Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Noen som vet om operasjoner kun skjer på morgen eller om det kan skje på kveldstider også? :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil tykk hud på nesen si? Har ikke alle tykk nese holdt på si?

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil tykk hud på nesen si? Har ikke alle tykk nese holdt på si?

Anonymkode: ad8bb...7b7

Nei, på samme måte som at noen har bollekinn mens en som veier det samme kan ha tynne innsunkne kinn. Min hud på nesa er veldig tykk og robust, og gjør nesa stor selv om jeg har tynt ben under den tykke huden. 

Anonymkode: d855d...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg krav på en gratis operasjon om jeg er misfornøyd med operasjonen? 

F eks hvis jeg skal gjøre nesen min smalere så blir den ikke smal?

har lest noe med at man har krav til det man har betqlt for. 

 

Noen som vet litt mer?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett hvor pen Lady Gaga har blitt etter sin nosejob? Hun et blott pen og nesten ugjenkjennelig!

Anonymkode: 05fdb...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså reoperasjon da. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Det varierer fra klinikk til klinikk. Noen gjør det gratis andre for edusert pris. Det må imidlertid være et reelt avvik av hva du kunne forvente. Les nøye gjennom alle papirer før du signerer noe, så får du svar på det :) 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg krav på en gratis operasjon om jeg er misfornøyd med operasjonen? 

F eks hvis jeg skal gjøre nesen min smalere så blir den ikke smal?

har lest noe med at man har krav til det man har betqlt for. 

 

Noen som vet litt mer?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Tja, det er mange klinikker som tilbyr en reoperasjon dersom den første operasjonen ikke oppfyller det som er avtalt. Det forutsetter jo at det er et tydelig avvik objektivt sett, og ikke at du bare føler at den ikke er smalere. 

Om du har rett på dette eller ei skal stå i kontrakten du signerer med klinikken. 

Anonymkode: a5017...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er mange klinikker som tilbyr en reoperasjon dersom den første operasjonen ikke oppfyller det som er avtalt. Det forutsetter jo at det er et tydelig avvik objektivt sett, og ikke at du bare føler at den ikke er smalere. 

Om du har rett på dette eller ei skal stå i kontrakten du signerer med klinikken. 

Anonymkode: a5017...4c6

HØres ut som klinikker som tilbyr det er mer seriøse. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HØres ut som klinikker som tilbyr det er mer seriøse. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Ja, det ligger en viss trygghet i det. Jeg vil råde alle til å ha dette kontraktfestet. Det går jo som regel bra, men det er ikke greit å stå på bar bakke dersom det ikke skulle gjøre det. 

Anonymkode: a5017...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOen som vet om de har det på aleris nobel? Kontrakt, trygghetsavtale om man er kjempe missfornøyd?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere sett hvor pen Lady Gaga har blitt etter sin nosejob? Hun et blott pen og nesten ugjenkjennelig!

Anonymkode: 05fdb...089

Jepp! 

Anonymkode: d855d...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! 

Anonymkode: d855d...8a9

Sett det jeg også, men mye kan være sminken også

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har reservert time hos Morten haug for å gjøre nesetippen smalare, da jeg har en stor å rund.

Noen her som gjort tippen? Man leser mest om folk som fjernet hump. 

Jeg er fortsatt litt usikker av valg av kirurg. Har også vært på konsultasjon hos Bunæs. Noen som vil dele sine erfarenheten? Bra og dårlige. 

Kan også sende til meg privat. Hadde satt utrolig pris på det! Takk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sannis88 skrev:

Hei! Jeg har reservert time hos Morten haug for å gjøre nesetippen smalare, da jeg har en stor å rund.

Noen her som gjort tippen? Man leser mest om folk som fjernet hump. 

Jeg er fortsatt litt usikker av valg av kirurg. Har også vært på konsultasjon hos Bunæs. Noen som vil dele sine erfarenheten? Bra og dårlige. 

Kan også sende til meg privat. Hadde satt utrolig pris på det! Takk.. 

Hei. Når skal du ta den timen? Jeg har hørt han ikke er så flink med nesetipp, men at de er mer profosjonelle på akaklinikken. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sannis88 skrev:

Hei! Jeg har reservert time hos Morten haug for å gjøre nesetippen smalare, da jeg har en stor å rund.

Noen her som gjort tippen? Man leser mest om folk som fjernet hump. 

Jeg er fortsatt litt usikker av valg av kirurg. Har også vært på konsultasjon hos Bunæs. Noen som vil dele sine erfarenheten? Bra og dårlige. 

