Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jeg gjøre. Skal operere meg hos Stefan Emmes. Hvor skal du operere deg?

Anonymkode: 5b1fd...ceb

Så bra! Hos Morten på Alris :)  Venter i spenning! Skal kun fjerne brusk da, håper det blir som jeg håper på :) Skal ikke ha noen spesiell nese, kun forminske/gjøre smalere :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kompis så på gamle bilder av meg i går og kommenterte at nesen min hadde blitt mindre med årene, og om det kan skyldes at jeg har gått litt ned i vekt :fnise: Godt noen ser forskjell da, jeg føler fortsatt den er en potet flere år etter operasjonen, men ser at aldring og derfor tynnere hud har gjort at resultatet kommer mer frem. 

Anonymkode: d855d...8a9

Haha, så bra det er forskjell da. Ingen misstanker om at det er operasjon? Men om jeg faktisk betalte for at nesen min skulle være liten å smal, men ikke ble det, så hadde jeg faktisk nesten krevd ny operasjon, om jeg ikke var fornøyd. Du betaler jo for en nese du skal ha for store summer, og som regel må man gjennom 2 operasjoner for at den skal bli perfekt om 1 operasjon ikke ble som den skulle. Men da skal man ta lite på siste operasjon :)  prøvde du aldri å kreve ny operasjon? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fannyfab skrev:

Er bestemt på å operere nesa i år, men bor ganske langt unna Oslo. Hvor lang tid sånn ca fra konsultasjon tar det å få en operasjonsdato?

Det varierer veldig. Noen får operasjon 2 uker etterpå faktisk. Noen som må vente lenge også, varierer jo veldig . Kommer an på kunder osv, mange som opererer seg i ferier også;) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fannyfab skrev:

Høres bra ut! Er du fornøyd med nobel?

Hører det er mye bra med den klinikken, men også noen missfornøyde. Prisen er veldig stiv der da. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører det er mye bra med den klinikken, men også noen missfornøyde. Prisen er veldig stiv der da. 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Hva ligger prisen på der sånn ca? Mener å ha hørt at det er pris _fra_ 35 tusen. Har vurdert å høre hos nobel og akademikliniken. Ak er visst også ganske så dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så bra det er forskjell da. Ingen misstanker om at det er operasjon? Men om jeg faktisk betalte for at nesen min skulle være liten å smal, men ikke ble det, så hadde jeg faktisk nesten krevd ny operasjon, om jeg ikke var fornøyd. Du betaler jo for en nese du skal ha for store summer, og som regel må man gjennom 2 operasjoner for at den skal bli perfekt om 1 operasjon ikke ble som den skulle. Men da skal man ta lite på siste operasjon :)  prøvde du aldri å kreve ny operasjon? 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Nei, ingen mistanker. De få som har sett gamle bilder og kommentert har trodd det har skjedd naturlig :P er kun mine nærmeste som vet det :) gidder ikke være mer åpen når det er såpass liten forskjell. Nesen gikk fra kjempestor til stor. Spurte om ny operasjon, men det var ikke noe å gjøre pga lite ben men mye brusk eller hva det nå var. Jeg konturerer den hver dag da, syns det hjelper 👍🏻

Anonymkode: d855d...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, fannyfab skrev:

Hva ligger prisen på der sånn ca? Mener å ha hørt at det er pris _fra_ 35 tusen. Har vurdert å høre hos nobel og akademikliniken. Ak er visst også ganske så dyrt

Prisen varierer veldig på hva som skal endres og hvor lang tid det tar. Skal du endre absolutt hele nesen som da er både brusk og neseben, så må du regne med 60.000kr.

Om du bare skal gjøre en bitteliten justering så kanskje det kommer på 36.000kr. 
Men om du føler du har mye du må gjøre med nesen så må du nok bare gjøre det som kan gjøres, for jeg hadde heller betalt 50.000 for å få nesen jeg ønsker, enn å betale 36.000 for en nese som iblir så stor forskjell og kanskje ikke nesen jeg håpet på. Man får jo veldig store forhåpninger når man opererer seg, og det burde man iallfall ikke ha om man kun skal justere litt. 


Hva ønsker du å gjøre med nesen din?

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fannyfab skrev:

Hva ligger prisen på der sånn ca? Mener å ha hørt at det er pris _fra_ 35 tusen. Har vurdert å høre hos nobel og akademikliniken. Ak er visst også ganske så dyrt

Eller forsåvidt så kan du regne med fra 50.000-60.000. Men om du endrer absolutt hele nese så kan det koste opptil 60.000kr.

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen mistanker. De få som har sett gamle bilder og kommentert har trodd det har skjedd naturlig :P er kun mine nærmeste som vet det :) gidder ikke være mer åpen når det er såpass liten forskjell. Nesen gikk fra kjempestor til stor. Spurte om ny operasjon, men det var ikke noe å gjøre pga lite ben men mye brusk eller hva det nå var. Jeg konturerer den hver dag da, syns det hjelper 👍🏻

Anonymkode: d855d...8a9

Hvor bred kan nesen din ha vært i cm tror du? Jeg har jo en kjempe stor nese. Syntes den er potetnese. Sikkert 2cm bred, men den har en form så den ser ut som en potetnese. :(

