Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har de rundt deg reagert? Haug mente at kanskje ikke engang min nærmeste familie ville merke at jeg har operert nesen. De ville kanskje merke at det er "noe", men ikke at det er nesen. Jeg håper jo at det er en del forskjell, men samtidig vil jeg ikke at venner, kolleger osv. skal merke det. Så langt er det bare en venninne, noen i familien og samboeren min som vet det.

Anonymkode: c397d...57f

De har alle sammen vært veldig forståelsesfull. Folk sier jo ofte "nei du er jo fin sånn som du er" osv, men de støtter meg uansett. Ja har også hørt at de fleste vil merke at det er noe som er forandret, men de kan ikke sette fingeren på hva. 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min nese kommer nok ingen til å legge merke til, men jeg ville heller blåst i om noen merker det. Altså man betaler jo store summer, hvorfor ikke velge noe man blir super fornøyd med? Er jo ikke så unormalt å ta neseoperasjoner lenger. Er jo sikkert over 500 neser i året som bli operert i norge hvert år:)

Anonymkode: 2f1a8...f78

Sant! Jeg tror jeg bare må si det som det er om noen påpeker det. Men kjenner jeg gruer meg! 

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke? Han sa ingenting om det.. 

Anonymkode: c397d...57f

Da har du helt sikkert tynn hud. De fleste får høre de har tykk hud om de har. Har du tynn hud så blir resultatet som forventet tipper jeg. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sant! Jeg tror jeg bare må si det som det er om noen påpeker det. Men kjenner jeg gruer meg! 

Anonymkode: c397d...57f

Du kan Jo la være å si noe frem til noe påpeker, så kan du skryte å si "jaa syntes du den ble fin" :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har du helt sikkert tynn hud. De fleste får høre de har tykk hud om de har. Har du tynn hud så blir resultatet som forventet tipper jeg. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Håper det! :-) er så spent! Har du operert/skal operere?

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har blitt fortalt at de ikke kan få en stor forandring, men likevel har det blitt en stor forandring? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper det! :-) er så spent! Har du operert/skal operere?

Anonymkode: c397d...57f

Jeg skal operere, men fikk beskjed om at det ikke ble så stor forandring, så vet ikke om jeg vil bli fornøyd, håper jo selvførgelig at det ikke blir for liten forandring.. har inutgangspuntet veldig stor nese.. eller ikke stor, men potetnese og da virker den ganske stor..

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal operere, men fikk beskjed om at det ikke ble så stor forandring, så vet ikke om jeg vil bli fornøyd, håper jo selvførgelig at det ikke blir for liten forandring.. har inutgangspuntet veldig stor nese.. eller ikke stor, men potetnese og da virker den ganske stor..

Anonymkode: 2f1a8...f78

Hvor skal du operere da? Hvis du drar på Aleris Nobel får du jo ta bilder og se hvordan det blir? :)

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har alle sammen vært veldig forståelsesfull. Folk sier jo ofte "nei du er jo fin sånn som du er" osv, men de støtter meg uansett. Ja har også hørt at de fleste vil merke at det er noe som er forandret, men de kan ikke sette fingeren på hva. 

Anonymkode: 45666...12d

Det er det folk sier til meg også - men de støtter meg jo, så jeg tror nok også de skjønner at jeg ikke liker nesen min, selv om de ikke vil innrømme det. 

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det folk sier til meg også - men de støtter meg jo, så jeg tror nok også de skjønner at jeg ikke liker nesen min, selv om de ikke vil innrømme det. 

Anonymkode: c397d...57f

Ja samme her. Syns faktisk det er forfriskende når noen av vennene mine som jeg fortalte det til bare sa "Nei så spennende!" heller for å bare komme med en tale om at jeg er fin slik som jeg er. Vet de mener det godt da, men man blir jo litt lei av å høre de samme greiene om og om igjen haha. 

Anonymkode: 45666...12d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja samme her. Syns faktisk det er forfriskende når noen av vennene mine som jeg fortalte det til bare sa "Nei så spennende!" heller for å bare komme med en tale om at jeg er fin slik som jeg er. Vet de mener det godt da, men man blir jo litt lei av å høre de samme greiene om og om igjen haha. 

Anonymkode: 45666...12d

Ja, helt enig! 

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal du operere da? Hvis du drar på Aleris Nobel får du jo ta bilder og se hvordan det blir? :)

Anonymkode: c397d...57f

Nobel! Fikk du beskjed om risiko og at du måtte være sikker på operasjonen!? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk se hvordan den ble, men syntes ikke det var så stor forandring! Kan det hende det blir mer forsndring enn hva jeg så/tror? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nobel! Fikk du beskjed om risiko og at du måtte være sikker på operasjonen!? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Risiko for at nesen ikke blir som bildene, eller risiko generelt? Det sier seg selv at man må være sikker på operasjonen da :) Men nei, de snakket ikke noe særlig om det. Men jeg har vært i kontakt med de i flere måneder. sendte bilder osv. før jul, men ville komme på konsultasjon. Bor ikke i Oslo, så måtte reise dit. Men jeg er i alle fall veldig sikker! 

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Risiko for at nesen ikke blir som bildene, eller risiko generelt? Det sier seg selv at man må være sikker på operasjonen da :) Men nei, de snakket ikke noe særlig om det. Men jeg har vært i kontakt med de i flere måneder. sendte bilder osv. før jul, men ville komme på konsultasjon. Bor ikke i Oslo, så måtte reise dit. Men jeg er i alle fall veldig sikker! 

Anonymkode: c397d...57f

Ja eller om de ga beskjed om at nesen kunne bli større om det skjedde noe med bruskvet, om det kunne samle seg osv? :) sa ingenting om det?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller om de ga beskjed om at nesen kunne bli større om det skjedde noe med bruskvet, om det kunne samle seg osv? :) sa ingenting om det?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Nei, det sa de ingenting om?! Sa de det til deg?

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sannis88 skrev:

Operasjon om 10 timer... litt nervøs nå! 

Oi, lykke til! Hvor skal du operere? :)

Anonymkode: c397d...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sannis88 skrev:

Operasjon om 10 timer... litt nervøs nå! 

Lykke til!! :D 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...