jeg skal da fjerne humpen på neseryggen min og heve nesetippen i og med at den går nedover når jeg smiler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Ninarah skrev:

hvor skal du operere??

 

Akademiklinikken:-) Gruer meg sinnsykt nå, herregud. Har aldri vært i narkose før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, fannyfab skrev:

Akademiklinikken:-) Gruer meg sinnsykt nå, herregud. Har aldri vært i narkose før.

Narkose er en morsom opplevelse synes jeg. Følte ikke noe ubehag da jeg våknet, og følte meg egentlig bare ganske småbrisen. Narkoselegen sa til meg at mange pleier å si at det føles ut som de har våknet fra en utrolig god søvn. Lykke til :)

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Narkose er en morsom opplevelse synes jeg. Følte ikke noe ubehag da jeg våknet, og følte meg egentlig bare ganske småbrisen. Narkoselegen sa til meg at mange pleier å si at det føles ut som de har våknet fra en utrolig god søvn. Lykke til :)

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Haha, satser på en fin opplevelse da! Takk:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører stadig vekk av folk som har operert nesen sin. Eller mer spesifikt de som har operert nesen smalere, at de får/kan få problemer med å puste gjennom nesen. Jeg lurer da på hva som forårsaker dette. Er det sånn at kirurgen "dytter" nese beina på siden innover sånn at det blir tettere der inne eller er det sånn at kirurgen fjerner benet fra nesa for å gjøre den smalere.  Isåfall hvis det er sistnevnte som er metoden hvorfor får man da problemer med å puste gjennom nesa?

Håper noen har noe peiling på dette. 😊

Anonymkode: e792a...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg operert og formen er super! Kjenner meg litt småslapp og trøtt, men ellers går det fint. Operasjonen min varte i ca. 2 timer. Gleder meg til i morgen, ettersom tampongene skal ut😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...