Anonymkode: ad8bb...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesen min består av lite brusk og lite ben. Men mest fett antar jeg, den er potetnese, kan jeg forvente en liten nese om den består av fett? Nesen er ganske mjuk. Brusk er vel litt hardt?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bred kan nesen din ha vært i cm tror du? Jeg har jo en kjempe stor nese. Syntes den er potetnese. Sikkert 2cm bred, men den har en form så den ser ut som en potetnese. :(

Anonymkode: ad8bb...7b7

Det aner jeg ikke, den var definitivt stor og er enda bred, men det er også fordi jeg har et veldig lite ansikt med små trekk, så nesa er helt malplassert i mitt ansikt. Mye mulig du får gjort noe med din da, ser jo kjendiser med tidligere store neser som har yndige neser nå :) 

Anonymkode: d855d...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prisen varierer veldig på hva som skal endres og hvor lang tid det tar. Skal du endre absolutt hele nesen som da er både brusk og neseben, så må du regne med 60.000kr.

Om du bare skal gjøre en bitteliten justering så kanskje det kommer på 36.000kr. 
Men om du føler du har mye du må gjøre med nesen så må du nok bare gjøre det som kan gjøres, for jeg hadde heller betalt 50.000 for å få nesen jeg ønsker, enn å betale 36.000 for en nese som iblir så stor forskjell og kanskje ikke nesen jeg håpet på. Man får jo veldig store forhåpninger når man opererer seg, og det burde man iallfall ikke ha om man kun skal justere litt. 


Hva ønsker du å gjøre med nesen din?

Anonymkode: ad8bb...7b7

Sant nok!

Har en ganske lang og tynn nese som jeg ønsker å forkorte slik at jeg kan få en søtere nese med litt svai i. Har hørt at nesa ser bredere ut hvis den blir kortere, noe jeg også ønsker. Vet ikke hvor mye jobb det er å gjøre en nese kortere.. Har ikke sett noen her som har operert lang nese kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesen min består av lite brusk og lite ben. Men mest fett antar jeg, den er potetnese, kan jeg forvente en liten nese om den består av fett? Nesen er ganske mjuk. Brusk er vel litt hardt?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Er også håp for myke neser

RWpldGVZ.jpeg

Anonymkode: d855d...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, fannyfab skrev:

Sant nok!

Har en ganske lang og tynn nese som jeg ønsker å forkorte slik at jeg kan få en søtere nese med litt svai i. Har hørt at nesa ser bredere ut hvis den blir kortere, noe jeg også ønsker. Vet ikke hvor mye jobb det er å gjøre en nese kortere.. Har ikke sett noen her som har operert lang nese kortere.

Tror ikke det skal være vanskelig å operere den kortere, kommer an på nese til nese. Men om du kun skal operere den kortere så kanskje det koster 40.000kr. Mulig mellom 45.000-55.000 også. Spørs hvor mye du tar :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Hos Morten på Alris :)  Venter i spenning! Skal kun fjerne brusk da, håper det blir som jeg håper på :) Skal ikke ha noen spesiell nese, kun forminske/gjøre smalere :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Hei! Jeg skal også operere meg hos Morten Haug, forhåpentligvis i Mars! Setter pris på om du kan oppdatere her inne når du har operert deg! Kjenner jeg er skikkelig nervøs.. 3D simuleringen hos han så perfekt ut, men er jo absolutt ingen garanti for at nesen blir seende ut slik som på 3D simuleringen.. :/ 

Anonymkode: 45666...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det skal være vanskelig å operere den kortere, kommer an på nese til nese. Men om du kun skal operere den kortere så kanskje det koster 40.000kr. Mulig mellom 45.000-55.000 også. Spørs hvor mye du tar :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Høres bra ut:-) 

Noen som vet om man kan sende bilder av seg selv til diverse klinikker hvis man bor langt unna? Hadde vært greit og fått et 3d bilde kanskje og en _eventuell_ pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal også operere meg hos Morten Haug, forhåpentligvis i Mars! Setter pris på om du kan oppdatere her inne når du har operert deg! Kjenner jeg er skikkelig nervøs.. 3D simuleringen hos han så perfekt ut, men er jo absolutt ingen garanti for at nesen blir seende ut slik som på 3D simuleringen.. :/ 

Anonymkode: 45666...12d

Skal si ifra, men jeg vet ikke enda når jeg skal operere meg. Kanskje du er før meg ;) Om du er før meg oppdater du også! Hva skal du fikse på? 

Morten er dyktig, men heller ikke ha for høye forventinger. :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, fannyfab skrev:

Høres bra ut:-) 

Noen som vet om man kan sende bilder av seg selv til diverse klinikker hvis man bor langt unna? Hadde vært greit og fått et 3d bilde kanskje og en _eventuell_ pris

Ja du kan sende til Alris nobel, tror du får vite prisen der. Men de vil nok helst se på nesen din for å vite hva slags hud du har, lite eller mye brusk osv :) 

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal også operere meg hos Morten Haug, forhåpentligvis i Mars! Setter pris på om du kan oppdatere her inne når du har operert deg! Kjenner jeg er skikkelig nervøs.. 3D simuleringen hos han så perfekt ut, men er jo absolutt ingen garanti for at nesen blir seende ut slik som på 3D simuleringen.. :/ 

Anonymkode: 45666...12d

Hva sa Morten til deg ang hvordan nesen kan bli osv?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også håp for myke neser

RWpldGVZ.jpeg

Anonymkode: d855d...8a9

Er myk nese lettere en nese med bare brusk?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...