Kan også sende til meg privat. Hadde satt utrolig pris på det! Takk.. 

Bunæs ville jeg kanskje styrt unna. 

Leste nylig at Morten opererte en stor (potetnese) men han fikk ikke nesen smalere, som han skulle ha. Du må ta en skikkelig snakk med Morten ang det. 

Tror faktisk ikke han fikk reoperasjon, prøver å komme i kontalt med han som ble operert av Morten. Jeg har blitt litt skeptisk på Morten, det er trossalt 50-60.000 det er snakk om. Mye penger å risikere, og skal man operere seg igjen så må man ut med alt for mye. 

Hva slags nese har du i utgangspunket? Hva og hvor mye skal du gjøre? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Når skal du ta den timen? Jeg har hørt han ikke er så flink med nesetipp, men at de er mer profosjonelle på akaklinikken. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Jeg har time den 10 februar. Andre konsultasjon nå på torsdag. Så da må jeg bestemme meg. Er det bjørn Tvedt du mener ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bunæs ville jeg kanskje styrt unna. 

Leste nylig at Morten opererte en stor (potetnese) men han fikk ikke nesen smalere, som han skulle ha. Du må ta en skikkelig snakk med Morten ang det. 

Tror faktisk ikke han fikk reoperasjon, prøver å komme i kontalt med han som ble operert av Morten. Jeg har blitt litt skeptisk på Morten, det er trossalt 50-60.000 det er snakk om. Mye penger å risikere, og skal man operere seg igjen så må man ut med alt for mye. 

Hva slags nese har du i utgangspunket? Hva og hvor mye skal du gjøre? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Ja, har lest litt for mye negativt om Bunæs men tenker om folk selv operert seg hos han når han ikke blir anbefalt eller om folk lest noen nevnt det og så skriver folk det videre...

Hvorfor er du skeptisk til Morten? 

Jeg skal bare gjøre nesetippen mer definert og smalare. Skal ikke gjøre noe på benet. Men jeg har fått fortalt at jeg har tjukk hud så kan ikke forvente at den kan bli såååå mye smalare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sannis88 skrev:

Jeg har time den 10 februar. Andre konsultasjon nå på torsdag. Så da må jeg bestemme meg. Er det bjørn Tvedt du mener ? 

Du er sikkert heldig med kirugien din, still masse krav. Har han sagt du får gratis reoperasjon eller noe om du da blir kjempe missfornøyd om operasjonen ikke blir resultatet du skal ha? Seriøse kirugier har kontrakt på slikt. 

Bjørn tvedt ja. Kjempe dyktig, tror du får reoperasjon der om du er missfornøyd eller at du betaler ny operasjon i en redusert pris. 

Hørt man får reoperasjon hos morten om du er kjempe missfornøyd etter det har gått noen mnd (gratis). Og det virker jo seriøst av klinikker om de har det. Men viktig du tar det opp med han før du skriver under på noe. 

Men han jeg leste nylig om så man ikke store forskjellen på, og jeg tror faktisk ikke han fikk ny operasjon, og det er ganske useriøst av klinikken når nesen hans fremdeles er veldig stor, når han i utgangspunktet var ute etter en smalere nese, noe den ikke ble, det er greit det, om man får reoperasjon, da er det ingenting å klage på, men tror faktisk ikke han fikk det, prøver så klart å få tak i denne for å høre angående morten :) 

han nevnte på om morten nekta å operere han så skulle han heller reise til utelandet, da ble det 30.000 mer.. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sannis88 skrev:

Ja, har lest litt for mye negativt om Bunæs men tenker om folk selv operert seg hos han når han ikke blir anbefalt eller om folk lest noen nevnt det og så skriver folk det videre...

Hvorfor er du skeptisk til Morten? 

Jeg skal bare gjøre nesetippen mer definert og smalare. Skal ikke gjøre noe på benet. Men jeg har fått fortalt at jeg har tjukk hud så kan ikke forvente at den kan bli såååå mye smalare. 

Jeg syntes Morten sier til de fleste at de ikke kan forvente en stor forandring. 
Sikkert for å unngå å gi reoperasjon.. Tror faktisk ikke man får reoperasjon jo mindre man har en kjempe stor nese i utgangspunktet, og når om de får beskjed om å gjøre den liten å smal, så blir ikke det gjort, men fremdeles er en stor potetnese.

Anonymkode: ad8bb...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...